Strona 3 z 9 PierwszyPierwszy 123456789 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 21 do 30 z 84

Temat: Jak sprawdzić wariator w 156 TS.

  1. #21
    Użytkownik Pasjonat Avatar Pablo.
    Dołączył
    05 2007
    Mieszka w
    pablogarage.pl
    Auto
    Kilka włoskich szrotów ;)
    Postów
    3,414

    Domyślnie

    Cytat Napisał FacesOfDeath Zobacz post
    nie moge przyznac ci racji. niektóre wariaty sa w takim stanie ze wymiana sprezynki i podkladki nie daje nic. Pozdzierane zęby.
    Ja nic takiego nigdzie nie napisałem.
    A to ile zapłaciłeś za usługę to już Twój problem.
    Widocznie nie potrafiłeś wcześniej zapytać ile usługa będzie kosztowała, skoro teraz jesteś niezadowolony.
    www.pablogarage.pl - Serwis, części, holowanie

    > PabloGarage Team < - kilka filmów na kanale - Z A P R A S Z A M Y

  2. #22
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar bubu321
    Dołączył
    09 2007
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    G 1.4 MA 170CV ECU Nexus 8GMF
    Postów
    6,112

    Domyślnie

    - dla chcącego nic trudnego.
    - ja bym tylko dodał + odpowiednie narządzia.
    _______________________________________
    - AR 156 TS 2.0 ecu M1.5.5
    - 147 1.6 16v 105CV ecu ME7.3.1.
    - G 1.4 MA 170CV@190CV ecu 8GMF przebieg 91000 km.
    + e-Niro KIA 64 kWh battery, 200CV, 400 Nm

  3. #23
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar FacesOfDeath
    Dołączył
    04 2009
    Mieszka w
    podlaskie
    Auto
    AR 156 1.6 T.SPARK 1998 r
    Postów
    411

    Domyślnie

    zgadza sie

  4. #24
    MarcinTM
    Gość

    Domyślnie

    no i zamieszanie...

    złożyć tak () czy tak )(

  5. #25
    rashitmc
    Gość

    Domyślnie

    ja zakładałem ten zestaw naprawczy i mi zadziałał. tylko kupowałem go w aso i zapłaciłem 14pln, ale wymieniałem go sam i kosztów wymiany nie poniosłem.
    Ostatnio edytowane przez Majkel ; 21-06-2010 o 19:30

  6. #26
    MarcinTM
    Gość

    Domyślnie

    No i jak z tymi podkładkami ? Wszyscy zakładają, zmieniają, a nikt nie pamięta jak się je montuje

  7. #27
    Użytkownik Rowerzysta Avatar Kynium
    Dołączył
    02 2010
    Mieszka w
    Żary/Grabik
    Auto
    Alfa 166 3.0 '02 AT + Toyota Corolla Verso '04 na ropa + jakiś tam kombiaczek (Focus 1.6TDCI '05)
    Postów
    393

    Domyślnie

    Czy żeby rozebrać wariator potrzeba jakiś "specjalistycznych" narzędzi? Przyznam, że miałem go w reku jakiś czas temu, ale był zupełnie nowy i nawet nie przyszło mi do głowy, żeby patrzeć jak się go rozbiera.

  8. #28
    Użytkownik Quadrifoglio Verde
    Dołączył
    10 2007
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    AR156 1,6TS 1999 r.
    Postów
    5,304

    Domyślnie

    Wystarczą szczypce do pierścienia Segera. Jak już rozbierzesz to sprawdź jak są założone te nieszczęsne miseczki sprężyny talerzowej.
    Ja stawiam na taki sposób )(, ale pewności nie mam bo nie zwróciłem na nie uwagi, jak rozbierałem swój wariator i mi wypadły.

  9. #29
    Użytkownik Rowerzysta Avatar Kynium
    Dołączył
    02 2010
    Mieszka w
    Żary/Grabik
    Auto
    Alfa 166 3.0 '02 AT + Toyota Corolla Verso '04 na ropa + jakiś tam kombiaczek (Focus 1.6TDCI '05)
    Postów
    393

    Domyślnie

    Cytat Napisał SG0240 Zobacz post
    Wystarczą szczypce do pierścienia Segera. Jak już rozbierzesz to sprawdź jak są założone te nieszczęsne miseczki sprężyny talerzowej.
    Ja stawiam na taki sposób )(, ale pewności nie mam bo nie zwróciłem na nie uwagi, jak rozbierałem swój wariator i mi wypadły.

    A ty latasz na regenerowanym wariacie, czy rozbierałeś z ciekawości?
    Coraz mocniej zastanawiam sie nad regeneracją, gdyż mój dopiero co zaczął sie sporadycznie odzywać, więc chyba zęby ma jeszcze nie wyjechane i może sie jeszcze nadawać do regeneracji.

  10. #30
    Użytkownik Quadrifoglio Verde
    Dołączył
    10 2007
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    AR156 1,6TS 1999 r.
    Postów
    5,304

    Domyślnie

    Założyłem nowy bo stary klekotał jak diesel. Na razie po 40 tys. km jest nadal cicho.
    A rozbierałem stary z ciekawości no i wtedy wypadły mi te miseczki. Z tego co pamiętam to zęby w środku były w idealnym stanie i za nic nie mogłem dojść, dlaczego on klekocze.
    Chyba jeszcze raz go rozbiorę i przeanalizuję wszystko przy użyciu lupy.

Podobne wątki

  1. [159] Jak sprawdzić EGR
    Utworzone przez kuchpat w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 105
    Ostatni post / autor: 13-01-2022, 09:11
  2. [159] jak sprawdzić a może gdzie sprawdzić turbine?
    Utworzone przez loco145 w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post / autor: 26-06-2013, 11:31
  3. Jak sprawdzić pompę
    Utworzone przez dafi1985 w dziale 156
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 02-06-2011, 14:38
  4. [145] Jak sprawdzić wtryskiwacze?
    Utworzone przez turek1601 w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 20
    Ostatni post / autor: 01-07-2008, 14:05

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory