Kto chce szuka sposobu,
kto nie chce szuka powodu.
155 V6 LPG-163 KM-była
156 V6 LPG-190 KM-była
147 2.0TS 150 KM Selespeed LPG.-była
166 2.0 V6 TB -215 KM- LPG-była
Giulietta 1.4 TB -207KM -LPG -jest
Lancia Delta 1.8 TBI 283KM -jest
Wszystko jest posprawdzanie i jest ok poza tym jak pisałem żadnych błędów oraz żadnych problemów podczas jazdy. Tylko zastanawia mnie ta częsta praca pompy naprawdę wydaje mi sie że kiedyś ciśnienia wystarczało na o wiele wiecej zmian, rzadziej sie załączała. No i ten od czasu do czasu migający wyświetlacz biegów. Z pompą też jest wszystko ok pracuje miarowo i pompuje do wymaganego ciśnienia ok 55 bar.
Ten migający bieg na wyświetlaczu to coś z elektryką.Sprawdziłeś kostkę pod akumulatorem?
A ten durnowaty przekażnik obok akumulatora?A właściwie dwa
No i czujnik położenia siłowników.
Bo czujnik cisnienia sprawdziłeś ?
W tym durnowatym czujniku, jak w kazdym tego typu czasem nagromadza się syf w otworze.Choć ja szukałbym w elektryce.
Ogólnie selepeed pobiera duuuużo prądu a nawet kiepska masa moze rozrabiać.A niestety dla nas przekazniki też mają określoną ilość cykli pracy i potem aut..
Najlepiej jakbyś pomierzył spadki napięć na czujnikach i samej pompie.
Ps.Zastanawiałem się jaka by była reakcja selespeeda na dodanie mu do oleju- MILITECHA albo innego specyfiku o podobnym działeniu.W sumie przecież aktywator się zużywa jest tam metal to i taki specyfik powinien pomóc.A przynajmniej odłożyć w czasie naprawę aktywatora.
Kto chce szuka sposobu,
kto nie chce szuka powodu.
155 V6 LPG-163 KM-była
156 V6 LPG-190 KM-była
147 2.0TS 150 KM Selespeed LPG.-była
166 2.0 V6 TB -215 KM- LPG-była
Giulietta 1.4 TB -207KM -LPG -jest
Lancia Delta 1.8 TBI 283KM -jest
Jeżeli zauważyłeś, że pompa załacza się częściej niż wcześniej, to faktycznie można podejrzewać szybki spadek ciśnienia w układzie. Proponowałbym podłączyć się komputerem/examinerem i zobaczyć jak zmienia/spada ciśnienie (przy włączonym zapłonie i otwartych drzwiach kierowcy. Jeżeli nie ma wycieków to mogę podejrzewać, że układ jest zapowietrzony lub akumulator ciśnienia który wymieniałeś ma inna pojemność niż poprzedni. Z tego co pamiętam to były dwa typy
A jak to wygląda u Ciebie ?? Ile razy możesz zmienić bieg przy włączonym zapłonie pomiędzy załączeniem się pompy ?? Kolega piotriix twierdzi, że to normalne, że wystarcza tylko na 3-4 zmiany. Jeśli chodzi a akumulator to raczej jest zamontowany dobry ale jak by nie było jest to akumulator od stilo. Zamówiłem go po nr OE podanym na angielskim forum i tam forumowicze nic nie wspominali o żadnych anomaliach po wymianie. Jakiś czas temu sprawdzałem ciśnienie na examinerze i właśnie zaobserwowałem dziwne zachowanie. Przy uruchomionym silniku i na luzie pompa dopompowywała ciśnienie do wymaganych 55 bar i po jej wyłączeniu ciśnienie utrzymywało sie praktycznie bez spadku (spadało jakieś 0,1 bara na ok 10 sekund) a przy następnym dopompowaniu zaczęło spadać ok 1 bara na 3 sekundy. Wszystko odbywało się bez zmiany biegów.
ok, sprawdzę dzisiaj wieczorem jak to jest u mnie
Odświeżę trochę temat.
Pojawił się kolejny problem. Co jakiś czas przepala się bezpiecznik zabezpieczający obwód pompy ten 30A. Wymieniłem już 3 przez ostatnich kilka dni a wiadomo co sie dzieje jak się przepali, brak ciśnienia a co za tym idzie brak biegów.
Miał ktoś może taki przypadek??
Gdzie szukać przyczyny ??
Przekaźnik to czy pompa kończy swój żywot ??
Z góry dzięki za odp.
Pozdrawiam
Przekażnik możliwe ale mało prawdopodobne aby walił bezpiecznik.
Masz 3 mozliwości
Przekaznik przysmażony,
zwarcie na lini kable wtyki lub przetarta wiązka.
Lub koniec żywota pompy
W czasie pracy pompy bezpiecznik mocno się grzeje?
Kto chce szuka sposobu,
kto nie chce szuka powodu.
155 V6 LPG-163 KM-była
156 V6 LPG-190 KM-była
147 2.0TS 150 KM Selespeed LPG.-była
166 2.0 V6 TB -215 KM- LPG-była
Giulietta 1.4 TB -207KM -LPG -jest
Lancia Delta 1.8 TBI 283KM -jest