Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12
Pokaż wyniki od 11 do 17 z 17

Temat: Biały dym z rury po wymianie turbiny JTD

  1. #11
    Knd18
    Gość

    Domyślnie

    Dzieki dzis to sprawdze pozdrawiam

    ---------- Post dodany o godzinie 13:32 ---------- Poprzedzający go post został napisany o godzinie 12:15 ----------

    Kurde mi ta klima nie dziala tak jak mowiles zrobilem i nic to samo :/

  2. #12
    Knd18
    Gość

    Domyślnie

    Kurde mam Caly czas ten problem kopci mi gdy szybciej jade albo dluzsza trase. zrobilem trase okolo 25 km jechalem tak z 120 gdy zwolnilem dojechalem do garazu patrze, a za mna znow ta chmura niebieskiego dymu. przypominam ze wymienialem turbo :/ pomocy ...
    Ostatnio edytowane przez Majkel ; 05-07-2010 o 19:29

  3. #13
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar Maciek-156
    Dołączył
    05 2007
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
    Postów
    8,623

    Domyślnie

    Jesli ubywa oleju to turbo jest źle zregenerowane i puszcza olej, albo przed wymianą nie został wyczyszczony dolot powietrza
    AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
    Jeep Cherokee 2.0 MJD A9 LIMITED 2014
    Giulietta 1,4TB MA Distinctive 2010
    AR156 1.9 16v JTD M-jet 2004
    AR156 1.6TS 2000
    Wcześniej 7 włoskich aut F (126, 127, UNO DS, TIPO, PUNTO, BRAVA, MAREA)

  4. #14
    Knd18
    Gość

    Domyślnie

    a jak jesli nie ubywa oleju i co teraz a to moze przepalic ? to co mowisz

  5. #15
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar Tekken666
    Dołączył
    12 2009
    Mieszka w
    Kielce
    Auto
    156 1,9 JTD 2000r 77kW
    Postów
    379

    Domyślnie

    Co do wyłączenia klimy to nie na MAX jak pisał kolega, tylko na AUTO czyli wykonujesz sekwencję: 0-Auto-0-Auto-0 . Jak coś poszukaj na forum bo było o tym.

  6. #16
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    12 2009
    Mieszka w
    Lublin
    Auto
    Alfa 156 2.4 JTD 99r.
    Postów
    91

    Domyślnie

    Mozesz sciagnac rury dolotowe i zobaczyc czy tam plywa duzo oleju, mozesz to wszystko wyczyscic lacznie z intercoolerem, troche pojezdzic i zobaczyc czy dalej pluje wieksza iloscia oleju. Ale najwazniejsze to czy ubywa Ci olej jak kolega Maciek powiedzial, jesli tak to jak jestes pewien, ze silnik jest ok to jedz do nich z tym turbem niech poprawiaja, bo za taka cene jaka wzieli to nawet nie powinni nic marudzic.
    Ostatnio edytowane przez llacoste ; 05-07-2010 o 00:02

  7. #17
    Knd18
    Gość

    Domyślnie

    Dzieki chlopaki no jutro bede dzialal jak cos bede sie kierowal do was z pytaniami to miejcie cierpliwosc pozdrawiam dobranoc

Podobne wątki

  1. [159] Problemy po wymianie turbiny
    Utworzone przez Rafał-Gremlin w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 12
    Ostatni post / autor: 01-02-2015, 12:01
  2. Po wymianie turbiny brak mocy 2.4JTD 136KM
    Utworzone przez czesioos w dziale 166
    Odpowiedzi: 10
    Ostatni post / autor: 13-01-2015, 22:23
  3. JTD rury turbiny
    Utworzone przez Maciek-156 w dziale 156
    Odpowiedzi: 79
    Ostatni post / autor: 12-07-2014, 17:10
  4. Odpowiedzi: 12
    Ostatni post / autor: 23-01-2013, 20:03
  5. Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 11-06-2012, 07:20

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory