Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12
Pokaż wyniki od 11 do 15 z 15

Temat: Mam problem z układem zasilania:(

  1. #11
    milus86ukf
    Gość

    Domyślnie

    Wazna rzecz sprawdz sobie szczelnosc turbiny( układu chłodzenia)- jesli jest nieszczelna ,niema odpowiedniego cisnienia i czujnik zamyka ( wyłacza układ) praca mozlliwa tylko w trybie serwisowym.
    A co ma ciśnienie czy szczelność turbiny do pracy silnika??? przy turbinie czujnika żadnego nie ma...

  2. #12
    milus86ukf
    Gość

    Domyślnie

    A czy to może być wina czujnika położenia wału...??? a jak nie to co jeszcze można sprawdzić???

  3. #13
    milus86ukf
    Gość

    Domyślnie

    Pomoże mi ktoś??? Proszę...

  4. #14
    E.T.
    Gość

    Domyślnie

    Cięzko pomoc zdalnie, zwłaszcza ze masz unikatowy model auta. W gruncie rzeczy filozofii tam żadnej nie ma- iskra+paliwo+ powietrze i jedziemy. Cisnienie paliwa masz dobre, dolot powietrza teoretycznie sprawny, co z iskrą, stanem swiec i przewodów?


    Jak te czynniki będziesz miał sprawdzone to mozna zaczac szukac po czujnikach, ten od polozenia walu zazwyczaj objawia sie na ciepłym silniku i tak własnie chyba wczesniej miales, ale teraz powinna chociaż chwile pochodzić. Poza tym czy masz pewnosc że np. po robieniu uszczelki nie sa zamienione któres wtyczki?
    W jaki sposob auto gasnie, nagle jakbys zgasił kluczykiem czy dławi się? Czy jestes w stanie utrzymać go na chodzie przytrzymując gaz po zaskoczeniu pierwszych obrotów?

    Generalnie poszukałbym w necie co się da o tych silnikach, moze manual do innego auta gdzie były uzyte, do Jetronica jakas instrukcja odczytu błędów i moze się cos wyjasni.

  5. #15
    milus86ukf
    Gość

    Domyślnie

    Witaj E.T. Wszystko jest tak jak pisałeś. Iskra na świecach jest dobra a wręcz bardzo dobra. Świece nowe i przewody także. Teraz wogóle nie chce pracować czy z gazem czy bez. Ale przed wymianą uszczelki jak już się popsuło odpalało czasami i na gazie gasło wystarczyło odrobinę gazu i dławiło się. Wszyscy podejrzewali pierścienie lub uszczelkę rozebrali silnik i okazało się że pierścienie mają szczelność a uszczelka była niby wydmuchana ale wątpię żeby to był powód. Robił to kolega i mówił że przy wymianie uszczelki starał się jak najmniej odpinać przewodów. A tak nawiasem mówiąc już rok temu robili mi to auto (wymiana silnika)

Podobne wątki

  1. [156] Problem z układem kierowniczym
    Utworzone przez Wierzba w dziale 156
    Odpowiedzi: 15
    Ostatni post / autor: 13-11-2014, 10:52
  2. [159] Problem z układem kierowniczym.
    Utworzone przez tyburnkc w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 20
    Ostatni post / autor: 18-04-2014, 15:19
  3. problem z układem chłodzenia
    Utworzone przez Pastor w dziale 156
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post / autor: 09-09-2013, 22:55
  4. Problem z układem chłodzenia
    Utworzone przez limak89 w dziale 156
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post / autor: 20-11-2012, 11:39
  5. Problem z układem zapłonowym(?)
    Utworzone przez badylija w dziale 147
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 05-06-2012, 19:17

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory