Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 16

Temat: śruby pływajace...ich wady i zalety...

  1. #1
    Użytkownik Romeo Avatar NERO2287
    Dołączył
    12 2009
    Mieszka w
    Kwidzyn/Bydgoszcz
    Auto
    jest- Alfa Romeo 156 FL 1.9 JTD 16V, była-alfa romeo 155 2.0 ts 16v
    Postów
    1,457

    Domyślnie śruby pływajace...ich wady i zalety...

    jakw temacie...z braku felg o rozstawie 4x98 do ar pomyslałem o montażu felg 4x100 i do tego sruby pływajace, co jest za tym za a co przeciw?

  2. #2
    thing
    Gość
    Ostatnio edytowane przez thing ; 12-07-2010 o 22:18

  3. #3
    Użytkownik Romeo Avatar alfasound_mania
    Dołączył
    03 2007
    Mieszka w
    Gdańsk
    Auto
    Alfa Romeo 155 1.8 8V;Alfa Romeo GT 1.9 JTD;Alfa Romeo 145 1.9 JTD
    Postów
    864

    Domyślnie

    kumpel poszedł w odwrotną stronę i użył śrub pływających i nie odczuwał kompletnie żadnej róznicy pomiędzy zwykłymi
    Alfa Romeo 155 1.8 8v 1993r.
    Alfa Romeo 166 3.0 V6 2000r.
    Alfa Romeo 145 1.9 JTD 1999r.

  4. #4
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    10 2005
    Mieszka w
    Bydgoszcz
    Auto
    166 JTD
    Postów
    2,650

    Domyślnie

    tylko trzeba pierscien na piaste ladne dobrać

  5. #5
    klekot ™ gorol Quadrifoglio Verde Avatar bocian
    Dołączył
    04 2009
    Mieszka w
    SD ( Dąbrowa Górn. )
    Auto
    156 1.6 TS , GT 1.9 JTD ,159 SW Ti 2.0 jtdm , Volvo 4.4 V8 , Jeep GC WK2 5.7 Hemi
    Postów
    14,782

    Domyślnie

    Cytat Napisał Alfista Zobacz post
    tylko trzeba pierscien na piaste ladne dobrać
    a po co ?
    nikt tu nie pisze o innym otworze centralnym ( piaście )
    mowa jest tylko o innym rozstawie śrub








  6. #6
    Użytkownik Romeo Avatar NERO2287
    Dołączył
    12 2009
    Mieszka w
    Kwidzyn/Bydgoszcz
    Auto
    jest- Alfa Romeo 156 FL 1.9 JTD 16V, była-alfa romeo 155 2.0 ts 16v
    Postów
    1,457

    Domyślnie

    no jesli otwór w feldze jest wiekszy niz na piaste to logiczne ze trzeba dac pierscien centrujacy, obecnie przy felgach zendera tak mam...

  7. #7
    klekot ™ gorol Quadrifoglio Verde Avatar bocian
    Dołączył
    04 2009
    Mieszka w
    SD ( Dąbrowa Górn. )
    Auto
    156 1.6 TS , GT 1.9 JTD ,159 SW Ti 2.0 jtdm , Volvo 4.4 V8 , Jeep GC WK2 5.7 Hemi
    Postów
    14,782

    Domyślnie

    no wtedy tak
    ale w temacie piszemy tylko o rozstawie

    p.s.
    nie polecam taniej chińszczyzny z allegro








  8. #8
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar aquarius01
    Dołączył
    11 2008
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    Lancia Phedra 2.2 JTD 2003
    Postów
    614

    Domyślnie

    Cytat Napisał NERO2287 Zobacz post
    pomyslałem o montażu felg 4x100
    Co sezon od pięciu lat jeżdżę na zestawie śrub pływających i felgach o rozstawie 4x100. Jak do tej pory nie zauważyłem żadnej różnicy i mogę polecić to rozwiązanie z zamkniętymi oczyma a również podchodziłem do niego sceptycznie
    Pozdrawiam
    Zbyszek
    Lancia Phedra 2.2 JTD 2003 była AR 145 1.6 TS 1997

  9. #9
    Użytkownik Romeo Avatar NERO2287
    Dołączył
    12 2009
    Mieszka w
    Kwidzyn/Bydgoszcz
    Auto
    jest- Alfa Romeo 156 FL 1.9 JTD 16V, była-alfa romeo 155 2.0 ts 16v
    Postów
    1,457

    Domyślnie

    teraz pytanie czy w alfie piasta jest mniejsza niz w felgach do opli czu vw? i jakich rozmiarów srub szukac?

  10. #10
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar aquarius01
    Dołączył
    11 2008
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    Lancia Phedra 2.2 JTD 2003
    Postów
    614

    Domyślnie

    Cytat Napisał NERO2287 Zobacz post
    czy w alfie piasta jest mniejsza niz w felgach do opli czu vw? i jakich rozmiarów srub szukac?
    Jest mniejsza, więc powinieneś dopasować sobie pierścień dystansowy. Jak będziesz kupował u profesjonalidty pewnikiem stosowny komplet dostaniesz gratis, więc się tym nie stresuj. Potrzebujesz kompletu śrub pływających o rozmiarze M12x1,25/28 mm hex 19 - ja używam u siebie dokładnie takich. Po za tym rodzajów jest raptem dwa albo trzy i jak powiesz, że potrzebujesz do AR/Fiata to również dobiorą Ci bez problemu. Ja dostałem cały komplet zamówiony bez zadawania zbędnych pytań i całość pasowała idealnie
    Ostatnio edytowane przez aquarius01 ; 13-07-2010 o 14:59
    Pozdrawiam
    Zbyszek
    Lancia Phedra 2.2 JTD 2003 była AR 145 1.6 TS 1997

Podobne wątki

  1. Multiecuscan-wady i zalety.
    Utworzone przez Piotriix w dziale Forum ogólne o Alfa Romeo
    Odpowiedzi: 740
    Ostatni post / autor: 13-03-2024, 15:33
  2. AlfaOBD - wady i zalety.
    Utworzone przez bubu321 w dziale Forum ogólne o Alfa Romeo
    Odpowiedzi: 14
    Ostatni post / autor: 09-01-2015, 18:05
  3. Wady i zalety Alfy 166
    Utworzone przez Marcin_zgr w dziale 166
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 03-03-2008, 16:03
  4. Wady i zalety AR 166 2.0 TS
    Utworzone przez apacz84 w dziale 166
    Odpowiedzi: 22
    Ostatni post / autor: 27-12-2007, 18:52
  5. 145/146 TD wady i zalety
    Utworzone przez mick w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 16-08-2007, 15:12

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory