W mojej alfie padła turbina. Padła na tyle, że "wypiła" niemal cały olej z silnika. Po wymianie turbiny jest spory problem, bo ciśnienie oleju znika po rozgrzaniu silnika.Jakie mogą być przyczyny takiego stanu rzeczy? Moje typy:
- pompa oleju
- panewki/wał
- coś innego, czego nie przewidziałem
Drugie pytanie, co w tej sytuacji korzystniej robić, reanimować mój silnik, czy wymieniać na inny? Ta druga opcja to jakieś 2-2,5 tysiąca za silnik plus wymiana 500?1000 zł?
Komu na śląsku warto zawieźć auto?
Jeszcze jedno pytanie mi się nasunęło. Na ile "kompatybilne" są silniki CF2 z CF3 oraz z 20V? Jeśli dół silnika jst do wywaleni to mogę kupić coś takiego:
http://moto.allegro.pl/item109960052...td_20v_04.html
Ale mój silnik jest 10V i ciekaw jestem różnic.