Strona 3 z 4 PierwszyPierwszy 1234 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 21 do 30 z 34

Temat: Alfa 155 2.0/1.8 16v

  1. #21
    Administrator ds. moderatorów Quadrifoglio Verde Avatar 75andrew155
    Dołączył
    05 2006
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    155 V6 1996 .r 155V6 1995r 3.0 12V
    Postów
    11,237

    Domyślnie

    Prwie zawsze jest tak, zmieniałeś silnik w swoim aucie to pewnie ma te katalogowe 155 KM zobaczymy jak długo

    Alfa Romeo 75 Turbo 1987
    alfa Romeo 75 Turbo America 1990
    Alfa Romeo Giulietta 1.6 1983
    Alfa Romeo 145 1.4 boxer 1997
    Alfa Romeo 155 V6 1996
    Alfa Romeo 155 V6 1993 3.0 12V przekładka do 1.8 8v 1995

  2. #22
    Użytkownik Rowerzysta Avatar Młody_Alfista
    Dołączył
    09 2008
    Mieszka w
    Okolice Olkusza i... zagranica
    Auto
    Civic ej9
    Postów
    375

    Domyślnie

    A czy V6 trzymają fabryczną moc?

    SRY za OT ops

  3. #23
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar Mikkey
    Dołączył
    10 2009
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    Alfa 916 3.0 24v ; Alfa 930 2.0 TS Limited Edition 500
    Postów
    51

    Domyślnie

    Czy zmieniłem czy nie, 170 ma najechane, może to niewiele, ale mysle, ze jeszcze 100 przejedzie. Oczywiście, 16v ma sporo wad, ale pokażcie mi ogłoszenie 155 2.0TS8v. A 1.8TS8v sa za slabe. Wiadomo, że V6 to najlepsze wyjscie, ale nie zapominajmy, że z TS'em pod maską, auto lepiej sie prowadzi Osobiście uważam, że 2.0R5 ktory by; min. w Bravo HGT jest lepsza konstrukcją niż 2.0TS 16v

  4. #24
    Administrator ds. moderatorów Quadrifoglio Verde Avatar 75andrew155
    Dołączył
    05 2006
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    155 V6 1996 .r 155V6 1995r 3.0 12V
    Postów
    11,237

    Domyślnie

    Cytat Napisał Młody_Alfista Zobacz post
    A czy V6 trzymają fabryczną moc?
    Żebyś wiedzieł że trzymają i odwrotnie niż T.S 16V prawie zawsze trzymają

    ---------- Post dodany o godzinie 22:08 ---------- Poprzedzający go post został napisany o godzinie 22:05 ----------

    Cytat Napisał Mikkey Zobacz post
    Osobiście uważam, że 2.0R5 ktory by; min. w Bravo HGT jest lepsza konstrukcją niż 2.0TS 16v
    Ja uważam że lepszą konstrukcją jest 2 litry V6 Turbo z Alfy niż rzędówka 5 Fiata

    Alfa Romeo 75 Turbo 1987
    alfa Romeo 75 Turbo America 1990
    Alfa Romeo Giulietta 1.6 1983
    Alfa Romeo 145 1.4 boxer 1997
    Alfa Romeo 155 V6 1996
    Alfa Romeo 155 V6 1993 3.0 12V przekładka do 1.8 8v 1995

  5. #25
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar Mikkey
    Dołączył
    10 2009
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    Alfa 916 3.0 24v ; Alfa 930 2.0 TS Limited Edition 500
    Postów
    51

    Domyślnie

    Ja porownuje TSa do mocnych rzedowek wolnossacych. V6, to już inna liga, wiadomo, że lepszy. W 145 np niestety jest kłopot z V6

  6. #26
    Administrator ds. moderatorów Quadrifoglio Verde Avatar 75andrew155
    Dołączył
    05 2006
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    155 V6 1996 .r 155V6 1995r 3.0 12V
    Postów
    11,237

    Domyślnie

    Cytat Napisał Mikkey Zobacz post
    W 145 np niestety jest kłopot z V6
    Myślisz że rzędówka HGT do 145 by weszła ?

    Alfa Romeo 75 Turbo 1987
    alfa Romeo 75 Turbo America 1990
    Alfa Romeo Giulietta 1.6 1983
    Alfa Romeo 145 1.4 boxer 1997
    Alfa Romeo 155 V6 1996
    Alfa Romeo 155 V6 1993 3.0 12V przekładka do 1.8 8v 1995

  7. #27
    epion
    Gość

    Domyślnie

    na miętko

  8. #28
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar Mikkey
    Dołączył
    10 2009
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    Alfa 916 3.0 24v ; Alfa 930 2.0 TS Limited Edition 500
    Postów
    51

    Domyślnie

    Weszłaby, V6 też, ale za duże koszty.

  9. #29
    Użytkownik Rowerzysta Avatar Vinc
    Dołączył
    07 2010
    Mieszka w
    Złotoryja, Poland
    Auto
    Stelvio 2.0 Q4
    Postów
    417

    Domyślnie

    Cytat Napisał epion Zobacz post
    ogladał ktos tą alfe? Stoi juz dosc długo na allegro
    http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C14091606

    Ta jest z tego samego miejsca i tez wydaje sie fajna. Macie moze jakies informacje na temat ktorejs z nich?
    http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C13854351

    Pozdrawiam
    Ta 2.0 już poszła, ktoś mnie ubiegł i byłoby fajnie znaleźć o tym jakieś info na forum, bo najprawdopodobniej za tydzień biorę tą 1.8. Dotąd nie widziałem się z właścicielem, bo jest na urlopie, a samochód pokazał mi szwagier, również właściciel fajnej 155 (pozdrawiam, jeśli przypadkiem czyta). Silnik odpalił na chłodzie "na dotyk", klekotów nie było, właściciel zapewnia, że rozrząd zrobiony i będzie mi szukał jakiś rachunków na częsci, bo robiony w zaprzyjaźnionym zakładzie. Żadnych kłopotów z praca silnika, fajnie przyspiesza, żadnych falowań obrotów, czy innych niespodzianek. Prowadzi się miło, nie ucieka w boki, mimo, że jechałem na fatalnej drodze, a opony były w koszmarnym stanie. W sumie, jak się potem przyjrzałem tym oponom, to myślę, że "troche" za szybko na nich jechałem, no ale na szczęście nic złego się nie stało. Jest kilka spraw do zrobienia (np. sprawdzenie hamulców, bo coś za słabo działają), ale trudno się spodziewać, że auto, za tą kasę będzie idealne. Za tydzień widzę się ze sprzedawcą, stawiamy samochodzik do warsztatu, na dokładne oględzinki i jeśli nie będzie żadnych niespodzianek za kilka tys zł, to biorę na 100%
    Pozdrawiam

  10. #30
    Użytkownik Świeżak
    Dołączył
    06 2009
    Mieszka w
    Poznań
    Auto
    jest Bravo II 1.4 '09, było Bravo I 1.4 12V '97
    Postów
    122

    Domyślnie

    A tą znacie, bo coś chyba od zeszłego roku czeka na właściciela...

    http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C14062923

    1.8 TS 16V to chyba montowano od 1996, a ta wg rocznika to 1995

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory