Strona 4 z 5 PierwszyPierwszy 12345 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 31 do 40 z 49

Temat: Następcy 166 już nie będzie?

  1. #31
    Użytkownik Fachowiec Avatar szerszeń
    Dołączył
    10 2007
    Mieszka w
    Gdańsk
    Auto
    Astroserati | 407 coupe | Quattroporte
    Postów
    2,613

    Domyślnie

    Cytat Napisał fiergloo Zobacz post
    Mondeo?

    Nie no, joke. Wiadomo że Jaguar to pewna legenda. Ale idąc tym, że niemieckie limuzyny to jest koniecznosc nie było by Citroena C6, Puga 607, Jaguara XF, ani Chryslera 300C(no w sumie to WDB210) czy Cadillaca CTS (V)(ten akurat nie jest spokrewniony z Niemcami i ma RWD).
    Mówię o legendzie marki, a nie o stylistyce. Jag jest temu najbliższy z przedstawionych przez autora marek.

    ---------- Post dodany o godzinie 05:09 ---------- Poprzedzający go post został napisany o godzinie 05:08 ----------

    Cytat Napisał radosuaf Zobacz post
    A kupowałeś już nowego Masera kiedyś?
    Nowego Mase jeszcze nie miałem, ale wszystko przede mną - młody jestem więc szansa jest.
    Było: 166 2.4JTD x5, 166 2.0TS x3, 166 3.0 V6 x2, 166 3.0 V6 Sportronic x2, 166 2.5 V6, 156 2.4JTD x3, 156 2.4JTD SW, 156 2.5 V6 x2, 156 1.9JTD, Kappa Coupe 2.0T

  2. #32
    grzybii
    Gość

    Domyślnie diesel

    http://www.autoscout24.pl/Details.aspx?id=bhv4f2u3trwd

    To jest mój cel na.... za kilka lat...

    Teraz kosztuje 77k € - moze za 4-5 lat koło 40k €

    Nie obraził bym się gdyby dostępny był jakiś 3-4 litrowy diesel z mocą powyżej 300 KM
    Jak każdy lubię brzmienie Vki ale po prostu wolę mieć coś oszczędniejszego..,. i chciałbym mieć możliwość wyboru..

    Jaguar wprowadził diesle i gdzieś czytałem ze cieszą się dużym zainteresowaniem. Dla bogatej osoby to jest raczej mistyczna świadomość że będzie miał coś oszczędnego - bo i tak tego nawet nie poczuje...

    Znam bogatych ludzi, którzy na zegarek wydaja 20k€ a potem "dziechcą" 4 zł na parking i szukają darmowego miejsca.
    Dlatego też liczba klientów Maserati z dieslem wg. mnie była by dużo większa.

    Tak samo jest z AR GT - większość diesle (choć to auto nie jest porównywalne). Tak samo Audi A5 - głównie widzę 3.0 Tdi - Peugeot 407 coupe 2,7 Hdi, VW Phaeton 5,0 , Audi A8... to wszystko samochody ludzi bogatych... stać ich na mocna benzynę ale wolą mieć świadomość nikłej oszczędności....

    Tak mi się wydaje...nie wiem jak wam..

  3. #33
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar radosuaf
    Dołączył
    03 2010
    Mieszka w
    Poznan, Poland, Poland
    Auto
    Alfa Romeo Giulia Business 200 KM MY21
    Postów
    8,322

    Domyślnie

    Cytat Napisał grzybii Zobacz post
    Znam bogatych ludzi, którzy na zegarek wydaja 20k€ a potem "dziechcą" 4 zł na parking i szukają darmowego miejsca.
    A ja widziałem BMW Z4 z kratką - ale patologię trzeba zwalczać .



    Cytat Napisał grzybii Zobacz post
    Tak samo jest z AR GT - większość diesle (choć to auto nie jest porównywalne). Tak samo Audi A5 - głównie widzę 3.0 Tdi - Peugeot 407 coupe 2,7 Hdi, VW Phaeton 5,0 , Audi A8... to wszystko samochody ludzi bogatych... stać ich na mocna benzynę ale wolą mieć świadomość nikłej oszczędności....
    W GT są takie sobie silniki benzynowe - no i auto dla nieszczególnie znowu majętnych (w porównaniu z klientami Maserati).
    A5 - ja widuję akurat benzyny dość często.
    Peugeot 407 - PSA też chyba szału w benzynie nie ma (zerknąłem na stronę www.peugeot.de i www.peugeot.fr - w ofercie mają TYLKO diesle).
    Phaeton i A8 to dupowozy, Maserati ma dużo bardziej sportowe zacięcie

    Myślę, że to raczej słabość benzyn w ostatnich latach i inwestycje w diesle spowodowały, że ludzie kupowali klekoty (vide 159 przed TBi - benzynowe silniki mocno średnie).
    Ostatnio edytowane przez radosuaf ; 23-07-2010 o 09:18
    Alfa Romeo Giulia Business 200 KM 2021
    Peugeot 308 SW 1.2 130 KM 2019

    Były: Renault Clio I 1.2, Peugeot 307 SW 1.6 110 KM, AR 147 1.6 TS 105 KM, Giulietta 1.4 MA 170 KM, Giulietta 1.4 MA 150 KM, Alfa Romeo 75 2.0 TS

  4. #34
    Użytkownik Alfista Avatar tomaz
    Dołączył
    05 2008
    Mieszka w
    Poznań
    Auto
    166 3.0V6 Sportronic | szybkie daily
    Postów
    4,459

    Domyślnie

    Cytat Napisał radosuaf Zobacz post
    Phaeton i A8 to dupowozy
    to dobre jest... hehe
    rozumiem, że nie piszesz tego serio.. bo skoro Audi z 4.2V8 i mocy od 350KM (niezależnie czy Pb czy ON) jest dupowozem, to jak nazwać moją 166 2.5V6 z marnymi 190KM???
    Tylko proszę nie pisz o trakcji, bo przy standardowych elementach 166 zdecydowanie bliżej do komfortu niż do sportu.
    Ostatnio edytowane przez tomaz ; 23-07-2010 o 13:24
    166 2.5V6 CF2 Sportronic była | 166 3.0V6 CF3 Sportronic @ 241KM / 291Nm jest
    Moja 166 Grigio Chiaro: http://www.forum.alfaholicy.org/nasz...ml#post1222435
    Więcej Alfy: https://www.youtube.com/channel/UCA7...kh5YZ4Hy4vTsew
    Szybkie daily: https://www.forum.alfaholicy.org/prz..._s5_tomaz.html


  5. #35
    BartekMan
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał maciek13 Zobacz post
    Ależ oczywiście, że jest następcą 156. Niby dlaczego znalazła się w serii 15x. To że trochę przegięli pałę i dla posiadaczy 156 była od początku trochę za droga a dla posiadaczy 166 za mało ekskluzywna to już inna historia.

    taaaa, formalnie jest...ale formalnie. Przeciez w 2005 wycofali 156 a w 2007 chyba 166 tak? Tymczasem 159 stanęła dokładnie pośrodku: większa od 156, mniejsza od 166. I droga.
    Dlatego auto, mimo swojego piękna i stylu, sprzedawało się słabo. Fatalny błąd Włochów

  6. #36
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar radosuaf
    Dołączył
    03 2010
    Mieszka w
    Poznan, Poland, Poland
    Auto
    Alfa Romeo Giulia Business 200 KM MY21
    Postów
    8,322

    Domyślnie

    Cytat Napisał tomaz Zobacz post
    to dobre jest... hehe
    rozumiem, że nie piszesz tego serio.. bo skoro Audi z 4.2V8 i mocy od 350KM (niezależnie czy Pb czy ON) jest dupowozem, to jak nazwać moją 166 2.5V6 z marnymi 190KM???
    Tylko proszę nie pisz o trakcji, bo przy standardowych elementach 166 zdecydowanie bliżej do komfortu niż do sportu.
    Fetyszyści koni mechanicznych kupują właśnie Audi . Nie jechałem w życiu 166, ale pewnie się i tak lepiej niż A8 w zakręty składa .

    P.S. http://en.wikipedia.org/wiki/N%C3%BCrburgring_lap_times - Dlaczego Veyron nie jest najlepszy? Przecież ma 1000KM...
    Ostatnio edytowane przez radosuaf ; 23-07-2010 o 14:54
    Alfa Romeo Giulia Business 200 KM 2021
    Peugeot 308 SW 1.2 130 KM 2019

    Były: Renault Clio I 1.2, Peugeot 307 SW 1.6 110 KM, AR 147 1.6 TS 105 KM, Giulietta 1.4 MA 170 KM, Giulietta 1.4 MA 150 KM, Alfa Romeo 75 2.0 TS

  7. #37
    BartekMan
    Gość

    Domyślnie

    Lepiej, lepiej, Radziu) uwierz, ze lepiej))

  8. #38
    Redaktor naczelny Romeo Avatar fiergloo
    Dołączył
    09 2006
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    Alfa Romeo 166 2.5 V6 24v FL/ Alfa Romeo 159 TBi
    Postów
    2,660

    Domyślnie

    Cytat Napisał radosuaf Zobacz post
    Dlaczego Veyron nie jest najlepszy? Przecież ma 1000KM...
    Bo jest ciężki, ma kupę bajerów i jest dla ludzi którzy rozkochują się w orgiach mocy, mimo, że na krętej drodze z tym samym kierowcą za kierownicą wykręciłby gorszy czas jak caterhamowaty Donkervoort

  9. #39
    Użytkownik Alfista Avatar tomaz
    Dołączył
    05 2008
    Mieszka w
    Poznań
    Auto
    166 3.0V6 Sportronic | szybkie daily
    Postów
    4,459

    Domyślnie

    Cytat Napisał radosuaf Zobacz post
    Fetyszyści koni mechanicznych kupują właśnie Audi . Nie jechałem w życiu 166, ale pewnie się i tak lepiej niż A8 w zakręty składa .
    Nie jestem fetyszystą ale przyznam szczerze, że koni mi już brakuje
    Być może częściowo jest to "zasługą" Sportronica...

    Jeżeli chodzi o składanie w zakręty to nie wiem, bo nie jechałem A8 - aczkolwiek zachowanie 166 jest bardzo fajne
    Brakuje mi tylko amorów bilsteina i sprężyn sportowych do pełni szczęścia

    Z takim zawieszeniem 166 miałaby pewnie na tyle duży potencjał, że spokojnie można by tam wsadzić jakieś V6 koło 300KM i pokazać na co stać limuzynkę spod znaku AR
    Niestety mało kogo stać na wkładanie kompresora do 3.0V6...

    pozdr,
    ~tomaz
    166 2.5V6 CF2 Sportronic była | 166 3.0V6 CF3 Sportronic @ 241KM / 291Nm jest
    Moja 166 Grigio Chiaro: http://www.forum.alfaholicy.org/nasz...ml#post1222435
    Więcej Alfy: https://www.youtube.com/channel/UCA7...kh5YZ4Hy4vTsew
    Szybkie daily: https://www.forum.alfaholicy.org/prz..._s5_tomaz.html


  10. #40
    Użytkownik Romeo Avatar kt0sfajny
    Dołączył
    08 2009
    Mieszka w
    Luxembourg | Rzeszów
    Auto
    Byla Alfa Romeo 156 TS
    Postów
    1,125

    Domyślnie

    http://motoryzacja.interia.pl/samoch...n-alfy,1508020 do 2015 maja pojawic sie nowe modele alfy w tym nastepca 159
    a niby za rok maja pokazac alfe 169 nastepce 166
    gdzie kucharek szesc tam jest co poklepac| jeszcze tu wroce | jezdze alfa bo mnie stac;P


Podobne wątki

  1. [159] Artykuł na temat następcy 159
    Utworzone przez Marcinks w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 13-01-2015, 22:34
  2. [159] co będzie do naprawy...?
    Utworzone przez Verdorn w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 55
    Ostatni post / autor: 01-01-2012, 15:16
  3. V6 już chyba nie będzie...
    Utworzone przez radosuaf w dziale Forum ogólne o Alfa Romeo
    Odpowiedzi: 14
    Ostatni post / autor: 08-10-2011, 19:54
  4. [GTV] Czy 2.0 TS od 147 będzie pasował do GTV?
    Utworzone przez pandaro w dziale Gtv/Gtv Spider
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post / autor: 11-09-2010, 20:44
  5. [MiTo] Nie będzie MiTo GTA
    Utworzone przez williamdrake w dziale MiTo/Giulietta
    Odpowiedzi: 15
    Ostatni post / autor: 05-01-2010, 13:33

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory