Pokaż wyniki od 1 do 3 z 3

Temat: Porady, sugestie...jakieś wskazówki

  1. #1
    Użytkownik Rowerzysta Avatar olek_jaw
    Dołączył
    08 2009
    Mieszka w
    Jaworzno
    Auto
    AR 156, AR 155
    Postów
    82

    Domyślnie Porady, sugestie...jakieś wskazówki

    Witam
    Problem jest następujący w miarę nagrzewania silnik przerywa (odcina zapłon) przy ok. 5000 obrotów, gdy osiągnie 90 st C zaczyna szarpać już przy ok. 3800 obrotów i nie idzie przekroczyć tej magicznej cyfry. Problem pojawił się po remoncie silnika (szlify + regeneracja głowicy + dorabiane tuleje tłokowe do wymiaru tłoków + nowe pierścienie, rozrząd idealnie na znakach ustawiany z czujnikiem zegarowym) i jego malowaniu (gdy był rozkręcony).

    Do tej pory wymieniłem cewki na nowe nowe bo stare odmówiły posłuszeństwa, sondę lambda, czujnik położenia przepustnicy, czujnik położenia wału, podmiana modułów i wymiana przepływomierza. Podczas nagrzewania silnika i gdy silnik zbliża się do w/w obrotów zaczyna przerywać - brak iskry -> to samo dzieje się podczas jazdy na gazie (instalacja sekwencyjna Zenit). Świece nowe, kable wymienione miesiąc temu też na nowe (Tesli).

    Silnik to 2,0 Twin Spark 8 zaworowy za łańcuchu.
    "Przedzwoniłem" już instalacje sterowania silnikiem i szczerze mówiąc zgupiałem trochę, brak błędów na kompie (sprawdzone za pomocą pedału gazu jak i na Visie + Euroscan), mam drugi komputer sterujący tym silnikiem i na nim zachowanie jest identyczne .

    Prosiłbym o wszystkie nasuwające się wam sugestie, zaczynam już się rozglądać za jakimś 3,0 V6 z AR164 bo ten zaczyna doprowadzać mnie do szału tylko szkoda tych 3,5 tyś złotych wpakowanych w silnik.

  2. #2
    Użytkownik Romeo Avatar Dziaru
    Dołączył
    03 2009
    Mieszka w
    Tychy
    Auto
    155 2,0TD / 155 2,0TS / 155 1,8TS 8V / 155 2,0 16V / 164 2,0 TS 8V
    Postów
    1,487

    Domyślnie

    nie będzie to przypadkiem czujnik temperatury na termostacie ? albo jego linka ? ale nie wiem mogę siię mylić

  3. #3
    Moderator Fachowiec Avatar Lukasz A.
    Dołączył
    03 2007
    Mieszka w
    Koszalin/Szczecin
    Auto
    155 2.5 V6
    Postów
    2,690

    Domyślnie

    Posprawdzaj przekazniki moze ktorys nie trybi tak jak powinien i dokladnie przejrzyj kablarnie.Jezeli twierdzisz ze nie ma iskry to prad gdzies ucieka i niestety trzeba bedzie nad tym posiedziec.
    Alfa Romeo 155 1.8 T.S. 1992-pozostały piękne wspomnienia 03.09.2017
    Alfa Romeo 155 2.5 V6 1992
    Alfa Romeo 155 2.0 Q4 1992

    I wszystkie są czerwone

Podobne wątki

  1. Odpowiedzi: 7
    Ostatni post / autor: 06-12-2015, 13:57
  2. Odpowiedzi: 17
    Ostatni post / autor: 16-01-2013, 11:14
  3. błędy... porady, sugestie...
    Utworzone przez alf147 w dziale 147
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 27-09-2009, 13:46

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory