Strona 5 z 7 PierwszyPierwszy 1234567 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 41 do 50 z 62

Temat: 155 q4

  1. #41
    Użytkownik Pirat drogowy Avatar Asturas
    Dołączył
    01 2010
    Mieszka w
    Rovaniemi
    Auto
    Alfa Romeo 155 1.9 TD '94
    Postów
    212

    Domyślnie

    Cytat Napisał 75andrew155 Zobacz post
    Nawet w takiej Szwajcarii nie szaleją z cenami jak u nas :
    http://www.autoscout24.ch/AS24Web/De...8&page=1&row=3
    nie wiem po ile jest frank Szwajcarski, ale ta Q4 przede wszystkim nie jest już oryginalna, została lekko "zgwałcona" różnymi nieoryginalnymi przeróbkami Wolę tę za 37k zł
    Alfa Romeo 155 1.9 TD '94 Verde Mirto - jedna z 15652 egzemplarzy

  2. #42
    epion
    Gość

    Domyślnie

    dla mnie 155 Q4 jest autem wyjątkowym, wyprodukowano ich przeciez tysiac pare sztuk (nie pamietam ). W ogole 155 jest zadko spotykanym modelem - za to własnie tak bardzo go lubie. Mam w głowie bardzo ciekawy projekt dotyczacy 155, kto wie moze jak kaska pozwoli uda mi sie go kiedys zaczac i co wazniejsze ukonczyc
    Jednym słowiem dla mnie zadbana Q4 jest warta takich pieniedzy i gdybym dysponował taka gotowka i szukał tego własnie auta, byłbym w stanie zapłacic za nie 40 tys.

  3. #43
    Użytkownik Znawca
    Dołączył
    04 2006
    Mieszka w
    ES
    Auto
    33 SW
    Postów
    1,390

    Domyślnie

    Cytat Napisał Jerry1 Zobacz post
    Z tego co mi wiadomo wersje DTM V6 TI były napędzane na obie osie.Natomiast BTCC były przednionapędowe.
    Możliwe, że moja niewiedza(nie interesowałem się aż tak 155) - czy to jest napęd z Integralki? Zresztą w ogóle DTMowe autka chyba niewiele wspólnego miały z ich seryjnymi odpowiednikami ale i sama Q4 średnio nawiązuje czy to do DTM, czy do BTCC.

    Z tego co mi wiadomo wersje DTM V6 TI były napędzane na obie osie.Natomiast BTCC były przednionapędowe.
    Co do TI.Z.. tutaj piszą o 170KM TwinSparku, czyli wychodziło by, że silnik AR, więc i chyba napęd na przód? Jeśli by to była jakaś usportowiona wersja to dla mnie miałoby to sens, choć w sumie nie wiem czy można ufać wikipedii..
    Ostatnio edytowane przez JacekK ; 03-08-2010 o 16:41

  4. #44
    epion
    Gość

    Domyślnie

    TI.Z to była Q4 z innymi zderzakami i podwyzszona moca silnika nie było tam zadnego twin sparka

  5. #45
    Digit
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał epion Zobacz post
    TI.Z to była Q4 z innymi zderzakami i podwyzszona moca silnika nie było tam zadnego twin sparka
    W takim razie co powiesz na to... jest troszkę TS16V co?
    http://www.geocities.jp/esse_quattro/TI-Z4.html

    Zamiast się cieszyć fajnymi samochodami, to widzę na forum jakieś ubijanie piany i masę bezpodstawnych wniosków. Było, nie było, zła cena, dobra cena...

    Macie coś na wyluzowanie:







    Pozdrawiam, d.

  6. #46
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    11 2006
    Mieszka w
    Katowice
    Auto
    mialem w p.d. i posprzedawalem:D
    Postów
    61

    Domyślnie

    prawda jest taka ze aby taka q4 mozna bylo smigac jak rajdowka to niestety ale musialbys nie dosc ze praktycznie wybebeszyc i obspawac. motor tez w seri furory nie robi. nie mowie juz o tym ze 1/3 normalnych nowych aut dalaby Q4 rade ze startu. a ostatecznie stwierdzam ze za takie pieniadze mozna spokojnie kupic zadbane audi s2 ktore ma w serio 220 km quattro i blokade mostu. i zostanie ci jeszcze duzo kasiory zeby te auto zreanimowac- a tam na samym programie robisz 60 koni wiecej. nie wspomne o tym ze buda jest praktycznie jak nie byla bita nie do zdarcia co w alfach jak wiemy nie jest najmocniejsza strona( tu nie bede sie z nikim przegadywal robie i przy alfach i przy audikach mialem i mam na stanie jedno i drugie i takie moje zdanie). do zadbanej subaryny troche by braklo zakladajac ze masz 40 tys zl a zlomu nie ma sensu kupowac.
    ceny sa jakie sa poniewaz ludzie tak je cenia i nikt im tego nie zabroni. kazdy moze sprzedawac to co chce za ile chce a czy sprzeda to juz inna sprawa i jego problem.
    ludzie cenia te auta za to ze to wlasnie 155 Q4 i ci ktorzy kochaja 155 zawsze beda marzyc o 155 Q4. i koniec
    alfa piekna pewnie jakby koles chcial 17 juz by ja sprzedal ale widac wie co ma i tyle chce i albo kupujesz albo mozesz sobie conajwyzej popisac na forum

  7. #47
    thing
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał bimski Zobacz post
    Do ubijaczy piany - co Wy wiecie o GTA...


    Co za kompletna bzdura. GTA kopało tyłki wyścigówkom na świecie zanim inżynierowie alfy wpadli na q4.
    chyba mnie kolego źle zrozumiałeś. Pisałem o 156/147 GTA.
    Zresztą w moim poście zaznaczyłem że q4 nie pobije GTA z wcześniejszych lat.

  8. #48
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    04 2009
    Mieszka w
    Łódzkie
    Auto
    Miałem ze 40 różnych alf romeo.
    Postów
    710

    Domyślnie

    Michas napisał:
    prawda jest taka ze aby taka q4 mozna bylo smigac jak rajdowka to niestety ale musialbys nie dosc ze praktycznie wybebeszyc i obspawac
    Co dla ciebie znaczy "jazda rajdówką"? jeździłeś kiedyś Q4? bo podejrzewam że nawet nie widziałeś tego auta na wlasne oczy a wypowiadasz się na temat prowadzenia tego auta że aż nie wiem czy się śmiać czy płakać. Q4 to auto do jazdy na codzień jak i na tor i tam sobie ona świetnie radzi. Na rajdy masz integralke. Każde auta rajdowe jest przebudowywane więc nie rozumiem twojego odniesienia do Q4? Może Audi S2 jest orginalnie z klatką i masą wzmocnień co???? Nie spotkałem się jeszcze w ogóle z puszczaniem spawów w jakiejkolwiek 155, Jeżeli auto ma jeździć w bardzo, bardzo ciężkich warunkach to normalne ze najlepiej wzmocnić wszelkie jego elementy na które działają ogromne siły , przeciążenia wynikające w ostrej jazdy np. wchodzenie w ostre zakręty przy dużych prędkościach gdzie karoseria pracuje chociaż działania te przy ciekaniu po mieście czy po naszych drogach jest nie wyczuwalne dlatego. Q4 prowadzi się doskonale dzięki napędowi na 4koła jak również twardemu i obniżonemu zawieszeniu.
    motor tez w seri furory nie robi. nie mowie juz o tym ze 1/3 normalnych nowych aut dalaby Q4 rade ze startu.
    człowieku! sprawdź najpierw to co piszesz! poczytaj dane techniczne, osiagi i dopiero zaczynaj pisać. Moja Q4 z drobnymi przeróbkami ma 6-6.5 do setki a standardowa ma 7s więc puknij się w głowę człowieku zamiast wypisywać takie bzdury! Mojej alfie prawie 4 letni mercedes CL z 5-cio litrowym silnikiem o mocy 307koni nie daje rady a ty tu pierniczysz ze 1/3 nowych aut spali Q4.heheheheh) masakra po prostu.
    a ostatecznie stwierdzam ze za takie pieniadze mozna spokojnie kupic zadbane audi s2 ktore ma w serio 220 km quattro i blokade mostu
    w Q4 wyrzucasz 3katalizatory 3 tłumiki i masz już moc 220koni kolego. A blokadę dyferencjału ma każda Q4 Wybór samochodu należy od gustu. ja nie lubie niemieckich aut.
    nie wspomne o tym ze buda jest praktycznie jak nie byla bita nie do zdarcia co w alfach jak wiemy nie jest najmocniejsza strona( tu nie bede sie z nikim przegadywal robie i przy alfach i przy audikach mialem i mam na stanie jedno i drugie i takie moje zdanie).
    Handluję konkretnie częściami jak i całymi samochodami modelu 155 więc to co piszesz o blacharce jest żałosne jak cały twój post według mnie. Alfy 155 są w ocynku i jedynym miejscem gdzie może wystąpić minimalna korozja to tylne nadkola które ą wymienialne więc nie wypowiadaj sie o modelu 155 skoro nie masz o nim pojęcia. Sory kolego za tak ostrą wypowiedź ale bardzo pusty metorycznie ten twój post.
    Ostatnio edytowane przez h0se166 ; 04-08-2010 o 13:42

  9. #49
    Użytkownik Fachowiec Avatar rafal_155
    Dołączył
    09 2009
    Mieszka w
    .
    Auto
    AR 155 1.8 8v 96'
    Postów
    2,263

    Domyślnie

    Cytat Napisał michas Zobacz post
    prawda jest taka ze aby taka q4 mozna bylo smigac jak rajdowka to niestety ale musialbys nie dosc ze praktycznie wybebeszyc i obspawac. motor tez w seri furory nie robi. nie mowie juz o tym ze 1/3 normalnych nowych aut dalaby Q4 rade ze startu.
    Tu się kolego całkowicie z Tobą zgadzam bo po podliczeniu wszystkich plusów i minusów q4 i tak najważniejszy jest jej wygląd (bo to że mamy naklejkę q4 na klapie to nic nie mówi 99.99% społeczeństwa) i to, że 155 jest mało. Poczekajmy jeszcze trochę i z każdą 155 będzie jak z q4 bo model jest niestety na wyginięciu.

  10. #50
    Użytkownik Pirat drogowy Avatar Asturas
    Dołączył
    01 2010
    Mieszka w
    Rovaniemi
    Auto
    Alfa Romeo 155 1.9 TD '94
    Postów
    212

    Domyślnie

    Cytat Napisał Digit Zobacz post
    W takim razie co powiesz na to... jest troszkę TS16V co?
    http://www.geocities.jp/esse_quattro/TI-Z4.html



    Pozdrawiam, d.
    Napisałem o tym wyżej. Prawdziwych 155 TI.Z są 24 sztuki i to są Q4. Bo oficjalnie jest 2600 przedliftowych 155 Q4, 101 poliftowych, 24 TI.Z i jedna GTA.Z.
    Natomiast pozostałe 155 wyglądające jak TI.Z to samochody z pakietem Zagato dostępnym w Japonii. Tylko wyglądają jak TI.Z, ale nie są nimi

    Cytat Napisał rafal_155 Zobacz post
    Tu się kolego całkowicie z Tobą zgadzam bo po podliczeniu wszystkich plusów i minusów q4 i tak najważniejszy jest jej wygląd (bo to że mamy naklejkę q4 na klapie to nic nie mówi 99.99% społeczeństwa) i to, że 155 jest mało. Poczekajmy jeszcze trochę i z każdą 155 będzie jak z q4 bo model jest niestety na wyginięciu.
    A co to ma za znaczenie co znaczek Q4 mówi 99.99% społeczeństwa? Jak bym się przejmował tym co mówi społeczeństwo to bym jeździł Vectrą lub jakimś VW. Wtedy byłbym cool? Założę się, że 99.99% społeczeństwa nie zrozumiała by dlaczego chcę jeździć Lancią Delta Integrale. Po prostu nie wiedzą co to za auto, a to przecież prawdziwa legenda. Mnie kusi 155 Q4, ponieważ jest unikatowa i jest bardzo dobrym samochodem. Za 10 tys. euro można mieć auto wyprodukowane w 2701 sztukach. Ładne, z przyjemnym dla oka wnętrzem, wygodne, świetnie wyposażone, o doskonałych parametrach. I włoskie. Czego chcieć więcej
    Ostatnio edytowane przez Asturas ; 04-08-2010 o 10:33
    Alfa Romeo 155 1.9 TD '94 Verde Mirto - jedna z 15652 egzemplarzy

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory