Strona 2 z 4 PierwszyPierwszy 1234 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 31

Temat: Wymiary silnika Twin Spark

  1. #11
    Thomas1
    Gość

    Domyślnie

    Szerokość z termostatem 60cm bez 50cm, długość z kolektorem 55cm, wysokość 70cm minus prześwit czyli jakieś 10cm (mierzyłem od ziemi nie od miski)

  2. #12
    Twin Spark
    Gość

    Smile

    Wielkie dzięki Thomas1@ należy Ci się dobre zimne piwo...

  3. #13
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    10 2005
    Mieszka w
    Bydgoszcz
    Auto
    166 JTD
    Postów
    2,650

    Domyślnie

    2.0 bedzie dłuższy tylko o ten pasek co przychodzi na kołka zębate od wałkow balansu..

  4. #14
    Użytkownik Embrion Avatar Tomasz1600
    Dołączył
    05 2010
    Mieszka w
    Brzostówka
    Auto
    FSO Polonez 1.6 GSI 1999r., FSO Polonez 1.5 1983r, Alfa 164 2.0TS
    Postów
    19

    Domyślnie

    Witam! Jestem nowy na tym forum. Nie chciałem zakładać nowego tematu więc piszę tutaj.
    Interesuje mnie silnik 2.0 ts ten 16v nie 8v. Chciałbym w niedalekiej przyszłości zrobić SWAP na taki silnik do innego samochodu niż alfa.
    Wiąże się to z przełożeniem nie tylko samego silnika, ale i osprzętu, kabli kompa itp. Więc stwierdziłem że chyba najlepiej było by kupić jakąś alfę rozbitka lub/i anglika, przełożyć to co będzie mi potrzebne do innego auta a resztę sprzedać.
    Moje pytanie jest takie, w jakich modelach alfy występował silnik 2.0 Twin Spark 16v?
    Jaka alfa jest najtańsza z tym silnikiem?

  5. #15
    Użytkownik Znawca Avatar Wujek
    Dołączył
    06 2008
    Mieszka w
    Olsztyn
    Auto
    Alfa Romeo 156 2.0 16V TS
    Postów
    1,303

    Domyślnie

    145,146,155,156,166,147,GTV, Spider. Najtańsze są na pewno te 3 pierwsze.
    Alfa Romeo rządzi i wymiata na ulicach świata. Gniecie diesle i auta D.
    Alfa Romeo 155 2.0 16V TS '97 - była
    Alfa Romeo 156 2.0 16V TS '98 - była
    Renault Laguna III 2.0 T '08 - była
    Dodge Caliber 2.0 CVT '07 - był
    Renault Laguna 2.0 dCi '12 - jest
    Lancia Delta 1.4 TB '09 - była
    Alfa Romeo GT 2.0 JTS '04 - jest

  6. #16
    Użytkownik Embrion Avatar Tomasz1600
    Dołączył
    05 2010
    Mieszka w
    Brzostówka
    Auto
    FSO Polonez 1.6 GSI 1999r., FSO Polonez 1.5 1983r, Alfa 164 2.0TS
    Postów
    19

    Domyślnie

    Dzięki Wujek za szybką odpowiedz, bardzo mi pomogłeś.

  7. #17
    Użytkownik Romeo Avatar premek
    Dołączył
    06 2010
    Mieszka w
    Tarnowskie Góry
    Auto
    164 2.0 TB '93/ Spider (916) 2.0 TS '01
    Postów
    1,600

    Domyślnie

    Nadal będę się upierał, że jeśli przekładać to 8V. Najtaniej kupisz go w 164/155.

  8. #18
    Użytkownik Embrion Avatar Tomasz1600
    Dołączył
    05 2010
    Mieszka w
    Brzostówka
    Auto
    FSO Polonez 1.6 GSI 1999r., FSO Polonez 1.5 1983r, Alfa 164 2.0TS
    Postów
    19

    Domyślnie

    premek dlaczego polecasz 8v a odradzasz 16v?
    wyjaśnij to.

  9. #19
    thing
    Gość

    Domyślnie

    8v prostsza konstrukcja, łańcuszek rozrządu, o wiele mniej awaryjny
    16v bardziej skomplikowany, pasek rozrządu, zaniedbany lubi dzwonić panewkami

  10. #20
    Użytkownik Romeo Avatar premek
    Dołączył
    06 2010
    Mieszka w
    Tarnowskie Góry
    Auto
    164 2.0 TB '93/ Spider (916) 2.0 TS '01
    Postów
    1,600

    Domyślnie

    O toto. 16V jeździ lepiej, ale nie tyle, żeby znosić jego humory. Oczywiście można kupić taki, który jest zadbany, ale jest to znacznie prostsze w przypadku 8V.

Podobne wątki

  1. Remont silnika Twin Spark 2.0
    Utworzone przez dave w dziale 156
    Odpowiedzi: 43
    Ostatni post / autor: 15-12-2016, 06:48

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory