Strona 4 z 9 PierwszyPierwszy 123456789 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 31 do 40 z 88

Temat: jtd vs T.S vs v6

  1. #31
    Administrator ds. moderatorów Quadrifoglio Verde Avatar 75andrew155
    Dołączył
    05 2006
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    155 V6 1996 .r 155V6 1995r 3.0 12V
    Postów
    11,237

    Domyślnie

    Jeżeli wyznacznikiem założenia LPG do silnika jest oszczędność na paliwie to ja osobiście mam w dupie gaz a jeśli ktoś inny zakłada gaz dla oszczędności by mniej wydawać przy tankowaniu to jego sprawa i żadny dyshonor.


    Pojęcie o Lpg w aucie każdy ma takie na jakim etapie się z nim spotkał, ja mam nie najlepsze, choć widziałem i pisałem otym że ludziska mają dopracowane i dopasowane do V6 instalacje choć i tak mnie nie przekonuje i zbiornik który akurat w 156 jest problemem ze względu na mały bagażnik a koło zapasowe trzeba ze soba wozić
    Ostatnio edytowane przez 75andrew155 ; 09-08-2010 o 21:09

    Alfa Romeo 75 Turbo 1987
    alfa Romeo 75 Turbo America 1990
    Alfa Romeo Giulietta 1.6 1983
    Alfa Romeo 145 1.4 boxer 1997
    Alfa Romeo 155 V6 1996
    Alfa Romeo 155 V6 1993 3.0 12V przekładka do 1.8 8v 1995

  2. #32
    Użytkownik Rowerzysta Avatar Quattro
    Dołączył
    03 2010
    Mieszka w
    SZY/GBY
    Auto
    Maserati GranTurismo S, Seat Leon 5F Cupra
    Postów
    476

    Domyślnie

    My się dalej nie rozumiemy. Czy jest jakiś inny wyznacznik zakładania LPG niż oszczędność? Kolegi nie stać na utrzymanie V6 więc się dopytuje o montaż instalacji. I natychmiast każdy zaczyna odradzać, bo jego daleki sąsiad 10 lat temu założył do Poloneza tanią instalację i mu to nie współgrało. Dlatego piszę do tych ludzi, że skoro nie mają do czynienia z LPG na co dzień to po co się wypowiadają?
    Sam przyznasz że DZISIAJ dobra instalacja, dobrze zamontowana nie przysparza problemów.

    A miejsce na zbiornik... Cóż, coś kosztem czegoś.
    Ostatnio edytowane przez Quattro ; 09-08-2010 o 21:12
    Było: Fiat Uno 1.1 60S, Fiat Punto II 1.2 8v, AR 145 Edizione Sportiva, AR 147 Q2 Ducati Corse, Fiat Stilo Abarth, Alfa Romeo 145 2.0 16v 155KM Quadrifoglio
    Jest: Maserati GranTurismo 4.7 S, Seat Leon 5F Cupra, Toyota Yaris IV

  3. #33
    Użytkownik Romeo Avatar twardy
    Dołączył
    11 2008
    Mieszka w
    Bielawa/Wroc
    Auto
    Była 156 20V, chwilowo jakieś Mitsu
    Postów
    1,765

    Domyślnie

    Cytat Napisał quattroporte88 Zobacz post
    Czy jest jakiś inny wyznacznik zakładania LPG niż oszczędność?
    No pewnie, że jest. Dla kogoś może być za duży bagażnik nie mówiąc już o zapachu towarzyszącemu pasażerom w upalne dni

    Dlatego jestem zwolennikiem gazu

  4. #34
    Administrator ds. moderatorów Quadrifoglio Verde Avatar 75andrew155
    Dołączył
    05 2006
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    155 V6 1996 .r 155V6 1995r 3.0 12V
    Postów
    11,237

    Domyślnie

    Cytat Napisał quattroporte88 Zobacz post
    My się dalej nie rozumiemy. Czy jest jakiś inny wyznacznik zakładania LPG niż oszczędność?
    Oczywiście że jest !!!!!!!!!! MODA na lpg
    Każdy tak twierdzi że ma wspaniałą instalację i dobrze zamontowaną ale tak naprawdę ma taką instalacje założoną niewielu. Ja Poldka na gaz nie miałem ani żadnego auta które kupiłem choć V6 była zagazowana krótko zanim ją kupiłem pod warunkiem że teę wspaniałą instalkę wymontują i widziałem jak ta ponoć super hiper instalka odbiła się na silniku

    Alfa Romeo 75 Turbo 1987
    alfa Romeo 75 Turbo America 1990
    Alfa Romeo Giulietta 1.6 1983
    Alfa Romeo 145 1.4 boxer 1997
    Alfa Romeo 155 V6 1996
    Alfa Romeo 155 V6 1993 3.0 12V przekładka do 1.8 8v 1995

  5. #35
    Użytkownik Rowerzysta Avatar Quattro
    Dołączył
    03 2010
    Mieszka w
    SZY/GBY
    Auto
    Maserati GranTurismo S, Seat Leon 5F Cupra
    Postów
    476

    Domyślnie

    Cytat Napisał twardy Zobacz post
    No pewnie, że jest. Dla kogoś może być za duży bagażnik nie mówiąc już o zapachu towarzyszącemu pasażerom w upalne dni
    Jeśli śmierdzi w samochodzie gazem tzn. że zakładał go jakiś parciarz. Można pisać że DOBRA INSTALACJA, DOBRZE ZAMONTOWANA a wy dalej swoje...
    Twój post twardy, nic do tematu sobą nie wniósł, był napisany jedynie by dogryźć. A tobie i twoim pasażerom być może inny gaz śmierdzi w lecie

    Daj spokój już andrew, nie piszę że ty miałeś FSO. A to że 90% instalacji to tani shit, to niestety prawda... Ja nie piszę o takich jeśli jeszcze nie zauważyłeś.

    Koniec tego OT.

    Bierz kolego V6, tylko bez LPG. Zamontuj ją później we własnym zakresie.
    Ostatnio edytowane przez Quattro ; 09-08-2010 o 21:26
    Było: Fiat Uno 1.1 60S, Fiat Punto II 1.2 8v, AR 145 Edizione Sportiva, AR 147 Q2 Ducati Corse, Fiat Stilo Abarth, Alfa Romeo 145 2.0 16v 155KM Quadrifoglio
    Jest: Maserati GranTurismo 4.7 S, Seat Leon 5F Cupra, Toyota Yaris IV

  6. #36
    Użytkownik Romeo Avatar twardy
    Dołączył
    11 2008
    Mieszka w
    Bielawa/Wroc
    Auto
    Była 156 20V, chwilowo jakieś Mitsu
    Postów
    1,765

    Domyślnie

    Takie właśnie gadanie, że dobrze zrobiona instalacja nie śmierdzi. Dla mnie to tak samo jak z ziemniakami - jedni po 15 minutach je zjedzą i mówią, "że pycha", a ja jestem tak samo wyczulony na nie jak na gazownika jadącego przede mną.

    Absolutnie nie miałem zamiaru Ci dogryzać. Po prostu AR156 ma tak bogatą paletę silników, że bez sensu jest szukanie przysłowiowego ".... do doopy".
    Zamiast pakować się w benzynowe V6 i instalację, wolałbym kupić diesla R5, a resztę kasy wpakować w dolot, szperę i program i spokojnie 190-200km osiągnie. Nie dość, że dołoży takiej V6-tce, to jeszcze zrobi to x2 taniej... To by było na tyle.

    V6 tylko dla zakochanych...


    PS.:
    Cytat Napisał quattroporte88 Zobacz post
    Koniec tego OT.
    Cytat Napisał sebacfc Zobacz post
    Witam chciałbym poznać wasze zdanie
    Dobrze jest!
    Ostatnio edytowane przez twardy ; 09-08-2010 o 21:57

  7. #37
    Użytkownik Rowerzysta Avatar Quattro
    Dołączył
    03 2010
    Mieszka w
    SZY/GBY
    Auto
    Maserati GranTurismo S, Seat Leon 5F Cupra
    Postów
    476

    Domyślnie

    No ja nie mówię, że R5 JTD to zły silnik. Ale ja akurat wolę charakterystykę wolnossących benzyniaków na wysokich obrotach. I jeślibym miał wybierać między V6 a JTD to JA bym brał tą pierwszą opcję.
    Jeden woli lody śmietankowe, inny czekoladowe. A kolega co założył post i tak sam zadecyduje co kupi
    Było: Fiat Uno 1.1 60S, Fiat Punto II 1.2 8v, AR 145 Edizione Sportiva, AR 147 Q2 Ducati Corse, Fiat Stilo Abarth, Alfa Romeo 145 2.0 16v 155KM Quadrifoglio
    Jest: Maserati GranTurismo 4.7 S, Seat Leon 5F Cupra, Toyota Yaris IV

  8. #38
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar rain
    Dołączył
    10 2009
    Mieszka w
    Niziny
    Auto
    Stilo 1.9 JTD, Brava_HGT
    Postów
    734

    Domyślnie

    Cytat Napisał quattroporte88 Zobacz post
    No ja nie mówię, że R5 JTD to zły silnik. Ale ja akurat wolę charakterystykę wolnossących benzyniaków na wysokich obrotach. I jeślibym miał wybierać między V6 a JTD to JA bym brał tą pierwszą opcję.
    Jeden woli lody śmietankowe, inny czekoladowe. A kolega co założył post i tak sam zadecyduje co kupi
    Mimo że reprezentuje tutaj JTDm, to ja mam podobne odczucia.
    Co posiadam: Fiat Brava 2.0 20V 155KM, Opel Meriva A
    Co mi się przez łapki przewinęło:
    Alfa Romeo: 156 1.8 TS, 156 2.4 M-JET, 166 3.2 V6 24V Lancia: Lybra 2.4 JTD, Delta 1.8ie, Thesis 2.4 JTD Hyundai: Lantra 1.6 GLS, BMW: E90 320d, Fiat: Stilo 1.9 8v, Brava 80 16v, Brava 80 16v, Brava 100 16v, Marea 155 20v, Renault: Laguna III 2.0 16v

  9. #39
    ViP Romeo Avatar Alfamaniak156
    Dołączył
    04 2008
    Mieszka w
    Luboń
    Auto
    Seat Leon FR 186KM/413Nm - Lancia Y 1,2 8V 1998r/ 60KM
    Postów
    1,315

    Domyślnie

    Co byście nie pisali i jakich racji byście nie przedstawiali kolega i tak musi sam wybrać.

    Każdy ma swoje zdanie i po cholerę te przepychanki i wojna. Kolega chciał się poradzić a wszyscy teraz wyłuszczają LPG srelpegie, nie o tym temat...

    Jak oszczędnie to JTD jak szybko i bez patrzenia na koszty V6, moim skromnym zdaniem któreś z tych zależy czego kolega szuka, jeździłem dość długo TSem i nie narzekałem ale...już do niego na pewno nie wrócę...jeśli miałbym taniej to właśnie szybki dieselek z dużym momentem obrotowym i zabawa tez by była...
    "Wiem że masz duszę. Masz Alfę - masz klasę" - Jeremy Clarkson
    Alfa Romeo 166 3.0V6 226 KM i uśmiech z twarzy nie schodzi
    Lancia Ypsilon 1,2 - Miejski przemieszczacz

  10. #40
    Starscream
    Gość

    Domyślnie

    ja na miejscu autora po przeczytaniu tego wszystkiego kupiłbym.. Golfa! Bo nie ma tu nic kompletnie z doradzania, tylko każdy (no, prawie) wykazuje wyższość zagazowanej benzyny nad dieslem. Żeby nie było-miałem auto na sekwencji i była to tragedia.

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory