kurcze 2 litry to trochę mało na ten samochód , 0 frajdy z wchodzenia w naświetlnia ;E startując z pod świateł
kurcze 2 litry to trochę mało na ten samochód , 0 frajdy z wchodzenia w naświetlnia ;E startując z pod świateł
Dzieki wielkie ale szukam z silnikiem 3.0 v6.Obejrzalem ja i prezentuje sie bardzo ladnie.rac85-jak z moja prosba o spotkanie?Da rade jakos sie umowic?
Blackalfa166 ma rację i jego słuchaj. Nie każdego stać na 166 i dobrze sobie to przelicz, czy dasz radę finansowo. Pozdrawiam
Najmniej nie zarabiamwiem ze czesci sa kosztowne,ale np do A4 tez nie tanie,a to sa jednak dwa zupelnie różne auta.
---------- Post dodany o godzinie 19:19 ---------- Poprzedzający go post został napisany o godzinie 19:08 ----------
Bella![]()
![]()
![]()
witam wszystkich
czytam ten temat bo również jestem zainteresowany kupnem alfy 166 ale już rozmawiałem z kilkoma właścicielami i oni proponują mi 2,5 v6 bo chce na gaz ze względu na planowane duuuuże roczne przebiegi. co wy o tych radach myślicie? 2,5 to najlepszy z benzyniaków? czy jednak te 3,0? mam też pytanie co ile kilometrów trzeba robić wymiany podzespołów tak aby to nie była ostateczność i ustrzec się niezapowiedzianych awarii? (np. rozrząd co ... tys. km., płyny co ... tys. km. itd). jeste taka możliwość (i czy się zdarza to jak często), że wchodze rano do samochodu a on nic mimo próśb i gróźb, i musze szukać innego środka transportu? zależy mi na takiej niezawodności bo będę dojeżdżał nim do pracy dość daleko. chce wiedzieć o mankamentach tego samochodu jak najwięcej zanim go kupię bo chce się ustrzec przed słowami żony "a nie mówiłam żeby nie kupować alfy..." a ja chce ten samochód bo jest piękny szczególnie w środku i dzięki temu miło będzie mi wstać rano i iść do pracy bo wiem że będę jechał tam alfą. ciągłe przestrogi ludzi o tym aby nie kupować alfy dają tyko powody do tego by dokładnie szukać egzemplarza a nie żeby nie kupować alfy wogóle. dobrze, by był żeby ten temat rozrósł się bardziej bo to bardzo rozjaśnia drogę do kupna przyszłym właścicielom 166. chciałbym aby każdy użytkownik i za razem pewnie szczęśliwy posiadacz 166 swoje dwa słowa dorzucił do tego tematu. jak każdy model będzie szczególowy to może alfoholików będzie więcej
pozdrawiam serdecznie wszystkich
ile masz kasy na auto?
Miałem pod maską i 2,5 v6 24V a teraz mam 3.0 V6 24V i zdecydowanie polecam 3.0 zwłaszcza do 166tki, różnica spalania ok. 1,5l w mieście ale całkiem inna jazda autem.
Tylko pamiętaj o jednym, na dobrą instalację do V6 szykuj ok. 3500zł, inaczej nawet nie myśl o LPG bo Cie późniejszy remont silnika zabije kosztowo i skutecznie zniechęci do auta.
10.2008-16.11.2012r. 156 3,0 V6 24V Q2 278KM@312Nm - pozostały piękne wspomnienia
Porting głowic, budowa silników do motorsportu, budowa układów wydechowych, kolektorów ssących ITB, indywidualnych części do motorsportu
Zapraszam => https://www.facebook.com/Ku%C5%9Bmie...37265/?fref=ts
Mojej dziewczynie podoba się 166 na szczęście już wiem jak jej wybiję to z głowy
Mi też się podoba ale koszty utrzymania ją dyskwalifikują..
Gdyby Alfa Była kobietą, to byłby to związek mojego życia..
Moja Bella --->>> http://www.forum.alfaholicy.org/nasz...ml#post1234064
Witam
przymierzam się do zakupu alfy 166 niby za miesiąc, ale już chcę obczaić co nie co. Tak wiec, zdecydowałem się na silnik 2,4 jtd 20V w automacie, widziałem nie dawno belle z przebiegiem ogromnym jak na rocznik 2004 tj ponad 200 000 km i związku z nim mam pytanie czy jest sens zastanawiać sie nad nią jesli jej cena to około 30 tys?? no i dla kontrastu inną z przebiegiem 80 000 km, co poradzicie??
Z góry dzięki za porady
Zasadnicza sprawa to autentyczność przebiegu. 200000 ma sens, 80000 to już podejrzane (ale nie wykluczone). 200 000 dla zadbanego włoskiego JTD to prawie nic.