Strona 2 z 4 PierwszyPierwszy 1234 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 31

Temat: Przegub wewnętrzny

  1. #11
    ViP Romeo Avatar puotek
    Dołączył
    11 2008
    Mieszka w
    Rybnik
    Auto
    156FL Q2
    Postów
    1,090

    Domyślnie

    Dobra cena, nowy?

  2. #12
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar DeeS
    Dołączył
    11 2008
    Mieszka w
    Zabrze-Ruda Śląska
    Auto
    AR 156 2.5 V6 Q2
    Postów
    433

    Domyślnie

    Kurde ja mam wlasnie taki objaw , ze mi stuka jak zmieniam np z 1 na 2. Nawet jak jade na biegu daje gaz i puszczam to slychac stuki. Bylem u 2ch mechanikow i zaden nie wie co to jest. Musze bardzo deliaktnie zmieniac biegi.
    AR 156 2.5 V6 Q2
    AR 145 JTD '99 byla
    AR 156 2.0 TS byla

  3. #13
    Użytkownik Fachowiec Avatar rafal_155
    Dołączył
    09 2009
    Mieszka w
    .
    Auto
    AR 155 1.8 8v 96'
    Postów
    2,263

    Domyślnie

    Nie wiem jak w 145 ale w 155 ten przegub się zdejmuje a kolega podesłał aukcje z samymi przegubami więc po co kupować z półosią?

  4. #14
    Administrator ds. moderatorów Quadrifoglio Verde Avatar 75andrew155
    Dołączył
    05 2006
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    155 V6 1996 .r 155V6 1995r 3.0 12V
    Postów
    11,237

    Domyślnie

    Cytat Napisał rafal_155 Zobacz post
    Nie wiem jak w 145 ale w 155 ten przegub się zdejmuje a kolega podesłał aukcje z samymi przegubami więc po co kupować z półosią?
    Jak myślisz dlaczego przegub wewnetrzny jest oferowany w komplecie z półosią, wymieniałeś go kiedyś?

    Alfa Romeo 75 Turbo 1987
    alfa Romeo 75 Turbo America 1990
    Alfa Romeo Giulietta 1.6 1983
    Alfa Romeo 145 1.4 boxer 1997
    Alfa Romeo 155 V6 1996
    Alfa Romeo 155 V6 1993 3.0 12V przekładka do 1.8 8v 1995

  5. #15
    piećka
    Gość

    Domyślnie

    No właśni Andrew dla czego ?Prawy przegub na krzyżaku to koszt ok 200 zł.

  6. #16
    Administrator ds. moderatorów Quadrifoglio Verde Avatar 75andrew155
    Dołączył
    05 2006
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    155 V6 1996 .r 155V6 1995r 3.0 12V
    Postów
    11,237

    Domyślnie

    zobaczymy czy uda Ci się zdemontować stary wewnetrzny przegub z wieloklina i zapiąć w to miejsce nowy. Podobna rzecz jest z tulejami wahacza których wymiana nie jest do końca skuteczna jak w przypadku wymiany całego wahacza.

    Alfa Romeo 75 Turbo 1987
    alfa Romeo 75 Turbo America 1990
    Alfa Romeo Giulietta 1.6 1983
    Alfa Romeo 145 1.4 boxer 1997
    Alfa Romeo 155 V6 1996
    Alfa Romeo 155 V6 1993 3.0 12V przekładka do 1.8 8v 1995

  7. #17
    piećka
    Gość

    Domyślnie

    Dwa razy wymieniałem u siebie osłonę przeg. i ze zbiciem nigdy nie było problemu.Nie wiem jak by to wyglądało z nabiciem nowego krzyżaka.Też się szykuję do wymiany przeg. wewn. zobaczymy jak kolega sobie poradzi.Pozdr.

  8. #18
    Użytkownik Fachowiec Avatar rafal_155
    Dołączył
    09 2009
    Mieszka w
    .
    Auto
    AR 155 1.8 8v 96'
    Postów
    2,263

    Domyślnie

    ściągałem i z jednej i z drugiej półosi przegub, ba zbiłem go trzymając półośkę w ręce wiec nie waliłem mocno (większe trudności miałem ze zbiciem zew.), założenie też poszło gładko i nie zauważyłem żeby na wieloklinie było coś przekoszone więc twierdzę, ze nowy powinien wejść gładko.

  9. #19
    Qkiz
    Gość

    Domyślnie

    Dzisiaj byłem na przeglądzie i pan pokazal mi pekniętą ośłonę przegubu od strony skrzyni biegów, po stronie kierowcy, z której wydostawał się smar. Czy wymiana jest trudna i czasochłonna? Czy lepiej wymianę zlecić mechanikowi i czy waszym zdaniem będzie to kosztowne? Dysponuję kanałem ale brak mi dostatecznej wiedzy na ten temat
    Pozdrawiam.

  10. #20
    piećka
    Gość

    Domyślnie

    Qkiz cena za przegub to ok 220 na alle....Co do zrobienia to robisz tak.
    - wjeżdżasz na kanał
    -podnosisz i zdejmujesz koło
    -odkręcasz nakrętkę na piaście ( nie pamiętam rozmiaru klucza ale jakiś duży 36 ????)
    -wybijasz wahacz ze zwrotnicy
    -Przy przegubie wewn. odkręcasz śruby chyba 8 na klucz imbus
    -wyciągasz półoś na stół zdejmujesz zabezpieczenie z krzyżaka i zbijasz go
    -Nabijasz nowy krzyżak i wkładasz w obudowę przegubu i przykręcasz do kielicha wystającego ze skrzyni

    To tak w duużym skrócie ale jak najbardziej wykonalne na kanale jeśli posiadasz minimum wiedzy i sprawności i mechanicznej :-)
    Pozdr.Piter

Podobne wątki

  1. Przegub wewnętrzny 156 1.9 JTD
    Utworzone przez Hexinio11 w dziale 156
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 12-09-2014, 06:43
  2. Ar 156 2,5 Przegub wewnętrzny
    Utworzone przez ceber127 w dziale 156
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 18-02-2014, 10:19
  3. Przegub wewnętrzny
    Utworzone przez Stanley w dziale 166
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 06-07-2010, 19:19
  4. Przegub wewnętrzny
    Utworzone przez bastan w dziale 166
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 15-07-2009, 22:00
  5. [156] Przegub wewnętrzny
    Utworzone przez provokator w dziale 156
    Odpowiedzi: 13
    Ostatni post / autor: 20-11-2008, 22:47

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory