Strona 8 z 9 PierwszyPierwszy 123456789 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 71 do 80 z 88

Temat: jtd vs T.S vs v6

  1. #71
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar rain
    Dołączył
    10 2009
    Mieszka w
    Niziny
    Auto
    Stilo 1.9 JTD, Brava_HGT
    Postów
    734

    Domyślnie

    Wiesz Why_ka, generalnie się z tobą zgadzam, też wole benzynę. Najlepiej V6. Kupiłem diesla bo akurat taki był pod ręką. Nie interesują mnie sportowe osiągnięcia marki bo autami sportowymi się nie jeździ na co dzień. To są zwykłe auta użytkowe. Może i klasy premium ale jednak. I jako takie nie jest ważne co napędza auto.

    Jak ktoś chce sportowe auto to 156 nią nie jest. Nieważne ile ma mocy. Nie do tego jest zaprojektowana.

    Ale pomijając moje gadanie. Oboje zachowujecie się jak obrońcy krzyża...

    Co Ci diesel przeszkadza? Każdy ma swoje gusta. Ty sobie nie kupuj diesla, ale nie rób krucjaty przeciwko właścicielom takich aut.

    Zamiast śmiać się ze Starscream, to ja wole pogratulować mu zapału i chęci, w zmienianiu swojego auta własnymi rękoma. Może nie stać go żeby budować stajenkę sportowych samochodów na benzynie, ale za to wkłada serce w swoje autko. Mimo że jest zaczepny i butny :>
    Co posiadam: Fiat Brava 2.0 20V 155KM, Opel Meriva A
    Co mi się przez łapki przewinęło:
    Alfa Romeo: 156 1.8 TS, 156 2.4 M-JET, 166 3.2 V6 24V Lancia: Lybra 2.4 JTD, Delta 1.8ie, Thesis 2.4 JTD Hyundai: Lantra 1.6 GLS, BMW: E90 320d, Fiat: Stilo 1.9 8v, Brava 80 16v, Brava 80 16v, Brava 100 16v, Marea 155 20v, Renault: Laguna III 2.0 16v

  2. #72
    Użytkownik Romeo Avatar zaviaseq
    Dołączył
    05 2010
    Mieszka w
    Częstochowa
    Auto
    Fiat Croma 1.9
    Postów
    1,621

    Domyślnie

    Cytat Napisał rain Zobacz post
    pogratulować mu zapału i chęci, w zmienianiu swojego auta własnymi rękoma.
    niewielu tak robi jak on...

  3. #73
    ViP Pirat drogowy Avatar doldi
    Dołączył
    05 2008
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    156 SW 2000 rok pjemnosć 2000l
    Postów
    197

    Domyślnie

    Słuchaj Why-ka... nie wiem kim jesteś czego się nawąchałeś, gdzie się bawiłeś jak byłeś dzieckiem ale dla mnie jesteś żałosnym bahorem który broni coś co ma zwolenników i przeciwników. Nie neguj tego czego ty nie lubisz jeden woli córkę a drugi teściowąa są normalni. A taaaq podobno kiepska Alfa bo na rope jest jedyna w swoim wydaniu, nie ma takiego auta ani w Polsce, ani W europi. I jest to radosna twórczość właściciela tak radosna bo nie raz go zalewała krew w przypadku tego auta ale Starscrem jest twardy i sie poddał. cHIAŁBYM ZOBACZYĆ CHOĆ JEDEN PROJEKT tWÓJ KTÓRYZROBIŁEŚ... A ZAPOMNIAŁEM TY POKAZYWAŁEŚ JAK BYŁEŚ MAŁY CZYLI tWOJE MARZENIA ZOSTAŁY TYLKO W GŁOWIE NO MOŻE NA PAPIERZE. Mam prośbę do Ciebie przez użalać się na ten temat bo jesteś żałosny.Nie bronie Starscrema.. ale wiem jak on nazapir....dalał się w przypadku tego auta nie bylo pomocy choć wiele razy podpytywał i co auto powstało, a poczytaj forum jest wielu ludzi jak ty bajkopisarzy którzy zacfzynają temat nad swapem lub zmianami auta a to wszystko się kończy.. Prawie nikt nie odważył sie rozebrać Alfe do ostatniej śrubki..są nieliczni.. Ja bardzo a nawet bardzo mocno popieram Bartka, to co robi to dla nie których miliony lat świetlnych do przodu, nie jeden mechanik jest ździwiony a ty siedzisz przy monitorze twarz cshowana drugi koniec polszy Cię nie zna to można pisac brednie, ale licz się Starscrem pokaże co potrafi jego auto, ale widzę i czytam że już robisz unik.. czegoś sie boisz????
    Niech Alfa będzie błogosławiona, niech każda jej droga będzie wysławiona...

  4. #74
    Why_ka
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał rain Zobacz post
    Wiesz Why_ka, generalnie się z tobą zgadzam, też wole benzynę. Najlepiej V6. Kupiłem diesla bo akurat taki był pod ręką. Nie interesują mnie sportowe osiągnięcia marki bo autami sportowymi się nie jeździ na co dzień. To są zwykłe auta użytkowe. Może i klasy premium ale jednak. I jako takie nie jest ważne co napędza auto.

    Jak ktoś chce sportowe auto to 156 nią nie jest. Nieważne ile ma mocy. Nie do tego jest zaprojektowana.

    Ale pomijając moje gadanie. Oboje zachowujecie się jak obrońcy krzyża...

    Co Ci diesel przeszkadza? Każdy ma swoje gusta. Ty sobie nie kupuj diesla, ale nie rób krucjaty przeciwko właścicielom takich aut.

    Zamiast śmiać się ze Starscream, to ja wole pogratulować mu zapału i chęci, w zmienianiu swojego auta własnymi rękoma. Może nie stać go żeby budować stajenkę sportowych samochodów na benzynie, ale za to wkłada serce w swoje autko. Mimo że jest zaczepny i butny :>
    Hyhy obrońca Krzyża...
    Rain, nie mam nic do Diesli - służbowo takim się poruszam, jest wygodny, elastyczny...wystarczający.
    Sprawdza się.
    Na kręte drogi wole coś co śpiewa na wyższych obrotach, choć szybkie być nie musi.
    Odnośnie Starscream'a - mam wrażenie że jestem po prostu źle odebrany.
    Każdy ma jakieś swoje "widełki", swój punkt widzenia - dla jednych DiscoPolo to prawdziwa sztuka dla innych Carmina Burana.
    Krytyki nikt nie lubi, więc nie jestem zdziwiony czy oburzony reakcją.

    P.S.
    doldi mam taką małą i kulturalną prośbę, możesz swój post przeedytować do wersji zrozumiałej i poprawnej gramatycznie,ortograficznie?
    Chyba za dużo emocji stąd ten bełkot.
    Złote myśli ->
    "... I jest to radosna twórczość właściciela tak radosna bo nie raz go zalewała krew w przypadku tego auta ale Starscrem jest twardy i sie poddał..."
    Hahahahaha
    Ostatnio edytowane przez Why_ka ; 18-08-2010 o 09:08

  5. #75
    ViP Romeo Avatar Alfamaniak156
    Dołączył
    04 2008
    Mieszka w
    Luboń
    Auto
    Seat Leon FR 186KM/413Nm - Lancia Y 1,2 8V 1998r/ 60KM
    Postów
    1,315

    Domyślnie

    I znów się dziewczyny drapią Od poczatku ten teamt był skazany na takie dyskusje. Wg mnie jest to nieszczęsne porównanie diesla, TSa i V6 to trzy rożne silniki do trzech różnych odbiorców i trzech innych typów kierowców i trzech innych oczekiwań dla tych silników...
    Nie da się jednoznacznie powiedzieć który lepszy..ja jeśli miałbym kupić drugie auto to będzie to właśnie dieselek w 147 którym można tanio i sprawnie skoczyć po bułki czy natke pietruszki a jak chce poszaleć i pokręcić silniczek to wsiadam w V6...każdy ma taka "stajnię" na jaką go stać więc kurde skończcie te durne wywody nad wyższością Świat Wielkanocy na Bożym Narodzeniem...dokąd prowadzi? do ciemnej D...

    Pozdrawiam
    "Wiem że masz duszę. Masz Alfę - masz klasę" - Jeremy Clarkson
    Alfa Romeo 166 3.0V6 226 KM i uśmiech z twarzy nie schodzi
    Lancia Ypsilon 1,2 - Miejski przemieszczacz

  6. #76
    Użytkownik Romeo Avatar żuwik
    Dołączył
    07 2010
    Mieszka w
    Bielsko-Biała
    Auto
    166 2,4 JTD CF2 '00 ` ` ` ` ` ` ` ` ` 166 3,0 V6 CF3 '03
    Postów
    925

    Domyślnie

    Ta, wspomnijmy że pytanie było o typ silnika a nie o gaz lub bezgaz.

    Prawda jest taka, że do sportu nadaje się jedynie... TwinSpark V6 i JTD są po prostu za ciężkie. Może w innym układzie (tylny napęd, silnik centralnie) jak najbardziej, ale nie przed przednią osią.

    Co do wizerunku Alfy, diesla itp... Zawsze podobały mi się Alfy, niektóre nawet do szaleństwa. Nie za bezkompromisowy sportowy charakter, bo obecne modele takiego nie mają... Większość aut w historii AR nie ma. Za styl i klasę. Chciałbym V6, mimo że nie ścigam się spod świateł i jeżdżę dość przepisowo, przede wszystkim wolę się kulać niż zapieprzać. V6 potrzebne mi tylko dla dźwięku i momentu w niskim zakresie obrotów. Jak na takie zastosowania, niestety jest to silnik zbyt paliwożerny, zbyt nastawiony na moc. Wybór padł na JTD. Nigdy nie chciałem mieć diesla. Zawsze uważałem, że co na dieslu się oszczędzi, to się do niego włoży z nawiązką. Poczytałem jednak o JTD, popytałem tu i tam. Przekonałem się do trwałości. Dalej był to jednak tylko diesel. Aż poznałem 2,4. Uwielbiam dźwięk benzynowych 5-cylindrówek, a diesel okazał się nie gorszy w tej dziedzinie. Mało tego, choć pewnie nie każdy się zgodzi, dla mnie ten silnik brzmi ładniej od TSów. Czy mnie obchodzi, że TS w 166 szybciej goni do 100 niż JTD? Nie. Bo ja gonię z większą frajdą.

    Mit o nietrwałych silnikach diesla jest zasługą... tu będzie szok.... Volkswagena. Notorycznie zajeżdżana turbina przez duże pulsacje ciśnienia i padający przepływomierz od wibracji to syndromy silników na pompowtryskiwaczach, te najpopularniejsze i "najtrwalsze" zniszczyły renomę diesla. Usterki wtryskiwaczy przypisywane są samochodom francuskim, ale padające turbo już wszystkim dieslom.

    Chcesz szaleć? śmigać spod świateł? latać na ręcznym? A co, w dieslu niby się nie da? Moc to moc, koniec kropka pe-el.

    Co do gazu - jestem z tych anty. Widziałem co gaz robi z silnikiem. Zapewniam was, do ostatnich kilometrów życia takiego silnika na LPG jeżdżą idealnie, mało palą, odpalają nawet zimą na gazie, cud miód i orzeszki. Aż przychodzi dzień, w którym trzeba zapłacić frycowe w kwocie przekraczającej to, co na gazie się oszczędziło. Zapaleńcy i Społeczny Komitet Obrońców Butli i tak nie uwierzą, więc nie będę wnikał. Gaz nie jest ani zdrowy, ani ekologiczny. Ekonomiczny też nie, ale ludzi którzy kupują auto już z gazem, jeżdżą 20tkm i pchają dalej to nie dotyczy. Problem ma ten4 czy 5 właściciel w kraju, który trafi na te ostatnie 20tkm życia silnika.
    Ostatnio edytowane przez żuwik ; 18-08-2010 o 09:57

  7. #77
    ViP Romeo Avatar Alfamaniak156
    Dołączył
    04 2008
    Mieszka w
    Luboń
    Auto
    Seat Leon FR 186KM/413Nm - Lancia Y 1,2 8V 1998r/ 60KM
    Postów
    1,315

    Domyślnie

    Cytat Napisał żuwik Zobacz post
    Prawda jest taka, że do sportu nadaje się jedynie... TwinSpark V6 i JTD są po prostu za ciężkie.
    Eeee tu sie nie zgodzę V6 nadają sie do sportu, skąd zatem pucharówki? Przecież tam nie ma TSów tylko Vki..diesel nie do sportu? a co z WTCC? Przecież diesle wygrywają wyścigi

    Chodzi w tym w szystkim o to że każdy szuka dla siebie czegos innego i o tym trudno dyskutowac i sie spierać...ja lubie V6 i kropka...

    Cytat Napisał żuwik Zobacz post
    V6 potrzebne mi tylko dla dźwięku i momentu w niskim zakresie obrotów. Jak na takie zastosowania, niestety jest to silnik zbyt paliwożerny, zbyt nastawiony na moc
    Miałem 2.0 w TSie w 156 i spalanie raptem o niecałe 2 litry mniejsze...to jakieś max 10 zł na 100 km..jak dla mnie to nawet nie ma o czym mówić bo V6 miażdży TSa bo to zupełnie inna liga...

    To tak moim skromnym zdaniem

    Pzdr
    "Wiem że masz duszę. Masz Alfę - masz klasę" - Jeremy Clarkson
    Alfa Romeo 166 3.0V6 226 KM i uśmiech z twarzy nie schodzi
    Lancia Ypsilon 1,2 - Miejski przemieszczacz

  8. #78
    Użytkownik Romeo Avatar żuwik
    Dołączył
    07 2010
    Mieszka w
    Bielsko-Biała
    Auto
    166 2,4 JTD CF2 '00 ` ` ` ` ` ` ` ` ` 166 3,0 V6 CF3 '03
    Postów
    925

    Domyślnie

    Cytat Napisał Alfamaniak156 Zobacz post
    Eeee tu sie nie zgodzę V6 nadają sie do sportu, skąd zatem pucharówki? Przecież tam nie ma TSów tylko Vki..diesel nie do sportu? a co z WTCC? Przecież diesle wygrywają wyścigi

    Chodzi w tym w szystkim o to że każdy szuka dla siebie czegos innego i o tym trudno dyskutowac i sie spierać...ja lubie V6 i kropka...
    Szczerze powiem, że nie podobają mi się zasady wprowadzenia diesla w sporcie. Każda klasa wyścigowa ma limit minimalnej masy. Samochody są dużo lżejsze niż limit, dlatego dociążane są balastem. I tu traci się różnica wagi diesla i benzyniaka. Druga sprawa, czy turbodiesla nie powinno się zestawiać z turbobenzyną, no ale wtedy ten pierwszy nie miałby szans... Więc czy diesel tak naprawdę wygrywa?...

    Ja też lubię V6 i kropka Ba, kocham V6 i kropka. V8 też. V12 też by uszło 4me wszystko co ma więcej niż 4 cylindry jest ql, dlatego wolę 2,4JTD niż 2,0TS I żeby nie było - nie powiedziałem, że wszystko co ma 4 cylindry nie jest ql. Są wyjątki

    Miałem 2.0 w TSie w 156 i spalanie raptem o niecałe 2 litry mniejsze...to jakieś max 10 zł na 100 km..jak dla mnie to nawet nie ma o czym mówić bo V6 miażdży TSa bo to zupełnie inna liga...
    Ale 2,0 TS też mało nie pali

  9. #79
    ViP Romeo Avatar Alfamaniak156
    Dołączył
    04 2008
    Mieszka w
    Luboń
    Auto
    Seat Leon FR 186KM/413Nm - Lancia Y 1,2 8V 1998r/ 60KM
    Postów
    1,315

    Domyślnie

    Cytat Napisał żuwik Zobacz post
    Druga sprawa, czy turbodiesla nie powinno się zestawiać z turbobenzyną, no ale wtedy ten pierwszy nie miałby szans...
    Oj nie wiem czy turbo benzyna nie miałaby szans...zestaw 2,4 JTD i 2.0TB, fakt ze to Vka ale w mniejszej niż 5 cylindrowy dieselek pojemności... Chyba 2,4 dostałby w dupsko...czy sie mylę?

    Pzdr
    "Wiem że masz duszę. Masz Alfę - masz klasę" - Jeremy Clarkson
    Alfa Romeo 166 3.0V6 226 KM i uśmiech z twarzy nie schodzi
    Lancia Ypsilon 1,2 - Miejski przemieszczacz

  10. #80
    Użytkownik Romeo Avatar twardy
    Dołączył
    11 2008
    Mieszka w
    Bielawa/Wroc
    Auto
    Była 156 20V, chwilowo jakieś Mitsu
    Postów
    1,765

    Domyślnie

    Cytat Napisał żuwik Zobacz post
    Druga sprawa, czy turbodiesla nie powinno się zestawiać z turbobenzyną, no ale wtedy ten pierwszy nie miałby szans...
    Oczywiście, że nie ma sensu porównywać... Taka bi-turbo-benzyna wypaliłaby bak paliwa w 15-20 minut sprintu.

    Miałem okazję przejechać się ostatnio BMW7 w dieslu o mocy seryjnej 245KM. Gwarantuję wszystkim przeciwnikom, że żadnego klekotu z zewnątrz/wewnątrz nie usłyszycie. Spalanie 9l przy dynamicznej jeździe. A co dopiero musi się dziać w takim Audi 2,4 TDI V8 o mocy 350KM i momencie 800Nm.

    Trzeba po prostu przejechać się jakimiś nowszymi jednostkami, a nie pisać herezje, że TS jest poezją dźwięku - BEZ PRZESADY!

    Diesle to nie tylko 4-cylindrowe 8V/16V

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory