Strona 2 z 3 PierwszyPierwszy 123 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 23

Temat: Regulacja luzu zaworowego

  1. #11
    Użytkownik Rowerzysta Avatar Marian
    Dołączył
    08 2008
    Mieszka w
    KPR
    Auto
    ex AR155/obecnie s80 t5,alfa 159 mpi
    Postów
    416

    Domyślnie

    Cytat Napisał 75andrew155 Zobacz post
    Te luzy są stanowczo za duże wydech ustaw na 0.45 a ssące 0.40
    Czerwone napisy to mają paski GETZA i nie jest to napis Alfa Romeo
    moj ma taki napis:-P nie jest wykonany czcionka Alfy lecz drukowanymi literami dlatego zadalem pytanie...hmm czyzby byl od nowosci?
    Ostatnio edytowane przez Marian ; 20-08-2010 o 17:44

  2. #12
    Użytkownik Fachowiec Avatar rafal_155
    Dołączył
    09 2009
    Mieszka w
    .
    Auto
    AR 155 1.8 8v 96'
    Postów
    2,263

    Domyślnie

    głośno Ci klepią te zawory? Bo ja mam graniczne maksymalne wartości i klepią co mnie bardzo irytuje.

    Na śrubokręty się nie da bo tam płytek nie ma jak w fiacie.

  3. #13
    Użytkownik Rowerzysta Avatar Marian
    Dołączył
    08 2008
    Mieszka w
    KPR
    Auto
    ex AR155/obecnie s80 t5,alfa 159 mpi
    Postów
    416

    Domyślnie

    Cytat Napisał rafal_155 Zobacz post
    głośno Ci klepią te zawory? Bo ja mam graniczne maksymalne wartości i klepią co mnie bardzo irytuje.

    Na śrubokręty się nie da bo tam płytek nie ma jak w fiacie.
    klepia:/ w ogole silnik przy wkrecaniu glosno chodzi:/ tzn,ze plytka jest integralna czescia popychacza?

  4. #14
    Użytkownik Fachowiec Avatar rafal_155
    Dołączył
    09 2009
    Mieszka w
    .
    Auto
    AR 155 1.8 8v 96'
    Postów
    2,263

    Domyślnie

    nie, nie chodziło mi raczej o kształt to taka 'piguła' i jest oddzielnie montowana dobiera się ją o odpowiedniej grubości
    Ostatnio edytowane przez rafal_155 ; 20-08-2010 o 17:51

  5. #15
    Użytkownik Rowerzysta Avatar Marian
    Dołączył
    08 2008
    Mieszka w
    KPR
    Auto
    ex AR155/obecnie s80 t5,alfa 159 mpi
    Postów
    416

    Domyślnie

    Cytat Napisał rafal_155 Zobacz post
    nie, nie chodziło mi raczej o kształt to taka 'piguła' i jest oddzielnie montowana dobiera się ją o odpowiedniej grubości
    wyczytalem z pewnego manuala ze plytki maja naciecia(nei wiem czy w 155 tak jest) i wtedy podwazajac mozna ja latwo wyjac.

  6. #16
    Administrator ds. moderatorów Quadrifoglio Verde Avatar 75andrew155
    Dołączył
    05 2006
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    155 V6 1996 .r 155V6 1995r 3.0 12V
    Postów
    11,237

    Domyślnie

    Cytat Napisał rafal_155 Zobacz post
    ształt to taka 'piguła'
    jaka tam jest "piguła" ?
    Po wyjęciu wałków szklanki najlepiej wyciagać magnesem

    Alfa Romeo 75 Turbo 1987
    alfa Romeo 75 Turbo America 1990
    Alfa Romeo Giulietta 1.6 1983
    Alfa Romeo 145 1.4 boxer 1997
    Alfa Romeo 155 V6 1996
    Alfa Romeo 155 V6 1993 3.0 12V przekładka do 1.8 8v 1995

  7. #17
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    11 2009
    Mieszka w
    Olsztyn
    Auto
    Alfa Romeo 155 2.5v6 Super 92r.
    Postów
    554

    Domyślnie

    No właśnie ja bym się też podepł pod temat, ssące w v6 są chyba na płytkach, da się to zrobić bez ściągania wałka??? w temprolocie też miałem na płytkach i tam na upartego dało radę wkładać płytki bez ściagania wałka, pytam bo to dużo pracy zaoszczędza.

  8. #18
    Administrator ds. moderatorów Quadrifoglio Verde Avatar 75andrew155
    Dołączył
    05 2006
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    155 V6 1996 .r 155V6 1995r 3.0 12V
    Postów
    11,237

    Domyślnie

    Cytat Napisał Michu1 Zobacz post
    No właśnie ja bym się też podepł pod temat, ssące w v6 są chyba na płytkach, da się to zrobić bez ściągania wałka??? w temprolocie też miałem na płytkach i tam na upartego dało radę wkładać płytki bez ściagania wałka, pytam bo to dużo pracy zaoszczędza.
    Nie ma takiej opcji wyjęcia płytek (pastylek)regulacyjnych bez ściągniecie wałka i wyjęciu szklanek. W V6 regulację zaworów wydechowych wykonuje się ręcznie bez płytek

    Alfa Romeo 75 Turbo 1987
    alfa Romeo 75 Turbo America 1990
    Alfa Romeo Giulietta 1.6 1983
    Alfa Romeo 145 1.4 boxer 1997
    Alfa Romeo 155 V6 1996
    Alfa Romeo 155 V6 1993 3.0 12V przekładka do 1.8 8v 1995

  9. #19
    Użytkownik Fachowiec Avatar rafal_155
    Dołączył
    09 2009
    Mieszka w
    .
    Auto
    AR 155 1.8 8v 96'
    Postów
    2,263

    Domyślnie

    Cytat Napisał 75andrew155 Zobacz post
    jaka tam jest "piguła" ?
    Po wyjęciu wałków szklanki najlepiej wyciagać magnesem
    raczej jak pół piguły z jednej strony płaskie z drugiej troszkę zaokrąglone przynajmniej takie typ w sklepie mi pokazywał.

  10. #20
    Użytkownik Rowerzysta Avatar Marian
    Dołączył
    08 2008
    Mieszka w
    KPR
    Auto
    ex AR155/obecnie s80 t5,alfa 159 mpi
    Postów
    416

    Domyślnie

    Cytat Napisał 75andrew155 Zobacz post
    Nie ma takiej opcji wyjęcia płytek (pastylek)regulacyjnych bez ściągniecie wałka i wyjęciu szklanek. W V6 regulację zaworów wydechowych wykonuje się ręcznie bez płytek
    To nie wesolo.Dzieki za pomoc

Podobne wątki

  1. problem nie z a AR- brak luzu zaworowego..
    Utworzone przez puchaty1988 w dziale 156
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post / autor: 10-01-2013, 20:36
  2. [155] Podkładki do ustawiania luzu zaworowego 8v
    Utworzone przez maicher w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 16
    Ostatni post / autor: 25-02-2012, 13:00
  3. regulacja luzu w maglownicy
    Utworzone przez Kali_33 w dziale 156
    Odpowiedzi: 39
    Ostatni post / autor: 12-01-2012, 20:45
  4. Regulacja luzu na pedale gazu
    Utworzone przez Obi.Wan w dziale 156
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 03-09-2011, 19:39
  5. Regulacja luzu zaworów 2,4 JTD CF2 10v
    Utworzone przez koles_02 w dziale 166
    Odpowiedzi: 17
    Ostatni post / autor: 01-05-2010, 14:53

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory