Strona 4 z 5 PierwszyPierwszy 12345 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 31 do 40 z 48

Temat: stukanie silnik 2,4 jtd 20v

  1. #31
    ViP Znawca Avatar cinas
    Dołączył
    04 2008
    Mieszka w
    Tomaszów Maz. czasem Piła
    Auto
    Alfa 159 SW -> 2007->1.9 16v JTD->136KM
    Postów
    1,612

    Domyślnie

    tak btw - nie masz osłonek plastikowych za przednim prawym kołem od strony rozrządu

    Było Skromne 156 1.8 TS 144 km i mniej skromne 156SW 2,5 V6 i były powody do mruczenia
    Jest
    klekot 159 SW 1.9 JTD i 136 km i nie ma powodów do mruczenia
    ALFA-i każdy dzień jest inny

  2. #32
    sebmol
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał cinas1980 Zobacz post
    tak btw - nie masz osłonek plastikowych za przednim prawym kołem od strony rozrządu
    osłony zdemontowałem

    ---------- Post dodany o godzinie 22:45 ---------- Poprzedzający go post został napisany o godzinie 22:44 ----------



    ---------- Post dodany o godzinie 23:26 ---------- Poprzedzający go post został napisany o godzinie 22:45 -------

  3. #33
    Administrator ds. społecznych Fachowiec Avatar Majkel
    Dołączył
    10 2005
    Mieszka w
    Koszalin, Gdynia
    Auto
    Ducati Hypermotard 796
    Postów
    2,908

    Domyślnie

    BTW - By the Way (czyt. poza tym)
    Alfa Romeo Brera 3.2 V6 JTS Q4
    Wcześniej:
    Alfa Romeo 159 1.9 JTDm 8V 160KM
    Alfa Romeo 156 Crosswagon Q4
    Alfa Romeo 156 1.9 JTD 110CV
    Alfa Romeo 147 2.0 16V Selespeed
    Alfa Romeo Spider 916 1.8 16V
    Alfa Romeo 166 3.0 V6
    Alfa Romeo 147 1.9 8V JTD
    Lancia Delta 1.8 8V
    Alfa Romeo 156 SW 1.8 16V M1.5.5
    Alfa Romeo 164 2.5 TD VM
    Alfa Romeo 146 1.6 Boxer
    Lancia Dedra Kombi 1996 1,6 MPI
    Alfa Romeo 155 2.5 V6
    Alfa Romeo 33 1.7 Boxer

  4. #34
    sebmol
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał Majkel Zobacz post
    BTW - By the Way (czyt. poza tym)
    wiem domyśłiłem się dlatego skasowałem

  5. #35
    sebmol
    Gość

    Domyślnie

    witajcie po przerwie
    dzisiaj dopiero mechanik wziął się za moją alfę, zdjął górę z wałkami i okazało się, że na darmo bo wszystko jest tam w porządku. Dzisiaj wymieni mi rozrząd i mówi żebym się tym stukaniem za bardzo nie przejmował, bo on obstawia że któryś wtrysk się zacina. Druga rzecz to kupiłem części a dokładnie pompę i okazało się, że przy nacisku na rolkę łożysko się zacina i z czasem by pompa w ogóle nie działała. Dobrze, że to wychwycił i zamówiłem nową pompę. Jak zdobędę trochę kasy to pojadę na sprawdzenie wtrysków, bo na kompie tego nie zrobię, trzeba je wyciągnąć. Może ktoś wie kto zajmuje się sprawdzaniem wtrysków common rail w okolicach Zielonej Góry?Więc narazie problem nadal nie rozwiązany
    Ostatnio edytowane przez Majkel ; 27-08-2010 o 15:11

  6. #36
    Użytkownik Fachowiec Avatar szerszeń
    Dołączył
    10 2007
    Mieszka w
    Gdańsk
    Auto
    Astroserati | 407 coupe | Quattroporte
    Postów
    2,613

    Domyślnie

    Cytat Napisał sebmol Zobacz post
    Jak zdobędę trochę kasy to pojadę na sprawdzenie wtrysków, bo na kompie tego nie zrobię, trzeba je wyciągnąć. Może ktoś wie kto zajmuje się sprawdzaniem wtrysków common rail w okolicach Zielonej Góry?Więc narazie problem nadal nie rozwiązany
    Chyba tu najlepiej -> http://bosch-service.pl/
    Może niezbyt tanio, ale w miarę pewnie i z gwarancją.
    Było: 166 2.4JTD x5, 166 2.0TS x3, 166 3.0 V6 x2, 166 3.0 V6 Sportronic x2, 166 2.5 V6, 156 2.4JTD x3, 156 2.4JTD SW, 156 2.5 V6 x2, 156 1.9JTD, Kappa Coupe 2.0T

  7. #37
    sebmol
    Gość

    Domyślnie

    jutro sposobem domowym sprawdzę czy któryś wtrysk nie przelewa. Czy jak kupie wtrysk używany o tym samym numerze to mogę go wsadzić do silnika bez żadnej adaptacji?? czy muszę coś robić z komputerem? czy trze układ jakoś odpowietrzać??

  8. #38
    Administrator ds. społecznych Fachowiec Avatar Majkel
    Dołączył
    10 2005
    Mieszka w
    Koszalin, Gdynia
    Auto
    Ducati Hypermotard 796
    Postów
    2,908

    Domyślnie

    Cytat Napisał sebmol Zobacz post
    jutro sposobem domowym sprawdzę czy któryś wtrysk nie przelewa.
    W dziale Zrób to sam była instrukcja
    Alfa Romeo Brera 3.2 V6 JTS Q4
    Wcześniej:
    Alfa Romeo 159 1.9 JTDm 8V 160KM
    Alfa Romeo 156 Crosswagon Q4
    Alfa Romeo 156 1.9 JTD 110CV
    Alfa Romeo 147 2.0 16V Selespeed
    Alfa Romeo Spider 916 1.8 16V
    Alfa Romeo 166 3.0 V6
    Alfa Romeo 147 1.9 8V JTD
    Lancia Delta 1.8 8V
    Alfa Romeo 156 SW 1.8 16V M1.5.5
    Alfa Romeo 164 2.5 TD VM
    Alfa Romeo 146 1.6 Boxer
    Lancia Dedra Kombi 1996 1,6 MPI
    Alfa Romeo 155 2.5 V6
    Alfa Romeo 33 1.7 Boxer

  9. #39
    Hanys Romeo Avatar george11
    Dołączył
    04 2008
    Mieszka w
    slask
    Auto
    GT, Lancia Ypsilon 1,3 JTD 03'było jest BMW 225xe, Ford Custom 2.0 2018.
    Postów
    2,252

    Domyślnie

    dla mnie na bank to wtryskiwacz

    opisze moze co mi sie przytrafiło w Ducato 2,2 2008
    identyczna sytuacja jak kolegi sebmol,silnik na zimno pracował ok, ale po ruszeniu stukał i na pewno był to stuk z wyrysku,po nagrzaniu ustepował.
    kiedys w rozmowie z znajomymi usłyszałem o takim sposobie naprawy,
    na zbiornik paliwa podczas tankowania wlac 1/2 litra oleju Mixol do smarowania sil. 2 suwowego.
    jestem mechanikiem silnikowcem z doswiadczeniem, naprawiamy silniki sredniej mocy(100Kw>1200Kw) i takie rozwiazanie musze powiedziec rozbawiło mnie do łez.
    jakiez było moje zdziwienie gdy usłyszałem po pewnym czasie jeszcze z kilku źródeł o takim sposobie naprawy.
    cóż, mysle, spróbuje gorzej być nie moze
    przed tankowaniem wlałem na zbiornik(90L)1L mixolu, dopóki była mieszanka silnik nie stukał, pracował miekko i nie dymił, i miał tak mi sie zdaje lepsza dynamike
    paliwo sie skończyło i silnik zaczął znowu stukać, no to dawaj znowu zrobłem mieszanke i tak z 4 zbiorniki przejechałem.

    od tego czasu choć jeżdże juz bez dodatku wtryskiwacz nie stuka.

    wymiana wtrysku ok 2000zł, litr oleju mixol 15zł

    silnik ma 150kkm,gdy zaczął stukac 120kkm, tankowany jest tylko na Shell, mamy karty paliwowe, wiec nikt nic innego wlac nie może.

    opisałem swoje doswiadczenia i nie namawiam nikogo do prób na swoich silnikach, ot takie doswiadczenie sobie zrobiłem.

    pozdrawiam.
    Ostatnio edytowane przez george11 ; 29-08-2010 o 21:38

  10. #40
    sebmol
    Gość

    Domyślnie

    sprawdziłem wczoraj wtryski. Podłączyłem pod komputer i się okazało że wtryski 3 i 4(patrząc na oznaczenia kodowe) są zamienione miejscami. Przekodowałem tak jak powinno być ale stukot nie ustąpił (a miałem taką nadzieję). Potem metodą strzykawkową sprawdziłem przelewy i się okazało że wtryski (patrząc od lewej do prawej) 3 i 5 przelewają dwukrotnie(jak na pozostałych było na miarce 10 to na tych dwóch było po 20ml). Co sądzicie czy jak te wtryski leją to mogą stukać?

Podobne wątki

  1. [159] silnik AR 159 1.9 jtd 120 KM a silnik Opel vectra 1.9 CDTI 120 KM IDENTYCZNE ???
    Utworzone przez Pielu w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 15-08-2017, 20:52
  2. Kupię Silnik do ALFA ROMEO 147 1.9 JTD SILNIK 115 KM 937A200
    Utworzone przez dawidx500 w dziale 147
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 15-08-2013, 13:51
  3. Odpowiedzi: 8
    Ostatni post / autor: 24-03-2013, 21:57
  4. Błąd P0340, silnik zgasł, kreci nie odpala, silnik 1.6 TS
    Utworzone przez maryszkens w dziale 147
    Odpowiedzi: 14
    Ostatni post / autor: 17-08-2012, 19:41
  5. [GTV] Silnik kaplica - silnik zazgrzytał i zgasł. Rozrusznik nie kręci wałem...
    Utworzone przez Ferrari-1 w dziale Gtv/Gtv Spider
    Odpowiedzi: 98
    Ostatni post / autor: 30-10-2009, 07:40

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory