sparco - po mojemu raczej 17" ale jai masz w ... jaiś tam "komfort" to wsadzaj te 18"
ale juz na 17" wygląda ok
niski - napompuj ok 2,5 i bedzie ok
misiu - bezpiecznie znaczy o co chodzi ? ( bo nie bardzo rozumiem szczerze mówiąc )
dla mnie prawdziwy komfort to dobrze wyglądać
boje się tylko o to że ciągle prostować je będę musiał
PS. 5 x 108 można założyć na srubach pływających??
Ostatnio edytowane przez Sparco123 ; 22-08-2010 o 03:56
Mialem zamiar kupic 18,215 40 18,zadko spotykany rozmiar,kusily mnie ,zalozylem jedno kolo i oszalalem.Wygladala tak ,ze moglbym patrzec na nia dzien i noc.Cena okazyjna ale okazalo sie ,ze jedna byla krzywa,nic z tego nie wyszlo.Teraz jezdze na 215 45 17,za kazdym razem jak na nia patrze to mysle ,ale zajebiscie wyglada,i nie tylko ja tak mysle.Jesli chodzi o to ,ze bezpieczniej to mam na mysli zlapanie gumy np przy 130km/h.Jestem pewien ze na 17 jest to bardziej bezpieczne.Jadac po dziurach bardzo boli,ale jadac po rownym(a w wiekszosci mam taka mozliwosc,nowa S11)piekna sprawa,pozdr
ze smutkiem muszę wiec przyznać że moje autko bedzie jeździło na felgach 16"... wygrał rozsądek, a w szystko to przez polskie drogi![]()
Alfa Romeo 156 SW 2.0 JTS
no takie życie też myślałem nad 17 ale jak ostatnio zobaczyłem moja felgę to aż zabolałoa po kieszeni poleciało 140zł za prostowanie bo była aż w 3 miejscach krzywa
jak bym mail 17'' to na pewno by mnie prostowanie felg drożej wynosiło niż tankowanie
V6 są powody do mruczenia![]()
156 V6 98 2.5 Blue cosmo: było
156 V6 99 3.0 Azurro Nuvola: było
156 V6 02 3.2 Q2 Azurro Nuvola, 155 1.8 8v