Strona 2 z 4 PierwszyPierwszy 1234 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 34

Temat: Problem SELESPEED 147 2001r

  1. #11
    bodzio8324
    Gość

    Domyślnie selespeed

    Witam.
    podepnę się pod temat ponieważ mam podobny problem, mam Alfę 147 selespeed z2001r i u mnie na wstecznym działa ok, jak jade na 3 i wyżej jest też ok, ale jak daje 1 to miesza biegami i wrzuca abo wsteczny albo 2,jak rusze i zmieniam z 1 na 2 to praktycznie odrazu na wyświetlaczu pokazuje się R ale jade nadal na 2 wtedy biegi już nie działają, muszę się zatrzymać i ponownie ruszać z 1 a jak rusze energicznie i szybko wkręcam na obroty to da rade zmienić 1-2 i 2-3 a od 3 już normalnie.Nie mogę znaleźć przyczyny,błędu nie pokazuje,w tyg podjadę na examiner do fiata i zobaczymy.Jak znajdziesz przyczyne awarii u siebie to daj znać.

  2. #12
    Administrator Quadrifoglio Verde Avatar Piotriix
    Dołączył
    10 2005
    Mieszka w
    PL
    Auto
    Alfa psuje się w dniu zakupu i ten stan trwa aż do dnia sprzedaży.
    Postów
    7,535

    Domyślnie

    Faktycznie to mogą być mikrostyki .W sumie rozebrać gałkę to prosta sprawa obmierzyć styki i zobaczyć czy wszystko tam gra.Nawet gdybyś je wymienił to koszt nie jest wielki .Może mechanizm tej gałki się spierdzielił i wpina co chce
    Kto chce szuka sposobu,
    kto nie chce szuka powodu.
    155 V6 LPG-163 KM-była
    156 V6 LPG-190 KM-była
    147 2.0TS 150 KM Selespeed LPG.-była
    166 2.0 V6 TB -215 KM- LPG-była
    Giulietta 1.4 TB -207KM -LPG -jest

    Lancia Delta 1.8 TBI 283KM -jest

  3. #13
    owenik
    Gość

    Domyślnie

    Hmm...selespeed to największa porażką jaką widziałem i jaką miałem, prawda jest taka że to może być wszystko i trudno zdiagnozować tą konkrętną część, nawet w wawie na arkuszowej nie potrafili nie radzę ci wymieniać skrzyni biegów całej jeśli Ci to zaproponują, mi wymienili kompletną skrzynię w aso tez w wawie u dunkiewicza i dalej biegi jak się jeb*ły to się jeba*y . A oczywiście 2 tysie do tyłu . hehe . Jedyna rada by nie użerać się z tym selespeedem to go przerobić na manuala, właśnie to robię w swojej 147 2.0 , plus jest taki że masz normalnego manuala i koniec jak by nie mówić bardzo awaryjnego selesp. Koszta? wcale nie tak dużo, razem z częściami i robocizną wychodzi koło 1500 zł .

  4. #14
    Administrator Quadrifoglio Verde Avatar Piotriix
    Dołączył
    10 2005
    Mieszka w
    PL
    Auto
    Alfa psuje się w dniu zakupu i ten stan trwa aż do dnia sprzedaży.
    Postów
    7,535

    Domyślnie

    Cytat Napisał owenik Zobacz post
    plus jest taki że masz normalnego manuala i koniec
    To po co kupowałeś SS?
    Kto chce szuka sposobu,
    kto nie chce szuka powodu.
    155 V6 LPG-163 KM-była
    156 V6 LPG-190 KM-była
    147 2.0TS 150 KM Selespeed LPG.-była
    166 2.0 V6 TB -215 KM- LPG-była
    Giulietta 1.4 TB -207KM -LPG -jest

    Lancia Delta 1.8 TBI 283KM -jest

  5. #15
    czarek99
    Gość

    Domyślnie

    ss tylko dla wybranych

  6. #16
    Bea
    Gość

    Domyślnie

    ss to elitarna wersja AR ale tylko dla blondynek , bo one się malują np. usta w trakcie jazdy a alfie się to podoba ( to też kobietka ) i dlatego się nie psuje.

  7. #17
    czarek99
    Gość

    Domyślnie

    blondynka to Ciebie urodziła Geju

  8. #18
    Bea
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał czarek99 Zobacz post
    blondynka to Ciebie urodziła Geju
    Tak się składa , że jestem kobietą a na dodatek blondynką i mam prawo wyrazić swoją opinię tak , jak mi się podoba zgodnie z regulaminem . A ty jesteś zwykły: minchione , cazzone , cornutto , stronzo di merda , una merdaccia caduta nel bagno , froccio scoppato nel culo pieno di merda etc...E poi ce anche COSA NOSTRA.Miłej lektury.

  9. #19
    owenik
    Gość

    Domyślnie

    Selespeed to fajny wynalazek , ale gdy się zacznie psuć to nie ma na niego mocnych, i potrafi ostro wkurzyć - więc piotriix życzę Ci z całego serca żeby to Ci się nie posypało, ale z tego co słyszałem selespeedy mają wadę fabryczną i podobno to normalne że co rok czy dwa coś z nimi się będzie działo, a gdy kilka razy stanie Ci na światłach samochód bo bieg nie chce wejść to wierz mi - odechcę ci się selespeeda i szybko zatęsknisz za normalnym zmienianiem biegów.

  10. #20
    Administrator Quadrifoglio Verde Avatar Piotriix
    Dołączył
    10 2005
    Mieszka w
    PL
    Auto
    Alfa psuje się w dniu zakupu i ten stan trwa aż do dnia sprzedaży.
    Postów
    7,535

    Domyślnie

    A jaką wadę fabryczną?
    Po mojemu skopane mechanicznie jest klika rzeczy.
    Na pewno zbyt duża tolerancja luzów.
    i co jeszcze?
    prosiłem już na forum o podesłanie mi uszkodzonego selespeeda do celów badawczych. Narazie czekam.
    Elektrycznie to już błąd za błędem
    Żle poprowadzona wiązka
    Brak izolacji na czujnikach
    Przekażnik podobnie.
    Przede wszystkim nie ma żadnego zabezpieczenia przed działaniem wody itd.
    Co do diagnostyki tego ustrojstwa totalny brak wsparcia programowego z poziomu ecu.
    Same błędy ss mogą niewiele pomóc.
    Działanie ss jest zbyt mocno zależne od abs asr i samego ecu silnika
    A niestety wszystko trzeba robić niezależnie.
    takie bajery typu włączenie pompy drzwiami no fajne ale potrafi tez i krwi napsuć.
    Bardzo ciężko jednoznacznie określić co jest skutkiem a co przyczyną awarii.
    Może przydała by się jakaś chłodniczka oleju ale to tylko gdybanie
    Jeszcze jedna sprawa jakość samej mechanicznej skrzyni jest co najmniej dyskusyjna.
    Sama w sobie konstrukcja totalnie do bani.
    Ilość postów o zgrzytaniu itd. jest spora.
    I jak to wszystko zsumuje się do kupy to wychodzi totalne nieporozumienie.
    Zamysł super ale jakość wykonania elementów do d...
    Gdyby te elementy robili nasi w Bielsku nikt albo bardzo nie wielu by narzekało.

    ---------- Post dodany o godzinie 22:07 ---------- Poprzedzający go post został napisany o godzinie 22:01 ----------

    Ps.
    Jak ten zepsuty ss nie jest Ci potrzebny chętnie go wezmę i rozbiorę na czynniki pierwsze.
    Ostatnio edytowane przez Piotriix ; 25-08-2010 o 21:06
    Kto chce szuka sposobu,
    kto nie chce szuka powodu.
    155 V6 LPG-163 KM-była
    156 V6 LPG-190 KM-była
    147 2.0TS 150 KM Selespeed LPG.-była
    166 2.0 V6 TB -215 KM- LPG-była
    Giulietta 1.4 TB -207KM -LPG -jest

    Lancia Delta 1.8 TBI 283KM -jest

Podobne wątki

  1. 147 1.6 105km 2001r problem z silnikiem
    Utworzone przez wow59 w dziale 147
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post / autor: 11-10-2015, 20:57
  2. Odpowiedzi: 8
    Ostatni post / autor: 22-10-2014, 03:43
  3. Problem z bocznym kierunkowskazem 147 2001r.
    Utworzone przez Suspect w dziale 147
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 05-02-2014, 18:10
  4. 2.4 jtd 2001r. Problem z kluczykami
    Utworzone przez Cezy w dziale 166
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post / autor: 23-08-2013, 22:02
  5. 156 selespeed problem, znika olej w selespeed
    Utworzone przez xmikix w dziale 156
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 04-07-2012, 13:36

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory