Jaka jest różnica między tymi dwoma plastikowymi kolektorami?
Ja mam w swoim 0 280 600 005, a chcę wymienić,ale mogę dostać z numerkiem 0 280 611 018 i tutaj pojawił się zgrzyt czy to jest to samo,a jak nie to jaka jest różnica?.
Dzięki.
Jaka jest różnica między tymi dwoma plastikowymi kolektorami?
Ja mam w swoim 0 280 600 005, a chcę wymienić,ale mogę dostać z numerkiem 0 280 611 018 i tutaj pojawił się zgrzyt czy to jest to samo,a jak nie to jaka jest różnica?.
Dzięki.
Być może ten 0 280 611 018 jest do 2,0 TS. Zapytaj kolegę bubu321 on ma 2,0 TS i wyjmował swój kolektor to może będzie znał jego numer. Wiem na pewno, że do 2,0 TS kolektor jest inny niż do innych silników, bo tam jest zawór dwukomorowy.
A ja mam 1,6 TS i kolektor ma numer 0 280 600 004 i jest klejony.
- poprawcie jak coś będzie ŻLE.
- wariator jest we wszystkich modelach TS.
- zawór dwukomorowy jest w silniku 1.8 oraz 2.0
- kolektor ssący jest dwuczęściowy klejony w silnikach 1.6
- kolektor ssacy jest dwucześciowy, składany na zapinki w silniku 1.8, 2.0
- wałki balansowe są tylko w silniku 2.0.
- 0 280 611 018 jest w moim 2,0 TS, ale nie znam niestety jakie sa róznice miedzy tymi dwoma p/n.
- może jakies foto ?
Ostatnio edytowane przez bubu321 ; 29-08-2010 o 15:29
_______________________________________
- AR 156 TS 2.0 ecu M1.5.5
- 147 1.6 16v 105CV ecu ME7.3.1.
- G 1.4 MA 170CV@190CV ecu 8GMF przebieg 91000 km.
+ e-Niro KIA 64 kWh battery, 200CV, 400 Nm
Sprawdziłem i mam 0 280 611 018 w silniku 1.8 TS z 2001 roku wprawdzie w wersji angielskiej....
No to jestem w szoku bo ja mam 1.8 TS 1998 i 0 280 600 005 :-/.
Ja mam kolektor na zapinki.
A gdzie jest ten kod?
Bo prawdziwy numer kolektora jest na małej kartce przyklejonej na dolne.