po 8000km wahacze górne do wymiany a dolne ok
po 8000km wahacze górne do wymiany a dolne ok
Do szanownych Panów :
bartstep
redek83
Czy w polsce jest możliwe aby " kulturalnie " i merytorycznie rozmawiać a nie teksty typu ( dyliżans lub kotlety były odgrzewane ).
Dlaczego napisałem na forum AR ponieważ posiadałem Alfa Romeo model 33 1.7i i obecnie od 11lat posiadam Alfe 146 1.6 boxer 95r. która nigdy nie widziała zimy tylko 112tys km !!!
Jesli chodzi o wahacze firmy FAST lub innych tanich producentów przestrzegam aby tego badziewia nie kupować , mam Forda Escorta GT 1.8 rocznik 94 orginał bez tuningu itd. po zakupie i zamontowaniu wahaczy Fast i końcowek drążka kierowniczego i stanilizatora też tej firmy i oczywiscie wykonaniu zbieżności wóz prowadził się jak wspomniałem wczesniej katastrofalnie i to od pierwszych km , moj błąd że odrazu tzw. wahaczy nie zdemontowałem tylko pokonalem dystans 300km ???
Po zamontowaniu wahaczy Lemforder 170zł sztuka wozek prowadzi się jak po szynach , anie fast za 68zł sztuka.?
Alfa Romeo swietne wozy ale modelem 146 boxer jestem lekko zdegustowany mianowice siadając za kierownice AR tylko w słoneczny dzień mam zawsze to samo odczucie , czuje się zbyt duża predkośc wewnątrz ? w porównaniu do Escort-a gt oczywiście AR technicznie jest w stanie perfekcyjnym , fotele w AR są doskonałe lecz mimo regulacji wysokości siedzi się zdecydowanie za wysoko ? we wczesniejczej alfie którą miałem model 33 było o niebo lepiej wręcz idealnie.
Z tego kompletu Fast pozostały tylko w wozie końcowki drążka stabilizatora Fast , a koncówki drążka kierownioczego mimo braku wady też zdemontowałem zastepując je firmy Delphi tak na wszelki wypadek.
Tak się składa że wszystkie naprawy wykonuje sam i mam do tego odpowiednie narzędzia ale przestrzgam przed kupowaniem zbyt tanich (części , podzespołow ) bo za montaż i demontaż zapłacił bym kupe kasy w warsztacie !!!
Firmy to LEMFORDER , TRW , DELPHI , FEBI .
Ostatnio edytowane przez zygmunt ; 02-09-2010 o 18:39
Ja na fastach przejechałem juz prawie 10 000 i nie narzekam.
Lew trawy nie żre.
Alfa Romeo rządzi i wymiata na ulicach świata. Gniecie diesle i auta D.
Alfa Romeo 155 2.0 16V TS '97 - była
Alfa Romeo 156 2.0 16V TS '98 - była
Renault Laguna III 2.0 T '08 - była
Dodge Caliber 2.0 CVT '07 - był
Renault Laguna 2.0 dCi '12 - jest
Lancia Delta 1.4 TB '09 - była
Alfa Romeo GT 2.0 JTS '04 - jest
ja przerobiłem na dolnych FAST-ah 12000 tyś. pojawiły się luzy na przednich tulejach, niestety poszły do reklamacji po 6 miesiącach użytkowania (reklamacja uwzględniona).
Przyczyną tak szybkiego zużycia są niestety nasze polskie drogi i niespodziewane kratery na nich występujące jak i studzienki kanalizcyjne wpuszczone głęboko w jezdnię (to jest chyba polska myśl technologiczna i budowlana).
Obecnie są założone TRW , zrobione jakieś 7 tyś i narazie jak nówki - jednak co jakość to jakość
czym poza ceną oczywiście, różnią się te 2 wahacze? oba są oczywiście TRW
http://moto.allegro.pl/alfa-romeo-14...206713826.html
http://moto.allegro.pl/wahacz-gorny-...207165972.html
bo jeśli jest różnica na rzecz tego droższego to myśle, że warto dorzucić pare groszy i mieć spokój.
Ostatnio edytowane przez 100P ; 02-09-2010 o 22:20
Napewno?
Na zlocie ci panowie od ADF mieli wahacze TRW i powiem szczerze to nie to samo TRW co je kupowałem prawie trzy lata temu.
Nawet aluminium jest lepszej jakości /wizualnie/
Ricambri orginali .
kupuj te od tanifiat
Kto chce szuka sposobu,
kto nie chce szuka powodu.
155 V6 LPG-163 KM-była
156 V6 LPG-190 KM-była
147 2.0TS 150 KM Selespeed LPG.-była
166 2.0 V6 TB -215 KM- LPG-była
Giulietta 1.4 TB -207KM -LPG -jest
Lancia Delta 1.8 TBI 283KM -jest