Rozrusznik wykluczam chodzi ladnie, stad moje bylo pytanie dlaczego rozrusznik.
A slabe cisnienenie na listwie nie moze byc spowodowane zatkanym sitkiem przy pompie paliwa i filtrem paliwa ?
Rozrusznik wykluczam chodzi ladnie, stad moje bylo pytanie dlaczego rozrusznik.
A slabe cisnienenie na listwie nie moze byc spowodowane zatkanym sitkiem przy pompie paliwa i filtrem paliwa ?
ostro ponaparzaj w skrzynke bezpiecznikow pod maska po zdjeciu oslony
nie krec na maksa - jak nie odpala wyjmuj klucz i znow zaczynaj procedure od
poczatku
choc pkt 1 powinien rozwiazac Twoj problem![]()
10 cylindrów, 475KM = Tribeca B9 żony / Forester XT MY06 mój
zaworek zwrotny jest w obudowie filtra paliwa , a drugi 'ciśnieniowy' w pompie CR ;
było jeszcze poza odczytem błędów , sprawdzić ciśnienie paliwa na railu i na pompie w baku , wymiana filtra paliwa obowiązkowa - jeśli tego nie robiłeś
a próbowałeś prosty test , tzn przed próbą odpalenia , przekręcanie kilkukrotne kluczyka w celu napompowania paliwa ?
this is my truth tell me yours
"Polityka została wymyślona po to, aby kłamstwo brzmiało jak prawda." G.Orwell
http://www.youtube.com/watch?v=liSxjtd16xQ - bastard
A co tam moze nie laczyc ? Uwarzasz ze to moze byc problem z elektryka ?
---------- Post dodany o godzinie 11:09 ---------- Poprzedzający go post został napisany o godzinie 11:05 ----------
Tak probowalem kilka razy przekrecac kluczyk aby pompa pompowala wydaje mi sie ze chodzi trwa to ok 15 sek za 1razem a puzniej jak by jej nie bylo slychac albo chodzi krotko