Pokaż wyniki od 1 do 9 z 9

Temat: gasnący silnik na wysokich obrotach

  1. #1
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar arczi444
    Dołączył
    09 2009
    Mieszka w
    Kielce, Połaniec
    Auto
    alfa 156 1.9jtd 2001 115km przejechane 133.000
    Postów
    51

    Domyślnie gasnący silnik na wysokich obrotach

    Witam dziś gdy wracałem z wakacji i zredukowałem z trzeciego biegu na 2 i było ok 3500 zaswięciła się kontrolka od silnika i zgasł silnik. Zatrzymałem sie odpaliłem go od nowa i wszystko działa normalnie spróbowałem zrobic tak jeszcze raz i z tym samym skutkiem co to może byc ?

  2. #2
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    12 2008
    Mieszka w
    okolice Wieliczki
    Auto
    AR 159 & Jaguar XF
    Postów
    690

    Domyślnie

    ktoś pisał, że JTD mu gasł na wysokich obrotach przez pompe w baku.. poszukaj a znajdziesz

  3. #3
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    10 2009
    Mieszka w
    Wodzisław Śl.
    Auto
    Giulietta Veloce 1.75 TCT
    Postów
    526

    Domyślnie

    to chyba ja ale najlepiej sprawdzic na komputerze ja mialem blad cisnienia na listwie, sygnal poza zakresem, z tym ze potem byly poblemy z odpaleniem. Dzialo mi sie tak tylko jak bylo malo paliwa (ale jeszcze nie rezerwa), teraz tankuje troche wczesniej i problemow nie mam

  4. #4
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar Maciek-156
    Dołączył
    05 2007
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
    Postów
    8,623

    Domyślnie

    Cytat Napisał arczi444 Zobacz post
    ...zredukowałem z trzeciego biegu na 2 i było ok 3500 zaswięciła się kontrolka od silnika i zgasł silnik. ...?
    Warto by byłopodpiąć komputer i odczytać błąd ale prawdopodobnie kłopot z ciśnieniem paliwa. Może pomoc czyszczenie regulatora cisnienia paliwa
    AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
    Jeep Cherokee 2.0 MJD A9 LIMITED 2014
    Giulietta 1,4TB MA Distinctive 2010
    AR156 1.9 16v JTD M-jet 2004
    AR156 1.6TS 2000
    Wcześniej 7 włoskich aut F (126, 127, UNO DS, TIPO, PUNTO, BRAVA, MAREA)

  5. #5
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar arczi444
    Dołączył
    09 2009
    Mieszka w
    Kielce, Połaniec
    Auto
    alfa 156 1.9jtd 2001 115km przejechane 133.000
    Postów
    51

    Domyślnie

    Nie wiem co to było ale się samo naprawiło

  6. #6
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    10 2009
    Mieszka w
    Wodzisław Śl.
    Auto
    Giulietta Veloce 1.75 TCT
    Postów
    526

    Domyślnie

    Cytat Napisał Maciek-156 Zobacz post
    Może pomoc czyszczenie regulatora cisnienia paliwa
    regulatora czy czujnika cisnienia?
    bo to chyba dwie rozne rzeczy

  7. #7
    Użytkownik Świeżak Avatar werter81
    Dołączył
    10 2009
    Mieszka w
    Świrlandia(podkarpacie)
    Auto
    156,2.4JTD & 159,2.4JTDm SW
    Postów
    114

    Domyślnie

    Kiedyś również w przeciągu jakiś 3 miesięcy dwa razy mi zgasł przy wysokich obrotach i w obydwu przypadkach tak jak u DIESELJTD było paliwa na ostatniej kresce ale jeszcze nie rezerwa jak mam więcej paliwa wszystko jest w porządku.
    Pozdrawiam.
    Dodam jeszcze że za pierwszym razem podpięcie pod komputer nie wykazało żadnych błędów za drugim razem już nie podpinałem.
    Ostatnio edytowane przez werter81 ; 05-09-2010 o 11:48

  8. #8
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar Maciek-156
    Dołączył
    05 2007
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
    Postów
    8,623

    Domyślnie

    Regulator jest na pompie paliwa - to element wykonawczy odpowiedzialny za prawidłowe ciśnienie na listwie wtryskowej
    Czujnik cisnienia paliwa jest na listwie wtryskowej on mierzy cisnienie i wykrywa jeśli jest niewłaściwe
    AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
    Jeep Cherokee 2.0 MJD A9 LIMITED 2014
    Giulietta 1,4TB MA Distinctive 2010
    AR156 1.9 16v JTD M-jet 2004
    AR156 1.6TS 2000
    Wcześniej 7 włoskich aut F (126, 127, UNO DS, TIPO, PUNTO, BRAVA, MAREA)

  9. #9
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    10 2009
    Mieszka w
    Wodzisław Śl.
    Auto
    Giulietta Veloce 1.75 TCT
    Postów
    526

    Domyślnie

    Cytat Napisał Maciek-156 Zobacz post
    Regulator jest na pompie paliwa - to element wykonawczy odpowiedzialny za prawidłowe ciśnienie na listwie wtryskowej
    Czujnik cisnienia paliwa jest na listwie wtryskowej on mierzy cisnienie i wykrywa jeśli jest niewłaściwe
    Jedno i drugie mozna czyscic czy trzeba wymieniac? Jesli czyscic to jak, czym?

Podobne wątki

  1. 1.6 ts szarpanie na wysokich obrotach
    Utworzone przez juro8191 w dziale 147
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 14-03-2016, 14:27
  2. Kopci na wysokich obrotach :(
    Utworzone przez degus w dziale 156
    Odpowiedzi: 19
    Ostatni post / autor: 26-03-2013, 11:25
  3. problem na wysokich obrotach
    Utworzone przez Anita w dziale 147
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 18-11-2012, 08:36
  4. Biały dym na wysokich obrotach
    Utworzone przez Kali_33 w dziale 156
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 27-09-2010, 14:40
  5. nie ma mocy na wysokich obrotach
    Utworzone przez misza190 w dziale 156
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 14-07-2009, 22:12

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory