Strona 2 z 3 PierwszyPierwszy 123 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 23

Temat: Jaka osłona pod silnik? zauważyłem 2 rodzaje

  1. #11
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar tomekono
    Dołączył
    03 2009
    Mieszka w
    Białystok
    Auto
    ALFA ROMEO 156 2.5 V6 1997 rok
    Postów
    335

    Domyślnie

    a jaka do V6 osłona idzie, bo juz sie gubie... , jakieś linki itp, mile widziane

  2. #12
    irkii
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał tomekono Zobacz post
    a jaka do V6 osłona idzie, bo juz sie gubie... , jakieś linki itp, mile widziane
    nie masz trzech katów,. Może iść niemal równa, do jtd potrzebne jest wycięcie na wlot do intercoolera.
    Do 2,5 jest niby wlot, który ma za zadanie kierować powietrze do tej chłodniczki oleju przy filtrze oleju, ale to raczej teoretyczne założenia, jest on zasłaniany przez, bodajże część sanek.
    Uwież mi, wiem co mówię, bo trochę poświęcilem na to czasu projektujc swoją z alu.
    nikt nie wie po co jest to wycicie po stronie pasazera.

  3. #13
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar tomekono
    Dołączył
    03 2009
    Mieszka w
    Białystok
    Auto
    ALFA ROMEO 156 2.5 V6 1997 rok
    Postów
    335

    Domyślnie

    OSŁONA SILNIKA ALFA 156 SUPER QUALITET (617854772) - motoAllegro

    zastanawiam sie nad tym, warto kupić czy moze te szwedzkie cos tam to kit i zwykła z ABS kupić o taka
    OSŁONA SILNIKA ALFA 156 SUPER QUALITET (655972665) - motoAllegro

  4. #14
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar Qki
    Dołączył
    11 2008
    Mieszka w
    Zamość, Lublin
    Auto
    AR 156 2.4 JTD 20V
    Postów
    974


  5. #15
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar Belfer
    Dołączył
    01 2007
    Mieszka w
    Gorlice
    Auto
    Chwilowo: 156 GTA Q2, 159 TBI, Lancia Phedra FL, 147 2.0 3D, RAV4 04' i GT JTD
    Postów
    7,540

    Domyślnie

    Osłony są dlatego różne, ponieważ np w JTD 1,9 musi być dziura na dolot powietrza do Intercooler'a, więc po prawej stronie (stojąc przed autem) jest wycięcie na to lub profil, który właśnie trzeba wyciąć. Jednakże nie polecam tych osłon zbytnio bo są zrobione ze słabej jakości i mało elastycznego plastiku, pękającego szczególnie zimą, gdy twardniej on najbardziej i nawet koleina w śniegu może ją połamać. Zwróćcie uwagę z jakiego plastiku sa one wykonane (PP, ABS lub PCV) i jeśli taka by była to radzę tą z ABS. Zresztą, niech mi ktoś powie czym jest to magiczne "szwedzkie tworzywo" i do tego z niemieckim podtytułem "Super Qualitat", gdzie sprzedawcy sami sobie na dwóch różnych aukcjach zaprzeczają...?

  6. #16
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar Qki
    Dołączył
    11 2008
    Mieszka w
    Zamość, Lublin
    Auto
    AR 156 2.4 JTD 20V
    Postów
    974

    Domyślnie

    Dlatego ja zainwestowałem w ALU


  7. #17
    jezior
    Gość

    Domyślnie

    Moja oryginalna jest identyczna ja ta : http://allegro.pl/oslona-silnika-alf...208823653.html
    Wnosze z tego ze "SUPER QUALITET" to coś jakby seryjna osłona.

    Niestety i "SUPER QUALITET" poległ w konfrontacji z polskimi drogami.
    Najpierw pod wpływem wilgoci odkleiła sie osłona termiczna potem osłona sie wygięła od temperatury i opadła tak z 3 - 4 cm. Na tej wysokości już niedługo trzeba było czekać jej końca.

    Teraz rozglądam sie ze blaszaną. Myślę ze na dłuższą metę będzie lepszą inwestycją.

  8. #18
    Użytkownik Romeo Avatar Glovash
    Dołączył
    11 2008
    Mieszka w
    CSW w PO
    Auto
    Clio IV GT, A4 B8, Leon
    Postów
    513

    Domyślnie

    co sądzicie o tej osłonie
    http://allegro.pl/oslona-silnika-pod...298555986.html

    na co to najlepiej przykręcić? bo nikt nie oferuje kompletu z wkrętami/zaczepami

  9. #19
    Użytkownik Romeo Avatar Woland83
    Dołączył
    06 2010
    Mieszka w
    Malanów
    Auto
    Alfa Romeo 156 TS 2.0L '99 selespeed 155KM Grigio Chiaro met.
    Postów
    1,118

    Wink

    Ale taka osłona chyba tylko od brudu chroni, bo raczej nie od uderzeń w miskę, ja bym zainwestował w alumkę.

  10. #20
    jacek1968
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał Glovash Zobacz post
    co sądzicie o tej osłonie
    http://allegro.pl/oslona-silnika-pod...298555986.html

    na co to najlepiej przykręcić? bo nikt nie oferuje kompletu z wkrętami/zaczepami

    Witam
    Oryginalnie w pasie przednim i z boku w przedniej czesci nadkola , oraz z tylu w sankach powinienes miec zacisniete tulejki z gwintem , przod i boki na srube M6 , tyl zalezy , bo spotkalem sie z srubami M6 i M8 .Jeszcze po jednym uchwycie jest w kazdej oslonie wewnetrznej nadkola.
    Oryginalne sruby do oslony sa na klucz typu Torx, i w tych miejscach jest przykrecana oslona.

Podobne wątki

  1. Odpowiedzi: 50
    Ostatni post / autor: 09-08-2018, 22:20
  2. Osłona - Pokrywa górna silnika jtd - 2 rodzaje
    Utworzone przez zieloo007 w dziale 156
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 19-05-2014, 19:19
  3. Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 03-08-2013, 23:35
  4. [155] Płyta pod silnik/osłona silnika/osłona podłogi
    Utworzone przez dejv667 w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post / autor: 11-04-2013, 11:13
  5. Jaka osłona silnika
    Utworzone przez Aster156 w dziale 156
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post / autor: 18-09-2011, 09:34

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory