Strona 4 z 5 PierwszyPierwszy 12345 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 31 do 40 z 41

Temat: gwizd turbiny 2.4 jtd

  1. #31
    g.fu
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał barteczko Zobacz post
    Panowie, zastanowicie sie, przejdzcie sie po miescie i posluchajcie jak pracuja turbiny w nowych dieslach.
    Jezeli Maciek-156 mialby racje, to wiekszosc turbin by byla do wymiany. Nie mowie o glosnym wyciu, bo takie jest oznaka zuzycia lub nieszczelnosci. Mowie o delikatnym swistaniu.
    Maciek naprawdę ma rację. Inne diesle niech sobie gwiżdżą - faktycznie często to słychać na ulicy, zwłaszcza niemieckie TDI. Natomiast JTD i JTDm prawie wcale nie gwiżdżą. Bardzo cichutki świst na zimnym silniku w ograniczonym zakresie obrotów to wszystko co powinno być słychać. Ten świst jest tak cichy, że trzeba go wręcz wyławiać. Tak właśnie powinno być i zachowanie innych silników nie jest żadnym argumentem - bo to są całkiem inne konstrukcje.

  2. #32
    Użytkownik Pasjonat Avatar Masa625
    Dołączył
    03 2010
    Mieszka w
    Wielkopolska
    Auto
    166 2,4 JTD `99
    Postów
    3,517

    Domyślnie

    Koledzy... Minuta ciszy ku czci garretowi kolegi... niech spoczywa w pokoju:>

  3. #33
    Użytkownik Świeżak Avatar ryloon
    Dołączył
    05 2010
    Mieszka w
    Silesia
    Auto
    AR 156SW'03 2.4 20V / GTV'97 3.0 V6 220KM
    Postów
    205

    Domyślnie

    Dwa tygodnie temu wymieniono w mojej AR 2.4 20V rurę z intercoolera do kolektora ssącego i ... świszczenie ustało. Wcześniej tuż przed 2000 obr zaczynało się narastające piszczenie - rura była pęknięta na dł. ok 3cm. Powodowało to straty doładowania o ok. 15% (zmierzne ciśnienie doładowania).

    Pozdr

  4. #34
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar Endrjus
    Dołączył
    06 2010
    Mieszka w
    Szczecin
    Auto
    Alfa Romeo 166 '04 2,4 JTD 20V 175 KM
    Postów
    394

    Domyślnie

    W mojej 166 było dokładnie to samo...po kupnie okazało sie ze rura od interculera do kolektora jest pęknięta...gwizdało/piszczało...po wymianie cisza plus lepszy ciąg i mniejsze spalanie
    Była Lancia...był Fiat...byla Alfa było Cabrio
    Wróciła Alfa a Ferrari i Maserati ne emeryturze...

  5. #35
    Użytkownik Romeo Avatar żuwik
    Dołączył
    07 2010
    Mieszka w
    Bielsko-Biała
    Auto
    166 2,4 JTD CF2 '00 ` ` ` ` ` ` ` ` ` 166 3,0 V6 CF3 '03
    Postów
    925

    Domyślnie

    Haha Im więcej drążę to forum tym bardziej zaczynam się wahać czy moje super auto nie jest totalnie rozj***** w każdym calu

    Mi świszczy jak otworzę okno lub szyber, w zamkniętym nic nie słychać. Tak ładnie świszczy, że lubię tego słuchać To wy mi mówicie, że mam auto zrąbane?

    Spalanie 5,7 autostrada, 4,7 najniższe zanotowane (droga pozamiejska 100km) miasto 7-8 bez korków zdawało mi się niezłym wynikiem.

    Jakie jest prawidłowe ładowanie w JTD?

  6. #36
    arni52
    Gość

    Domyślnie

    Witam, od pewnego czas moje auto zaczeło głośno świstać na zimni jak i na ciepłym silniku,świst dochodzi z lewej strony silnika od strony kierowcy dodam że cały silnik mam zachlapany olejem i alfa nie ciągnie tak jak powinna wcale niema mocy obroty rosną świst coraz głośniejszy a alfa muł,ostatnio wymieniałem przepływke i w rurce był olej tak samo w odmie był olej,turbo się skończyło????

  7. #37
    Gino
    Gość

    Domyślnie

    Ciekawi mnie fakt dlaczego ,,świst" dotyczy głównie diesla? Jak to się ma do turbo w benzynie? Może się mylę...

  8. #38
    yattaman
    Gość

    Domyślnie

    Dziś testowaliśmy Volvo S70 T5 226KM ,ładnie wciska w fotel ,ale żeby coś gwizdało z turbo to nie słyszałem ,za to wydech pięknie strzelał .Ale czasem odpalam Gran Turismo 4 i tam każdy jeden benzyniak z doładowaniem świszcze

  9. #39
    Użytkownik Pasjonat Avatar Masa625
    Dołączył
    03 2010
    Mieszka w
    Wielkopolska
    Auto
    166 2,4 JTD `99
    Postów
    3,517

    Domyślnie

    Ale sam świst chyba nie świadczy ewidentnie o tym , że turbina zdycha, Jeżeli turbo by padało to auto brąło by olej i dymiło, jak nie bierze oleju to chyba nie jest zle..

  10. #40
    Użytkownik Rowerzysta Avatar jaroman2
    Dołączył
    12 2010
    Mieszka w
    Podkarpacie, Poland
    Auto
    Alfa Romeo 166 2,4JTD '00
    Postów
    81

    Domyślnie

    ja mam fabryczną nie regenerowaną turbinkę, 190tys przejechane i przy otwartych szybach też delikatnie słychać świst. W pracy mam kangoo 1.5dci 2006r i tam dopiero śwista! jeździłem wieloma tdi, td itp ale w niemieckich starszych taczkowozach turbo śwista dosć głośno i to normalne. Na własność to mój pierwszy diesel i pierwsze JTD jakim wgl jeździłem ale wydaje mi się, że jednak musi troszkę gwizdać

Podobne wątki

  1. Gwizd 1.9 jtd
    Utworzone przez cin.mk w dziale 156
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 22-10-2013, 21:34
  2. Gwizd turbiny
    Utworzone przez master007 w dziale 147
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 22-09-2013, 20:08
  3. gwizd
    Utworzone przez krzysieking w dziale 156
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 20-06-2012, 09:28
  4. Gwizd turbiny 2,4 jtd
    Utworzone przez lokomaroko w dziale 156
    Odpowiedzi: 24
    Ostatni post / autor: 02-10-2010, 10:03
  5. Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 18-03-2010, 22:25

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory