pierścienie lub uszczelniecze zaworowe
pierścienie lub uszczelniecze zaworowe
najlepiej sprawdzic czy wszystkie swiece sa zazygane czy moze tylko na jednym cylindrze pękł olejowy ale i tak trzeba wszystkie wymienic, bo sądze ze gorne pierscionki sa nawet ok i kompresje bedziesz mial nawet dobrą..
widzales kiedys pekniety pierscien olejowy po przegrzaniu???Napisał Alfista
Były inne wcześniej. Teraz 159 i 156 oraz 155 do sprzedania.
tak u siebie :wink:
nie chce sie licytowac :>> ale pierscienie najczesciej pekaja gdy jest zbyt mala szczelina przy montarzu...rozbieralem pare silnikow po przegrzaniu.pierscienie byly twarde jak miedziany dryt :shock: ale cale.pozdrawiamNapisał Alfista
Były inne wcześniej. Teraz 159 i 156 oraz 155 do sprzedania.
tzn to były fabryczne pierscienie w mojej alfie, pękniety był jeden olejowy, pierscienie latwo rozpoznac po przegrzaniu bo mają takie jakby zadziory na krawędziach szczegolnie pierwsze od gory
najlepszym rozwiazaniem to zdjecie glowicy,miski i wyjecie tlokow.jesli bylo to przegrzanie to raczej wymiana pierscieni zalatwi sprawe.oczywiscie glowice dac do sprawdzenia.
Były inne wcześniej. Teraz 159 i 156 oraz 155 do sprzedania.
no tez tak zrobilem, mam nowe pierscienie, głowice i silnik jest marzenie![]()
a czy kopcenie moze byc tez objawem walnietej sondy??