Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 14

Temat: Padł immobiliser , u1600

  1. #1
    plusminus
    Gość

    Domyślnie Padł immobiliser , u1600

    Pacjent: 145 , 1.4TS , 1999
    Mam taki problem:
    po odłączeniu akumulatora (2 dni stał bez) po ponownym podłączeniu
    padł immobiliser. po przekręceniu CODE się świeci i nie gaśnie.
    Błąd immo- U1600 , po skasowaniu pojawia się natychmiast ponownie po przekręceniu kluczyka.
    Dodam, że:
    - antenkę immo zdemontowałem i wyczyściłem , styki sprawdzone.
    - centralkę immo zdemontowałem , wyczyściłem styki , sprawdziłem w środku - brak śladów czegokolwiek.
    Problem pojawił się od razu po podłączeniu aku więc raczej wykluczam jakieś uszkodzenia mech.
    Aku było wyjęte bo był wyjmowany i naprawiany rozrusznik.
    Ma ktoś jakiś pomysł co mogę zrobić? Niestey nie mam karty kodowej , mam tylko komplet 3 kluczy,

  2. #2
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar bubu321
    Dołączył
    09 2007
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    G 1.4 MA 170CV ECU Nexus 8GMF
    Postów
    6,112

    Domyślnie

    - szkoda że nie zrobiłes zdjęcia tej puszce immo.
    - bo tak do końca nie wiem, czy tam jest CODE-1, CODE-2.
    - zwykle kłopoty są zlokalizowane w puszce immo, eeprom który trzyma numery kluczy pada.
    - po takiej awarii ale przy posiadaniu karty kodowej, można po wymianie eepromu doprogramowac klucze examinerem.
    - w ASO tego nie robią, dają nową puszkę immo.
    - zwykle transponder w kluczach nie ulega uszkodzeniu.
    - podłączenie programu alfadiag pokaże czy obecnie jest kontakt z puszką immo.
    - z forum czytam że użytkownicy maja problem z podłączeniem alfadiaga pod ten model auta.
    - jakie ECu posiada to auto - M1.5.5, M2.10.3, M2.10.4 ?
    _______________________________________
    - AR 156 TS 2.0 ecu M1.5.5
    - 147 1.6 16v 105CV ecu ME7.3.1.
    - G 1.4 MA 170CV@190CV ecu 8GMF przebieg 91000 km.
    + e-Niro KIA 64 kWh battery, 200CV, 400 Nm

  3. #3
    plusminus
    Gość

    Domyślnie

    A te puszki różnią się wyglądem? czy jest na nich opis? (ta jest żółta , prostokątna z dwoma "uszami" do przykręcenia śrub. Wchodzą dwie prostokątne białe wtyczki , jedna z zasilaniem itp... druga do antenki)
    po południu bedę w warsztacie to obejrzę/sfotografuję bo mam ją wywleczoną na wierzchu.

    ECU: M1.5.5

    Czy jest jakaś możliwość "wypruć" całkowicie immo?
    Gdzie w sofcie jest sterowanie tym? Może są jakieś wsady do ECU bez immo?
    Ostatnio edytowane przez plusminus ; 13-09-2010 o 10:16

  4. #4
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar aquarius01
    Dołączył
    11 2008
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    Lancia Phedra 2.2 JTD 2003
    Postów
    614

    Domyślnie

    Cytat Napisał plusminus Zobacz post
    Czy jest jakaś możliwość "wypruć" całkowicie immo? Gdzie w sofcie jest sterowanie tym? Może są jakieś wsady do ECU bez immo?
    Zwróć się o pomoc do firmy Ko-Car - wielokrotnie sprawdzili się w rozwiązywaniu problemów z Fiat/Alfa Code zarówno w wersji I jak i calej reszty. Zadzwoń pogadaj i na pewno nie będziesz zawiedziony. Sam nic nie zdziałasz, szkoda czasu.
    Pozdrawiam
    Zbyszek
    Lancia Phedra 2.2 JTD 2003 była AR 145 1.6 TS 1997

  5. #5
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar bubu321
    Dołączył
    09 2007
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    G 1.4 MA 170CV ECU Nexus 8GMF
    Postów
    6,112

    Domyślnie

    Kod:
    ECU: M1.5.5
    
    Czy jest jakaś możliwość "wypruć" całkowicie immo?
    Gdzie w sofcie jest sterowanie tym? Może są jakieś wsady do ECU bez immo?
    - taka operacja dla 156 TS z ECU M1.5.5 nazywa sie erase immo lub virgin state.
    - po takiej operacji ECU jest bez kluczy immo.
    - dla 145 z M1.5.5 musiałbym sprawdzić czy są pliki ORI, pliki do kasowania sa na pewno, ponieważ M1.5.5 kasuje sie jednym plikiem dla wszytkich modeli.
    - ponizek code1 oraz code2 puszki.
    --

    --

    --
    Ostatnio edytowane przez bubu321 ; 13-09-2010 o 11:47
    _______________________________________
    - AR 156 TS 2.0 ecu M1.5.5
    - 147 1.6 16v 105CV ecu ME7.3.1.
    - G 1.4 MA 170CV@190CV ecu 8GMF przebieg 91000 km.
    + e-Niro KIA 64 kWh battery, 200CV, 400 Nm

  6. #6
    plusminus
    Gość

    Domyślnie

    więc moja centralka jest to ta na górnym obrazku po lewej stronie (żółta )

    bubu321 - jakbys znalazł komplet do wgrania bez immo byłbym niewymownie wdzięczny...

    @aquarius- Ko-Car znam , ale z ich strony pomoc wyglada tak: przyslij , pomożemy , zapłacisz... (kiedys już tam dzwoniłem ) w ten sposób mogę się kopsnąć u siebie do PTHM-u. Sztuka w tym żeby się rozwijać i starać się dać sobie radę samemu/z pomocą innych alfamaniaków. Szczególnie, że pacjentem jest starsza alfa nie zaś naszpikowana 159-tka na przykład

  7. #7
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar bubu321
    Dołączył
    09 2007
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    G 1.4 MA 170CV ECU Nexus 8GMF
    Postów
    6,112

    Domyślnie

    - na sieci jest tylko to co poniżej, moja rada zakupić takie samo ECU na alegro i wgrać pliki COD oraz ORI.
    - operacja nie jest trudna ale polecam w "Zrób to Sam " obejrzeć mój temat o programowaniu ECU i kluczy, poogladać zdjęcia, to praca prawie pod mikroskopem.
    - albo zakupić ECU na alegro, podesłac do mnie a ja ci odeslę wyczyszczone, a ty potem opiszesz jak montowałes i efekty końcowe.
    - chetnie poszerzę swoją wiedzę na temat 145 oraz M1.5.5 immo-off dla tego modelu.
    - proponuje wgrać ten plik MOD, na razie nie wiem co to za licho, ale to jedyny jaki znalazłem na tym forum
    --
    http://www.ecu-tuning.it/_forum/phpBB3/index.php
    --
    - pliki moge podesłać, nie ma z tym problemu tylko musisz podać wersję swojego ECU, to co na nim pisze np. 0 261 204 944 - 103735-2268 0.35

    --

    --

    --

    --
    Ostatnio edytowane przez bubu321 ; 13-09-2010 o 17:52
    _______________________________________
    - AR 156 TS 2.0 ecu M1.5.5
    - 147 1.6 16v 105CV ecu ME7.3.1.
    - G 1.4 MA 170CV@190CV ecu 8GMF przebieg 91000 km.
    + e-Niro KIA 64 kWh battery, 200CV, 400 Nm

  8. #8
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar aquarius01
    Dołączył
    11 2008
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    Lancia Phedra 2.2 JTD 2003
    Postów
    614

    Domyślnie

    Cytat Napisał plusminus Zobacz post
    Sztuka w tym żeby się rozwijać i starać się dać sobie radę samemu/z pomocą innych alfamaniaków.
    sztuka w tym aby trafnie oszacować czas a czas to pieniądz. Oczywiście jeżeli w grę wchodzi głównie satysfakcja i nie jest problemem brak odpowiedniego warsztatu to tylko się cieszyć, że takie możliwości w nas (alfamaniakach) drzemią. Daj znać jak Ci to wyszło
    Pozdrawiam
    Zbyszek
    Lancia Phedra 2.2 JTD 2003 była AR 145 1.6 TS 1997

  9. #9
    plusminus
    Gość

    Domyślnie

    SOLVED

    problemem okazały się zgnite złączki pod przekaźnikami z przodu
    przed akumulatorem. po wymianie - pali jak 16-stka , hehehe

    dzięki wszystkim za pomoc.

    i serdecznie zapraszam do nowego wyzwania:

    http://www.forum.alfaholicy.org/show...106#post387106

  10. #10
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar kuris
    Dołączył
    10 2010
    Mieszka w
    Żywiec
    Auto
    156 SW 1,9JTD / 146 1,6 Boxer
    Postów
    459

    Domyślnie

    a jak wygląda sprawa z wyłączeniem immo w 156 SW 1,9 jtd 110km po woli zaczyna fiksować. a powiedzcie mi wogule gdzie znajduje się ta centralka od immo bo nie moge jej znaleźć.

Podobne wątki

  1. Błąd U1600
    Utworzone przez cezar83 w dziale 166
    Odpowiedzi: 21
    Ostatni post / autor: 14-01-2016, 21:15
  2. Po diagnostyce błąd U1600
    Utworzone przez wojtekml w dziale 147
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post / autor: 19-06-2013, 19:47
  3. Błędy P0560 oraz U1600 AR 156 1,8 01' co oznaczają?
    Utworzone przez wilqu5 w dziale 156
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 11-06-2013, 22:25
  4. Błąd U1600
    Utworzone przez Raiss w dziale 166
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 19-03-2011, 11:34
  5. pytanie błąd U1600
    Utworzone przez sylwek9161 w dziale 156
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 07-06-2010, 17:34

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory