Strona 1 z 3 123 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 27

Temat: remont silnika-temat dla robiacych to

  1. #1
    Użytkownik Romeo Avatar NERO2287
    Dołączył
    12 2009
    Mieszka w
    Kwidzyn/Bydgoszcz
    Auto
    jest- Alfa Romeo 156 FL 1.9 JTD 16V, była-alfa romeo 155 2.0 ts 16v
    Postów
    1,457

    Domyślnie remont silnika-temat dla robiacych to

    temat kieruje do osób takich jak np 75andrew155, a chodzi mi konkretnie o remont dołu silnika czyli panewki i pierscienie, plus reszta co jest potrzebna, otóz tak, duzo z was ma swoje warsztaty, lub znajomych, interesuje mnie okszt naprawy tego z czesciami...jaki byłby np u was , nie musi byc wiadomo co do zł, ale taki przyblizony...(taki kosztorys)...pilne!...

  2. #2
    ViP Romeo
    Dołączył
    06 2007
    Mieszka w
    Łódź
    Auto
    AR 75 2.0 TS 148KM, 1988r, Talbot Matra Rancho, 125p '71, 126p '85 Łada 2103
    Postów
    2,996

    Domyślnie

    wycene czesci moge Ci zrobic, rozumiem ze to do TWojej, co do warsztatu co to zrobi zapytam jutro, ja w tak duze rzeczy nie wchodze

  3. #3
    Użytkownik Romeo Avatar NERO2287
    Dołączył
    12 2009
    Mieszka w
    Kwidzyn/Bydgoszcz
    Auto
    jest- Alfa Romeo 156 FL 1.9 JTD 16V, była-alfa romeo 155 2.0 ts 16v
    Postów
    1,457

    Domyślnie

    bede bardzo wdzieczny, czekam na odpowiedzi innych

  4. #4
    krzyś345
    Gość

    Domyślnie

    konkretnie czego panewki koszt około250 zł pierścienie 60 zł na tłok razy 4 co jeszcze dokładniej.

  5. #5
    Użytkownik Romeo Avatar NERO2287
    Dołączył
    12 2009
    Mieszka w
    Kwidzyn/Bydgoszcz
    Auto
    jest- Alfa Romeo 156 FL 1.9 JTD 16V, była-alfa romeo 155 2.0 ts 16v
    Postów
    1,457

    Domyślnie

    no tak, dzieki ale cały kosztoys mnie interesuje
    panewki na korbowodzie i głowne, pierscienie uszczelki, i jak cena np ze szlifem cylindrów by wygladała...no i jak sie u was kształtuje cena robocizny za to

  6. #6
    Administrator ds. moderatorów Quadrifoglio Verde Avatar 75andrew155
    Dołączył
    05 2006
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    155 V6 1996 .r 155V6 1995r 3.0 12V
    Postów
    11,237

    Domyślnie

    Koszt remontu dołu silnika z wyjęciem, rozebraniem całego silnika(wszystkie panewki wału, szlif, tuleje korbowodów, pierścienie, cylindry. Złożenie silnika do kupy na nowych uszczelkach i wymianą oleju bez ruszania głowicy , zamontowanie silnika do auta to koszt około 3 tys zł

    Alfa Romeo 75 Turbo 1987
    alfa Romeo 75 Turbo America 1990
    Alfa Romeo Giulietta 1.6 1983
    Alfa Romeo 145 1.4 boxer 1997
    Alfa Romeo 155 V6 1996
    Alfa Romeo 155 V6 1993 3.0 12V przekładka do 1.8 8v 1995

  7. #7
    Użytkownik Fachowiec Avatar Rzmudzior
    Dołączył
    09 2009
    Mieszka w
    wschód
    Auto
    145 1.4 TS '00, Fiat Croma 1.8 '07
    Postów
    2,192

    Domyślnie

    Cytat Napisał 75andrew155 Zobacz post
    bez ruszania głowicy
    Czyli bez wymiany uszczelnień, czepiania się zaworów? A ile koszt przyjemności rośnie w tym wypadku dla 8V/16V?
    Z Alfą jak z kobietą... Żyć trudno, a zabić szkoda

    Alfa Romeo 145, Toyota Yaris, Fiat Croma
    https://makramomaniak.pl/

  8. #8
    Użytkownik Romeo Avatar NERO2287
    Dołączył
    12 2009
    Mieszka w
    Kwidzyn/Bydgoszcz
    Auto
    jest- Alfa Romeo 156 FL 1.9 JTD 16V, była-alfa romeo 155 2.0 ts 16v
    Postów
    1,457

    Domyślnie

    75andrew155 a dlaczego wymienic cylindry? nie mozna zrobic obecnych szlifu i pierscienie do tego po szlifie?

  9. #9
    Użytkownik Znawca Avatar Wujek
    Dołączył
    06 2008
    Mieszka w
    Olsztyn
    Auto
    Alfa Romeo 156 2.0 16V TS
    Postów
    1,303

    Domyślnie

    Pewnie andrew chodzi o wtłoczenie nowych gładzi cylindrowych co jest pewnie tańsze niż kupowanie 4 nowych tłoków.
    Alfa Romeo rządzi i wymiata na ulicach świata. Gniecie diesle i auta D.
    Alfa Romeo 155 2.0 16V TS '97 - była
    Alfa Romeo 156 2.0 16V TS '98 - była
    Renault Laguna III 2.0 T '08 - była
    Dodge Caliber 2.0 CVT '07 - był
    Renault Laguna 2.0 dCi '12 - jest
    Lancia Delta 1.4 TB '09 - była
    Alfa Romeo GT 2.0 JTS '04 - jest

  10. #10
    Użytkownik Romeo Avatar NERO2287
    Dołączył
    12 2009
    Mieszka w
    Kwidzyn/Bydgoszcz
    Auto
    jest- Alfa Romeo 156 FL 1.9 JTD 16V, była-alfa romeo 155 2.0 ts 16v
    Postów
    1,457

    Domyślnie

    hm...ale czy zawsze po szlifie czylindrów trzeba dawac wieksze tłoki? z tego co słyszałem to daje sie nadwymiarowe pierscienie...zalezy ile tez ma byc gładz cylindr zeszlifowana

Podobne wątki

  1. remont silnika
    Utworzone przez adam12 w dziale 156
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 27-06-2015, 05:28
  2. [75] SWAP silnika czy remont silnika?
    Utworzone przez Alfista92 w dziale Transaxle
    Odpowiedzi: 28
    Ostatni post / autor: 21-01-2015, 21:02
  3. remont silnika
    Utworzone przez wojk2 w dziale 156
    Odpowiedzi: 24
    Ostatni post / autor: 17-11-2009, 14:21
  4. remont silnika w 1,4 boxer pelen wtrysk remont silnika
    Utworzone przez leito1610 w dziale 33/164
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 21-04-2007, 07:59
  5. remont silnika 2.0 TS
    Utworzone przez rafjan w dziale 156
    Odpowiedzi: 16
    Ostatni post / autor: 24-12-2006, 14:14

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory