- dlaczego u mnie nie szyczy podczas otwierania korka wlewu paliwa.
- dobrze to czy zle ?
- samochód dobrze działa, pracuje w całym zakresie obrotów, nic mu nie można zarzucić.
- najlepiej pomierzyć i zobaczyć jak to ma działać.
- wpięcie bedziemy robic w odpowietrzaniu toru zbiornika paliwa, tuz obok pochłaniacza weglowego i jego rurek.
- wyrzucamy ten odcinek środkowy [ oznaczone jako 2] szybko-złaczek, dajemy rurkę igielitową o FI = 6 mm , trójnik i już mamy punkt pomiarowy.
- ponizej zrzuty z modelu CF3, dla CF2 konstruktor przewidział szybko-złaczki dodatkowe, oznaczone jako X
- na drugim zrzucie skreślono nie istniejące połączenie dla CF2, idace z kolektora ssacego do zbiornika paliwa.
- pomiary: podczas biegu jałowego , po załączeniu elektomagnesu ciśnienie w torze przewietrzania wynosi około minus 0.4 bary.
- ale po wyłączeniu elektromagnesu ciśnienie znika, wynosi 0 bara, coś chyba jest żle.
- wyrzucamy z obiegu pochłaniacz, czyli podłączamy się tylko do punktu 1 oraz 3.
- teraz odpowiednio cisnienie wynosi minus 0.4 bara, po wyłączeniu minus 0.1 bara.
- otwarcie korka wlewu powoduje ciche psss.
- po kliku włączeniech i wyłączeniach ciśnienie pozostaje na poziomie minus 0.3 bara i psss jest trochę głośniejsze.
- kolejne pomiary pokazują, że chyba jest uszkodzona szybko-złaczka na trasie 2 -- 3.
--
--
--
--
--
- w tor włączony filtr weglowy
--
--