Strona 2 z 6 PierwszyPierwszy 123456 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 52

Temat: Przednie górne wachacze TRW - ile wytzymują?

  1. #11
    Administrator ds. społecznych Fachowiec Avatar Majkel
    Dołączył
    10 2005
    Mieszka w
    Koszalin, Gdynia
    Auto
    Ducati Hypermotard 796
    Postów
    2,908

    Domyślnie

    napisz do http://www.strong-flex.eu/
    Jeśli nie mają to na pewno dorobią
    Alfa Romeo Brera 3.2 V6 JTS Q4
    Wcześniej:
    Alfa Romeo 159 1.9 JTDm 8V 160KM
    Alfa Romeo 156 Crosswagon Q4
    Alfa Romeo 156 1.9 JTD 110CV
    Alfa Romeo 147 2.0 16V Selespeed
    Alfa Romeo Spider 916 1.8 16V
    Alfa Romeo 166 3.0 V6
    Alfa Romeo 147 1.9 8V JTD
    Lancia Delta 1.8 8V
    Alfa Romeo 156 SW 1.8 16V M1.5.5
    Alfa Romeo 164 2.5 TD VM
    Alfa Romeo 146 1.6 Boxer
    Lancia Dedra Kombi 1996 1,6 MPI
    Alfa Romeo 155 2.5 V6
    Alfa Romeo 33 1.7 Boxer

  2. #12
    Użytkownik Romeo Avatar redek83
    Dołączył
    06 2008
    Mieszka w
    Raszyn
    Auto
    Inny
    Postów
    945

    Domyślnie

    Domyślam się ale ciekawe ile krzykną...
    A macie wymiary ?
    STOP CIOTOM DROGOWYM
    Było>> 166 2.4 JTD '99 >> GT 1.9 JTD '05 >> Jaguar X-Type 2.5 '03 >> Laguna 2 FL 1.9 DCI '05>>
    Jest>> Passat B6 2.0 TSI 200KM '07 ver. USA

  3. #13
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    10 2005
    Mieszka w
    Bydgoszcz
    Auto
    166 JTD
    Postów
    2,650

    Domyślnie

    ja tez mam górne trw i wytrzymały już 50tys, ogólnie myśle ze to nie jest zły wynik, przecież to co mamy w tym kraju to cieżko nazwać drogami..

    z tego co widziałem tanifiat ma znowu górne trw do 166 za 159zł

  4. #14
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    11 2009
    Mieszka w
    Miechów
    Auto
    166 2,4JTD
    Postów
    67

    Domyślnie

    Cytat Napisał Rolin Zobacz post
    po czym wnioskujesz że czerwony jest lepszy? Czerwony to chyba 80Sh, czyli standard zwykłej gumy, żółty twardszy -owszem, ale czy próbowałeś jeździć na twardszych? Ja dorobiłem czerwone do tyłu na dolne wahacze i wydaja mi się trochę za miękkie. Teraz załatwiłem niebieskie, to 90 albo 95Sh , twardością odpowiadają Powerflexowi. W tym tygodniu je zmienię i się przekonam czy będzie różnica.

    pozdrawiam
    R
    ja poliuretan kupowałem tu http://polibusze.istore.pl/ i tam żółty jest mieki a czerwony twardy, czerwony ma coś koło 90sh jak mnie pamięć nie myli, ja mam zrobione z tego miększego (żółtego) i są one bardziej miękkie od orginalnych tulejek

  5. #15
    Administrator ds. społecznych Fachowiec Avatar Majkel
    Dołączył
    10 2005
    Mieszka w
    Koszalin, Gdynia
    Auto
    Ducati Hypermotard 796
    Postów
    2,908

    Domyślnie

    Z kolei w firmie Strong-flex czerwony jest zbliżony do standardowej gumy, a zólty jest twardszy.
    Alfa Romeo Brera 3.2 V6 JTS Q4
    Wcześniej:
    Alfa Romeo 159 1.9 JTDm 8V 160KM
    Alfa Romeo 156 Crosswagon Q4
    Alfa Romeo 156 1.9 JTD 110CV
    Alfa Romeo 147 2.0 16V Selespeed
    Alfa Romeo Spider 916 1.8 16V
    Alfa Romeo 166 3.0 V6
    Alfa Romeo 147 1.9 8V JTD
    Lancia Delta 1.8 8V
    Alfa Romeo 156 SW 1.8 16V M1.5.5
    Alfa Romeo 164 2.5 TD VM
    Alfa Romeo 146 1.6 Boxer
    Lancia Dedra Kombi 1996 1,6 MPI
    Alfa Romeo 155 2.5 V6
    Alfa Romeo 33 1.7 Boxer

  6. #16
    Użytkownik Romeo Avatar redek83
    Dołączył
    06 2008
    Mieszka w
    Raszyn
    Auto
    Inny
    Postów
    945

    Domyślnie

    Cytat Napisał Alfista Zobacz post
    ja tez mam górne trw i wytrzymały już 50tys, ogólnie myśle ze to nie jest zły wynik, przecież to co mamy w tym kraju to cieżko nazwać drogami..

    z tego co widziałem tanifiat ma znowu górne trw do 166 za 159zł
    Ja właśnie poprzednie mam TRW i dały rade 50tyś. Też u niego oglądałem i jeśli nie znajdę konkretów z PU to raczej właśnie te TRW wezmę.


    Cytat Napisał armo Zobacz post
    ja poliuretan kupowałem tu http://polibusze.istore.pl/ i tam żółty jest mieki a czerwony twardy, czerwony ma coś koło 90sh jak mnie pamięć nie myli, ja mam zrobione z tego miększego (żółtego) i są one bardziej miękkie od orginalnych tulejek
    Do 166 tam zamawiałeś ? Skąd miałeś wymiary i jaka cena ? Na tej stronie mają tylko 156 i 145 Ile już na tym jeździsz ?
    STOP CIOTOM DROGOWYM
    Było>> 166 2.4 JTD '99 >> GT 1.9 JTD '05 >> Jaguar X-Type 2.5 '03 >> Laguna 2 FL 1.9 DCI '05>>
    Jest>> Passat B6 2.0 TSI 200KM '07 ver. USA

  7. #17
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    11 2009
    Mieszka w
    Miechów
    Auto
    166 2,4JTD
    Postów
    67

    Domyślnie

    Cytat Napisał redek83 Zobacz post
    Ja właśnie poprzednie mam TRW i dały rade 50tyś. Też u niego oglądałem i jeśli nie znajdę konkretów z PU to raczej właśnie te TRW wezmę.




    Do 166 tam zamawiałeś ? Skąd miałeś wymiary i jaka cena ? Na tej stronie mają tylko 156 i 145 Ile już na tym jeździsz ?
    do 166 nie mają, ja u nich zamówiłem materiał w formie walca o wymiarach 6X50cm kosztowało coś koło 100zł i z tego walca wytoczyłem na tokarce tulejki na wzór starych i te tulejki ma teraz zamontowane, zrobiłem na nich jakieś 3 tyś

  8. #18
    Użytkownik Romeo Avatar redek83
    Dołączył
    06 2008
    Mieszka w
    Raszyn
    Auto
    Inny
    Postów
    945

    Domyślnie

    Nie, to u mnie odpada. Nie mam możliwości zrobić czegoś takiego sam.
    STOP CIOTOM DROGOWYM
    Było>> 166 2.4 JTD '99 >> GT 1.9 JTD '05 >> Jaguar X-Type 2.5 '03 >> Laguna 2 FL 1.9 DCI '05>>
    Jest>> Passat B6 2.0 TSI 200KM '07 ver. USA

  9. #19
    Brodi
    Gość

    Domyślnie

    Temat co prawda dotyczy 166, ale podzielę się z Wami moją przygodą z TRW (a może jednak nie TRW ?)
    Kupiłem 156 na niemieckich blachach. Samochód musiał przejść tzw przegląd zerowy. Na przeglądzie mechanik stwierdził "oznaki zużycia na przednim prawym górnym wahaczu". W sumie ucieszyła mnie ta diagnoza bo słyszałem minimalne stuki. Kupiłem nowy wahacz TRW (nie lubię oszczędzać na sobie).
    Podczas wymiany zerwałem gwint na sworzniu !! Całe szczęście było jeszcze miejsce a kolejną nakrętkę (cała sytuacja była o tyle dziwna, że jestem mechanikiem i wiem, że nie "przesadziłem" z siłą podczas dokręcania). Zamontowałem nowy wahacz i cieszyłem się ciszą przez całe 2k km. Po 2.000 km pojawiły się stuki i o zgrozo okazało się, że nowy wahacz TRW nadaje się do wymiany. Albo padłem ofiarą perfidnej podróbki (stary również był z TRW i miał dokładnie te same oznaczenia/przetłoczenia/grawery itp co ten zakupiony), albo TRW produkuje buble ze względu, że jest to już aftermarket.
    Ponownie jestem zmuszony do wymiany tego wahacza, ale TRW to już tylko jedna z opcji a nie pewniak.

  10. #20
    Użytkownik Romeo Avatar żuwik
    Dołączył
    07 2010
    Mieszka w
    Bielsko-Biała
    Auto
    166 2,4 JTD CF2 '00 ` ` ` ` ` ` ` ` ` 166 3,0 V6 CF3 '03
    Postów
    925

    Domyślnie

    A kto wam powiedział, że poliuretanowe wytrzymają więcej? Dawno takiej bzdury nie słyszałem...

Podobne wątki

  1. Wahacze górne przednie
    Utworzone przez jerry46 w dziale 166
    Odpowiedzi: 11
    Ostatni post / autor: 26-10-2015, 21:22
  2. wahacze przednie górne - neverending story
    Utworzone przez ant w dziale 156
    Odpowiedzi: 27
    Ostatni post / autor: 03-07-2013, 22:18
  3. wahacze przednie górne
    Utworzone przez Pisek w dziale 156
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 08-05-2013, 17:05
  4. Wachacze górne co sadzicie o tej firmie
    Utworzone przez kamol w dziale 156
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post / autor: 13-04-2012, 22:51

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory