Strona 3 z 5 PierwszyPierwszy 12345 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 21 do 30 z 47

Temat: Przewody zapłonowe

  1. #21
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar bubu321
    Dołączył
    09 2007
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    G 1.4 MA 170CV ECU Nexus 8GMF
    Postów
    6,112

    Domyślnie

    Kod:
    A jest jakaś możliwość sprawdzenia możliwych usterek i niedomagań układu zapłonowego przez podpięcie do kompa?
    - nie w tym modelu ECU , M1.5.5 był zaprojektowany jako dość uboga jednostka, ale pierwsza w swojej rodzinie.
    - pośrednio można problemy układu zapłonowego pomierzyć poprzez parametr Lambda Regulation Row 1, ale pośrednio, czyli trzeba mieć pewność, że inne czujniki, parametry są dobre, sprawne.
    - i nie jest to parametr typu sprawny -- zły.
    - a do falowania należy się powoli przyzwyczajać.
    _______________________________________
    - AR 156 TS 2.0 ecu M1.5.5
    - 147 1.6 16v 105CV ecu ME7.3.1.
    - G 1.4 MA 170CV@190CV ecu 8GMF przebieg 91000 km.
    + e-Niro KIA 64 kWh battery, 200CV, 400 Nm

  2. #22
    Użytkownik Romeo Avatar zaviaseq
    Dołączył
    05 2010
    Mieszka w
    Częstochowa
    Auto
    Fiat Croma 1.9
    Postów
    1,621

    Domyślnie

    Cytat Napisał zaviaseq Zobacz post
    jutro jadę po świece.
    jakieś polecacie? ilu elektrodowe, te główne? przeglądałem alledrogo i widziałem 3 elektrody na dużych, u mnie są dwie
    ktoś podpowie?

  3. #23
    MarcinTM
    Gość

    Domyślnie

    Noo oryginalne?

    A może Denso:
    PK20PRP8 PLATINUM - duże
    IU22 IRIDIUM POWER - małe


    Czaję się na ten zestaw i nie wiem co o nim myśleć.
    Świece tej firmy sporo wytrzymują przy wysokich obrotach, mam kilka w motorkach. Produkują też dla samochodów osobowych itd.

    KLIK

    Jakieś sugestie? AR lubi duże obroty, więc?

  4. #24
    Użytkownik Romeo Avatar zaviaseq
    Dołączył
    05 2010
    Mieszka w
    Częstochowa
    Auto
    Fiat Croma 1.9
    Postów
    1,621

    Domyślnie

    trochę drogo... a NGK ? widziałem dwu i trzy elektrodowe

  5. #25
    MarcinTM
    Gość

    Domyślnie

    Drogo, ale wytrzymałe, po drugie NGK możesz trafić na serię uszkodzoną, łamiącą się itd. Musiał byś mieć z pewnego źródła.

    Jeździłem na dwu i jedno elektrodowej i jest ok, trzy chyba za dużo jak na te cewki.
    Nie kombinuj, bierz jedno elektrodową, sprawdź ich szczeliny.

  6. #26
    Użytkownik Romeo Avatar zaviaseq
    Dołączył
    05 2010
    Mieszka w
    Częstochowa
    Auto
    Fiat Croma 1.9
    Postów
    1,621

    Domyślnie

    kupiłem jedno elektrodowe Magneti.
    oryginalnie miały przerwy 0.8 i 0.7 więc je zwiększyłem <--- dobrze?
    przy okazji kupiłem fajkę do cewki którą miałem z mniejszą rezystancją,
    dziwne że na alledrogo widziałem takie fajki po 65 zł a tu mi się trafił oryginał za 30zł 8-]
    falowania nie wyleczyłem ale co ciekawe każdą świecę miałem okopconą, tak samo jak lambdę

  7. #27
    MarcinTM
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał zaviaseq Zobacz post
    oryginalnie miały przerwy 0.8 i 0.7 więc je zwiększyłem <--- dobrze?
    na 0,9 0,8 ? jak tak to zuch chłopak

  8. #28
    Użytkownik Romeo Avatar zaviaseq
    Dołączył
    05 2010
    Mieszka w
    Częstochowa
    Auto
    Fiat Croma 1.9
    Postów
    1,621

    Domyślnie

    okopcone świece, czego to może być objaw?
    lewe powietrze, zabite wtryski <--- dobrze myślę?

  9. #29
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar bubu321
    Dołączył
    09 2007
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    G 1.4 MA 170CV ECU Nexus 8GMF
    Postów
    6,112

    Domyślnie

    - za bogata mieszanka, rzucanie olejem.
    - zrób zdjęcie, bo okopcen jest duzo.

    --
    http://www.126fan.pl/www/swiece.htm
    --
    _______________________________________
    - AR 156 TS 2.0 ecu M1.5.5
    - 147 1.6 16v 105CV ecu ME7.3.1.
    - G 1.4 MA 170CV@190CV ecu 8GMF przebieg 91000 km.
    + e-Niro KIA 64 kWh battery, 200CV, 400 Nm

  10. #30
    Użytkownik Romeo Avatar zaviaseq
    Dołączył
    05 2010
    Mieszka w
    Częstochowa
    Auto
    Fiat Croma 1.9
    Postów
    1,621

    Domyślnie

    na świecach wyglądało to tak jak okopcenie na rurze wydechowej, sadza itp.
    zdjęć nie dam rady na chwilę obecną zrobić.
    czy padnięte, nie przepuszczające lub lejące wtryski (lub jeden wtrysk) mogą coś takiego spowodować?
    winę sondy odrzucam na dzień dobry, mam dwie i zamiana nić nie wniosła. delikatnie momentami kopci na taki siwy dym (płynu nie ubywa, olej w porządku i nie kopci z korka oleju ;-) )
    trochę poszperałem na googlach i moje spadki obrotów mogą być spowodowane właśnie wtryskami lub/i przestawionym rozrządem.
    na chwilę obecną zamierzam sprawdzić całą listwę z wtryskami metodą:
    odkręcić, wyciągnąć, alfa diag i załączanie poszczególnych wtrysków
    jakieś niespodzianki mogę napotkać?

Podobne wątki

  1. Przewody zapłonowe
    Utworzone przez Winiar00 w dziale 147
    Odpowiedzi: 14
    Ostatni post / autor: 19-10-2014, 19:01
  2. przewody zapłonowe
    Utworzone przez harald w dziale 156
    Odpowiedzi: 16
    Ostatni post / autor: 22-10-2013, 08:53
  3. [GTV] Przewody zapłonowe TB-ki
    Utworzone przez ArekD w dziale Gtv/Gtv Spider
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 17-04-2013, 16:24
  4. [155] Przewody zapłonowe
    Utworzone przez Vinc w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 18
    Ostatni post / autor: 02-11-2010, 21:27
  5. 145 1,7 16v BX - Przewody zapłonowe
    Utworzone przez Alfamaniak156 w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 21-09-2010, 14:52

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory