Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 16

Temat: Problem z cisnienim stag 300

  1. #1
    michal100
    Gość

    Domyślnie Problem z cisnienim stag 300

    instalacja stag 300
    reduktor scorpion gt
    miedz 8
    wtryski magic
    autko traci nagle cisnienie co jakis czas zanim dostanie temperatury reduktor jest ok
    wywala gaz w okolicy 3500 - 4000 rpm
    zal z jazdy

    alfa 2,5 v6
    Ostatnio edytowane przez michal100 ; 22-09-2010 o 18:41

  2. #2
    Użytkownik Pasjonat
    Dołączył
    03 2008
    Mieszka w
    Lublin
    Auto
    BMW E61 545i żony, E61 530xD do orania pola :)
    Postów
    3,191

    Domyślnie

    Chwilke przez zrzucenie na PB widać że opada ciśnienie gazu, regulator w reduktorze próbuje podciągnąć ale widać że brakuje fazy ciekłej no i pyk na PB bo za niskie ciśnienie. Do sprawdzenia elektrozawór butli i reduktora. Na początek sprawdź czy nie zanika zasilanie cewek zaworów, zasil je bezpośrednio z akumulatora, dodatkowo wyjmij trzpień z elektrozaworu reduktora i możesz to samo zrobić z trzpieniem z zaworze butli.

    Jak nie wiesz jak bez uszczerbku na zdrowiu przeprowadzić ten eksperyment pytaj, pomożemy
    10.2008-16.11.2012r. 156 3,0 V6 24V Q2 278KM@312Nm - pozostały piękne wspomnienia

    Porting głowic, budowa silników do motorsportu, budowa układów wydechowych, kolektorów ssących ITB, indywidualnych części do motorsportu

    Zapraszam => https://www.facebook.com/Ku%C5%9Bmie...37265/?fref=ts

  3. #3
    michal100
    Gość

    Domyślnie

    wlasnie zapomnialem napisac czasem wyskakiwal mi blad za niskie napiecie ok wiec co i jak zrobic prosze o pomoc reuktor ma 3 tyg

  4. #4
    Użytkownik Pasjonat
    Dołączył
    03 2008
    Mieszka w
    Lublin
    Auto
    BMW E61 545i żony, E61 530xD do orania pola :)
    Postów
    3,191

    Domyślnie

    Ten błąd zapamiętuje przy zapalaniu, może już akumulator być nie za dobry, swoją droga powiem Ci że masz nie za tęgie ładowanie, w czasie jazdy do 13,6V to tak sobie.

    Weź się na początek za elektrozawór reduktora, wywal trzpień z niego, nie zasilaj cewki i zobacz co się będzie działo, jak dla mnie odcina Ci zasilanie fazą ciekłą reduktora.
    10.2008-16.11.2012r. 156 3,0 V6 24V Q2 278KM@312Nm - pozostały piękne wspomnienia

    Porting głowic, budowa silników do motorsportu, budowa układów wydechowych, kolektorów ssących ITB, indywidualnych części do motorsportu

    Zapraszam => https://www.facebook.com/Ku%C5%9Bmie...37265/?fref=ts

  5. #5
    michal100
    Gość

    Domyślnie

    uzkodzony nowy reduktor ??? jest taka opcja

  6. #6
    Użytkownik Pasjonat
    Dołączył
    03 2008
    Mieszka w
    Lublin
    Auto
    BMW E61 545i żony, E61 530xD do orania pola :)
    Postów
    3,191

    Domyślnie

    Cytat Napisał michal100 Zobacz post
    uzkodzony nowy reduktor ??? jest taka opcja
    Raczej wada fabryczna, zacinający się trzpień elektrozaworu i stąd spadek ciśnienia.

    Jeszcze jedno ważne pytanie, jak założony reduktor, w jakim położeniu jest elektrozawór/cewka na reduktorze, na górze, na boku czy u dołu reduktora??
    10.2008-16.11.2012r. 156 3,0 V6 24V Q2 278KM@312Nm - pozostały piękne wspomnienia

    Porting głowic, budowa silników do motorsportu, budowa układów wydechowych, kolektorów ssących ITB, indywidualnych części do motorsportu

    Zapraszam => https://www.facebook.com/Ku%C5%9Bmie...37265/?fref=ts

  7. #7
    michal100
    Gość

    Domyślnie

    na boku reduktor na plecach
    Ostatnio edytowane przez michal100 ; 22-09-2010 o 19:19

  8. #8
    Użytkownik Pasjonat
    Dołączył
    03 2008
    Mieszka w
    Lublin
    Auto
    BMW E61 545i żony, E61 530xD do orania pola :)
    Postów
    3,191

    Domyślnie

    Cytat Napisał michal100 Zobacz post
    na boku

    Wystaw łapy, będę lał linijką po nich za karę!!!

    Elektrozawór ma być w pionie na gorze cewką, zasilenie LPG wtedy masz w poziomie, wodą od dołu, wyjście gazu na górze. Tak się montuje każdy reduktor ze zintegrowanym elektrozaworem. A dlaczego?? Żeby ograniczyć zasyfianie oleinami z LPG i innym syfem wnętrza elektrozaworu w którym pracuje trzpień, inaczej w krótkim czasie potrafi się zakleszczać i do chwili nagrzania porządnie reduktora aż ten wspomniany klejący syfek się nie rozpuści przycinać i ograniczać przepływ!!!
    10.2008-16.11.2012r. 156 3,0 V6 24V Q2 278KM@312Nm - pozostały piękne wspomnienia

    Porting głowic, budowa silników do motorsportu, budowa układów wydechowych, kolektorów ssących ITB, indywidualnych części do motorsportu

    Zapraszam => https://www.facebook.com/Ku%C5%9Bmie...37265/?fref=ts

  9. #9
    michal100
    Gość

    Domyślnie

    ok ale gdzie go tam wsadzuc w pionie czy cos mozna na to zaradzic hmmm wywalic elektro moze sie da co mi radzisz teraz ?????

  10. #10
    Użytkownik Pasjonat
    Dołączył
    03 2008
    Mieszka w
    Lublin
    Auto
    BMW E61 545i żony, E61 530xD do orania pola :)
    Postów
    3,191

    Domyślnie

    W pionie w 156 masz problem??? A za lampa na dole w zderzaku od strony kierowcy to mało miejsca??
    10.2008-16.11.2012r. 156 3,0 V6 24V Q2 278KM@312Nm - pozostały piękne wspomnienia

    Porting głowic, budowa silników do motorsportu, budowa układów wydechowych, kolektorów ssących ITB, indywidualnych części do motorsportu

    Zapraszam => https://www.facebook.com/Ku%C5%9Bmie...37265/?fref=ts

Podobne wątki

  1. Mapy lpg stag 300
    Utworzone przez zadra66 w dziale LPG Zone
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 19-05-2014, 15:35
  2. 1,8 ts a stag 200
    Utworzone przez jancar1 w dziale LPG Zone
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 14-10-2013, 19:25
  3. Problem ze starą instalacją STAG-100 , monowtrysk.
    Utworzone przez Nazar w dziale LPG Zone
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 29-01-2013, 17:33
  4. STAG-300 ISA2 i JTS ??
    Utworzone przez KornelPL w dziale 156
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 15-11-2012, 16:27
  5. 145 1.6 twin spark + stag 300 problem
    Utworzone przez raflooldz w dziale LPG Zone
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 04-06-2012, 19:34

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory