instalacja stag 300
reduktor scorpion gt
miedz 8
wtryski magic
autko traci nagle cisnienie co jakis czas zanim dostanie temperatury reduktor jest ok
wywala gaz w okolicy 3500 - 4000 rpm
zal z jazdy
alfa 2,5 v6![]()
instalacja stag 300
reduktor scorpion gt
miedz 8
wtryski magic
autko traci nagle cisnienie co jakis czas zanim dostanie temperatury reduktor jest ok
wywala gaz w okolicy 3500 - 4000 rpm
zal z jazdy
alfa 2,5 v6![]()
Ostatnio edytowane przez michal100 ; 22-09-2010 o 18:41
Chwilke przez zrzucenie na PB widać że opada ciśnienie gazu, regulator w reduktorze próbuje podciągnąć ale widać że brakuje fazy ciekłej no i pyk na PB bo za niskie ciśnienie. Do sprawdzenia elektrozawór butli i reduktora. Na początek sprawdź czy nie zanika zasilanie cewek zaworów, zasil je bezpośrednio z akumulatora, dodatkowo wyjmij trzpień z elektrozaworu reduktora i możesz to samo zrobić z trzpieniem z zaworze butli.
Jak nie wiesz jak bez uszczerbku na zdrowiu przeprowadzić ten eksperyment pytaj, pomożemy![]()
10.2008-16.11.2012r. 156 3,0 V6 24V Q2 278KM@312Nm - pozostały piękne wspomnienia
Porting głowic, budowa silników do motorsportu, budowa układów wydechowych, kolektorów ssących ITB, indywidualnych części do motorsportu
Zapraszam => https://www.facebook.com/Ku%C5%9Bmie...37265/?fref=ts
wlasnie zapomnialem napisac czasem wyskakiwal mi blad za niskie napiecie ok wiec co i jak zrobicprosze o pomoc
reuktor ma 3 tyg
![]()
Ten błąd zapamiętuje przy zapalaniu, może już akumulator być nie za dobry, swoją droga powiem Ci że masz nie za tęgie ładowanie, w czasie jazdy do 13,6V to tak sobie.
Weź się na początek za elektrozawór reduktora, wywal trzpień z niego, nie zasilaj cewki i zobacz co się będzie działo, jak dla mnie odcina Ci zasilanie fazą ciekłą reduktora.
10.2008-16.11.2012r. 156 3,0 V6 24V Q2 278KM@312Nm - pozostały piękne wspomnienia
Porting głowic, budowa silników do motorsportu, budowa układów wydechowych, kolektorów ssących ITB, indywidualnych części do motorsportu
Zapraszam => https://www.facebook.com/Ku%C5%9Bmie...37265/?fref=ts
uzkodzony nowy reduktor ??? jest taka opcja
10.2008-16.11.2012r. 156 3,0 V6 24V Q2 278KM@312Nm - pozostały piękne wspomnienia
Porting głowic, budowa silników do motorsportu, budowa układów wydechowych, kolektorów ssących ITB, indywidualnych części do motorsportu
Zapraszam => https://www.facebook.com/Ku%C5%9Bmie...37265/?fref=ts
na boku reduktor na plecach
Ostatnio edytowane przez michal100 ; 22-09-2010 o 19:19
Wystaw łapy, będę lał linijką po nich za karę!!!
Elektrozawór ma być w pionie na gorze cewką, zasilenie LPG wtedy masz w poziomie, wodą od dołu, wyjście gazu na górze. Tak się montuje każdy reduktor ze zintegrowanym elektrozaworem. A dlaczego?? Żeby ograniczyć zasyfianie oleinami z LPG i innym syfem wnętrza elektrozaworu w którym pracuje trzpień, inaczej w krótkim czasie potrafi się zakleszczać i do chwili nagrzania porządnie reduktora aż ten wspomniany klejący syfek się nie rozpuści przycinać i ograniczać przepływ!!!
10.2008-16.11.2012r. 156 3,0 V6 24V Q2 278KM@312Nm - pozostały piękne wspomnienia
Porting głowic, budowa silników do motorsportu, budowa układów wydechowych, kolektorów ssących ITB, indywidualnych części do motorsportu
Zapraszam => https://www.facebook.com/Ku%C5%9Bmie...37265/?fref=ts
ok ale gdzie go tam wsadzuc w pionie czy cos mozna na to zaradzic hmmm wywalic elektro moze sie daco mi radzisz teraz ?????
W pionie w 156 masz problem??? A za lampa na dole w zderzaku od strony kierowcy to mało miejsca??
10.2008-16.11.2012r. 156 3,0 V6 24V Q2 278KM@312Nm - pozostały piękne wspomnienia
Porting głowic, budowa silników do motorsportu, budowa układów wydechowych, kolektorów ssących ITB, indywidualnych części do motorsportu
Zapraszam => https://www.facebook.com/Ku%C5%9Bmie...37265/?fref=ts