wiesz zapytac mozna, nikt nie mów ze to przez aukcje normalna musi przejsc, licytuje normalne a pisze do nich i przysyłaja mi z logo, i wiedza o tym tylko oni i ja, a zawsze to pare klientów wiecej, i kolejne złocisze wpadaja do kieszeni
wiesz zapytac mozna, nikt nie mów ze to przez aukcje normalna musi przejsc, licytuje normalne a pisze do nich i przysyłaja mi z logo, i wiedza o tym tylko oni i ja, a zawsze to pare klientów wiecej, i kolejne złocisze wpadaja do kieszeni
Niewątpliwie napiszę do nich w tej sprawie i jak coś, to dam znać.
155 TS 1.8 16v - była
159 JTDm 1.9 16v - była
GT V6 3.2 - była
MiTo 1.4 - jest
Stelvio 2.0 Q4 - jest
rafal_155, te 2.3W nie topią plastiku?
Nic sie nie topi i nie kruszeje. Oprawka dostaje tylko wtedy jak jest złe połączenie blaszek ze ścieżkami (miałem taka jedną mrugającą - żarówka 1.2W) - to powoduje iskrzenie i w konsekwencji wypalenie ścieżki oraz oprawki. Dlatego wszystkie blaszki dla spokoju podgiąłem i psiknąłem preparatem do styków.
O tym kruszeniu plastiku mówię ze swojego doświadczenia. W oświetlenie przycisku lampki sufitowej dałem 2.3W i niestety krawędź oprawki uległa zniszczeniu. A oprawkę mogłem zamontować tylko oryginalną, bo są inne niż w zegarach i w sklepie nie do dostania łącznie z allegro.
Dlatego przestrzegam. A wybór wasz.
Alfa Romeo rządzi i wymiata na ulicach świata. Gniecie diesle i auta D.
Alfa Romeo 155 2.0 16V TS '97 - była
Alfa Romeo 156 2.0 16V TS '98 - była
Renault Laguna III 2.0 T '08 - była
Dodge Caliber 2.0 CVT '07 - był
Renault Laguna 2.0 dCi '12 - jest
Lancia Delta 1.4 TB '09 - była
Alfa Romeo GT 2.0 JTS '04 - jest
Witam! a czy możecie napisać jak wymienić żaróweczki w panelu od ogrzewania (nie klimatronic) i gdzie poszukiwać bezpiecznika od nich? Pozdrawiam
Byly: Mitsubishi Lancer EVO VI, Subaru Impreza WRX, RenaultSport Clio 182 & 197, Lancia Kappa 5.20 2.0, Lancia Kappa coupe 4.16 2.0T,Alfa Romeo 156 T.S. ,Alfa Romeo 155 T.S. 8v+LPG, Ford Escort cabrio x2
Są: Alfa Romeo Brera SV 2.4jtdm, zaklatkowane Renault Clio sport 182 do zabawy na torze
boorek własnie ten dział przerabiamy....nie zdejmowałem go osbiscie ale moge tyle co wiem napisac..., wiec najpierw musisz wykrecic 3 srubki pod panelem nad popielniczka tym od kontrolek i zegarka, wyciagasz go, wypnij wtyczki... i na bokach sa dwie srubki od dołu, wykrec je ...z tego co pisali mi to było by tyle, jednak ja nie mogłem wyjac...przerabiamy własnie tamat zmiany na nim koloru podswietlenia wiec jak którys z nas sie za to zabierze to zostaniesz poinforowany, chyba ze u ciebie zejdzie....trzeba chyba wczesniej pokretła scianac ale nie jestem pewien...
Na dniach przyjdą do mnie żarówki i będę się za to brał, więc pewnie do końca tygodnia dam rade to wszystko porozbierać i potem opisać. jak ładnie wyjdzie, to i zdjęcie dołączę![]()
155 TS 1.8 16v - była
159 JTDm 1.9 16v - była
GT V6 3.2 - była
MiTo 1.4 - jest
Stelvio 2.0 Q4 - jest
hmmm.... a to te żarówki są tak ciężko dostępne? czy poprostu chcesz niestandardowe
Byly: Mitsubishi Lancer EVO VI, Subaru Impreza WRX, RenaultSport Clio 182 & 197, Lancia Kappa 5.20 2.0, Lancia Kappa coupe 4.16 2.0T,Alfa Romeo 156 T.S. ,Alfa Romeo 155 T.S. 8v+LPG, Ford Escort cabrio x2
Są: Alfa Romeo Brera SV 2.4jtdm, zaklatkowane Renault Clio sport 182 do zabawy na torze
Zamówiłem kilka rodzajów żarówek i niektóre z nich są raczej trudne do złapania w jakimś przeciętnym sklepie. Przez sklepy internetowe, jak się okazało też nie jest łatwo, więc skończyło się jak zwykle na Allegro.
155 TS 1.8 16v - była
159 JTDm 1.9 16v - była
GT V6 3.2 - była
MiTo 1.4 - jest
Stelvio 2.0 Q4 - jest