Strona 2 z 11 PierwszyPierwszy 1234567891011 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 102

Temat: Kiedy zmieniono model przekładni kierowniczej? Czym się różnił?

  1. #11
    Użytkownik Romeo Avatar Franek Strzelba
    Dołączył
    02 2009
    Mieszka w
    Szczecin
    Auto
    Audi A6 Avant 3.0 TDI V6
    Postów
    1,183

    Domyślnie

    Cytat Napisał rafter Zobacz post
    Przekładnie kierownicze w 159 sypią się nienaturalnie szybko ale o kampanii nawrotowej nie słyszałem . Możesz napisać coś więcej ??
    Kampania serwisowa dotyczy pompy wspomagania. Jest z nią problem w niskich temperaturach przy rozruchu - dopóki się nie rozgrzeje to wyje podczas kręcenia kierownicą. W ramach akcji serwisowej wymieniają zbiorniczek na płyn do wspomagania (coś jest z odpowietrzaniem w zbiorniczku starego typu) oraz sam płyn (z czerwonego GI/E na zielony GI/R) dokładnie przy tym płucząc przewody.
    AR 147 1.9 JTD 8V (2004)
    AR 159 1.9 JTDm 16V (2007)
    Audi A6 Avant 3.0 TDI V6 (2012)

  2. #12
    Użytkownik Świeżak Avatar Alfalover
    Dołączył
    09 2008
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    Alfa Romeo Giulia Q automat, alfa romeo 159 1.9 TI 193hp by Cinsoft
    Postów
    140

    Domyślnie

    słowem muszę sprawdzic - dolać płynu do pompy wspomagania i się dowiem...

    ---------- Post dodany o godzinie 21:28 ---------- Poprzedzający go post został napisany o godzinie 21:26 ----------

    ciekawe czy jak zadzwonię do aso we wro to mnie spuszczą...generalnie to jest ich przewodnia metoda
    Alfa... i wszystko jasne

  3. #13
    Użytkownik Znawca Avatar rafter
    Dołączył
    04 2008
    Mieszka w
    Pruszków
    Auto
    BMW 540i xDrive G30
    Postów
    1,602

    Domyślnie

    Cytat Napisał Franek Strzelba Zobacz post
    Kampania serwisowa dotyczy pompy wspomagania. Jest z nią problem w niskich temperaturach przy rozruchu - dopóki się nie rozgrzeje to wyje podczas kręcenia kierownicą. W ramach akcji serwisowej wymieniają zbiorniczek na płyn do wspomagania (coś jest z odpowietrzaniem w zbiorniczku starego typu) oraz sam płyn (z czerwonego GI/E na zielony GI/R) dokładnie przy tym płucząc przewody.
    Tak wiem , miałem to robione w 2008 r. nazywano to wtedy ,,rozwiązanie serwisowe nr. ..jakiś tam '' Niemniej kampanie nawrotowe kojarzą mi się z wzywaniem do serwisu wszystkich aut danego modelu ( czasami okreslanych po nr. VIN) a w tym przypadku raczej wyczekują chyba na potencjalne usterki .Przynajmniej tak było wtedy kiedy mi to padło , czyżby teraz sie coś zmieniło ??
    AR 156 1.8 TS ( 2001-2006)
    AR 159 1.9 JTDM 16V ( 2006-2009)
    AUDI A5 2.0 TFSI MTM (2009 -2014)
    BMW 528i F10 ( 2014 - 2019 )
    BMW 540i G30 ( 2019 -

    Lewostronnym powolno jeźdźcom mówimy kategorycznie NIE !!!

  4. #14
    Użytkownik Ogier Avatar Lukasz78
    Dołączył
    05 2009
    Mieszka w
    Bielsko-Biała
    Auto
    BMW 520d/177KM LCI 2008
    Postów
    192

    Domyślnie

    Cytat Napisał Franek Strzelba Zobacz post
    Kampania serwisowa dotyczy pompy wspomagania. Jest z nią problem w niskich temperaturach przy rozruchu - dopóki się nie rozgrzeje to wyje podczas kręcenia kierownicą. W ramach akcji serwisowej wymieniają zbiorniczek na płyn do wspomagania (coś jest z odpowietrzaniem w zbiorniczku starego typu) oraz sam płyn (z czerwonego GI/E na zielony GI/R) dokładnie przy tym płucząc przewody.
    Problem dokładnie dotyczy zaworu zwrotnego w zbiorniczku.W związku ze swoim problemem z ukł. wspomagania opisanym w dzisiejszym poście dzwoniłem do serwisu Alfy na Katowickiej w B-B i facet powiedział wprostanie właśnie spie***** się panu zaworek zwrotny w zbiorniczku.Już zamówiłem w zaprzyjaźnionym sklepie:115PLN.Po twoim wpisie spytałem również o ten płyn bo skoro zmienię zbiorniczek chciałem zamienić GI-E na GI-R ale mówił że ciągle zalewają GI-E bo to zaleca producent i jeśli zmienię na inny to zatrę pompę.Prawdy pewnie w tym tyle co w gruszkach na wierzbie no ale...Mam nadzieje, że to ten zaworek zafajdany a nie pompa.

  5. #15
    Użytkownik Romeo Avatar Franek Strzelba
    Dołączył
    02 2009
    Mieszka w
    Szczecin
    Auto
    Audi A6 Avant 3.0 TDI V6
    Postów
    1,183

    Domyślnie

    No są dwie opinie jak widać. Ja byłem w Autogryfie w Szczecinie i tam jednoznacznie facet stwierdził, że "trzeba lać zielony pozmianowy".
    Sam jestem zmuszony to tej akcji serwisowej więc wypytałem o koszty - za zbiorniczek, płyn, uszczelki i jakieś tam małe pierdoły wraz z robocizną wołają ok. 300 zł.
    I oczywiście nie jest to kampania, tylko trzeba za ich błędy zapłacić z własnej kieszeni w ramach właśnie "rozwiązania serwisowego"...
    AR 147 1.9 JTD 8V (2004)
    AR 159 1.9 JTDm 16V (2007)
    Audi A6 Avant 3.0 TDI V6 (2012)

  6. #16
    Użytkownik Świeżak Avatar Alfalover
    Dołączył
    09 2008
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    Alfa Romeo Giulia Q automat, alfa romeo 159 1.9 TI 193hp by Cinsoft
    Postów
    140

    Domyślnie

    w Wawie też mówia o zbiorniczku, we Wrocławiu oczywiście spuścili(jak zawsze) specjalnie zadzwoniłem do tych dwóch miejsc(robię tak od jakiegoś czasu) fajnie usłyszeć dwie skrajne opinie-w Wawie sympatyczna i rzeczowa(zwykle) we Wrocławiu zawsze nie wiedzą bądź nie odbieraja telefonu(zwykle)
    Alfa... i wszystko jasne

  7. #17
    Użytkownik Znawca Avatar rafter
    Dołączył
    04 2008
    Mieszka w
    Pruszków
    Auto
    BMW 540i xDrive G30
    Postów
    1,602

    Domyślnie

    Cytat Napisał Franek Strzelba Zobacz post
    No są dwie opinie jak widać. Ja byłem w Autogryfie w Szczecinie i tam jednoznacznie facet stwierdził, że "trzeba lać zielony pozmianowy".
    Sam jestem zmuszony to tej akcji serwisowej więc wypytałem o koszty - za zbiorniczek, płyn, uszczelki i jakieś tam małe pierdoły wraz z robocizną wołają ok. 300 zł.
    I oczywiście nie jest to kampania, tylko trzeba za ich błędy zapłacić z własnej kieszeni w ramach właśnie "rozwiązania serwisowego"...
    A pompa zostaje na razie ???
    AR 156 1.8 TS ( 2001-2006)
    AR 159 1.9 JTDM 16V ( 2006-2009)
    AUDI A5 2.0 TFSI MTM (2009 -2014)
    BMW 528i F10 ( 2014 - 2019 )
    BMW 540i G30 ( 2019 -

    Lewostronnym powolno jeźdźcom mówimy kategorycznie NIE !!!

  8. #18
    Użytkownik Romeo Avatar Franek Strzelba
    Dołączył
    02 2009
    Mieszka w
    Szczecin
    Auto
    Audi A6 Avant 3.0 TDI V6
    Postów
    1,183

    Domyślnie

    Tego się dowiem po operacji...
    AR 147 1.9 JTD 8V (2004)
    AR 159 1.9 JTDm 16V (2007)
    Audi A6 Avant 3.0 TDI V6 (2012)

  9. #19
    superglide
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał Franek Strzelba Zobacz post
    "trzeba lać zielony pozmianowy"..
    Instrukcja z 2009 mówi: GI/R

  10. #20
    Użytkownik Romeo Avatar Franek Strzelba
    Dołączył
    02 2009
    Mieszka w
    Szczecin
    Auto
    Audi A6 Avant 3.0 TDI V6
    Postów
    1,183

    Domyślnie

    Czyli w Szczecinie mówią prawdę - zielony GI/R
    AR 147 1.9 JTD 8V (2004)
    AR 159 1.9 JTDm 16V (2007)
    Audi A6 Avant 3.0 TDI V6 (2012)

Podobne wątki

  1. [164] Dobór przekładni kierowniczej do 164 3.0 96r
    Utworzone przez kociniak08 w dziale 33/164
    Odpowiedzi: 10
    Ostatni post / autor: 11-12-2019, 10:44
  2. Regeneracja przekładni kierowniczej
    Utworzone przez Toruń w dziale 166
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 06-12-2019, 22:15
  3. [159] Luz na przekładni kierowniczej ? tez tak macie
    Utworzone przez buli668 w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post / autor: 06-12-2019, 22:10
  4. Regeneracja przekładni kierowniczej
    Utworzone przez Piotr 30 w dziale 156
    Odpowiedzi: 16
    Ostatni post / autor: 06-12-2019, 22:08
  5. Wymiana przekładni kierowniczej
    Utworzone przez PanJarek w dziale 156
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 28-11-2011, 20:53

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory