Strona 1 z 5 12345 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 49

Temat: Prośba o weryfikację (FILM)

  1. #1
    Użytkownik Romeo Avatar Woland83
    Dołączył
    06 2010
    Mieszka w
    Malanów
    Auto
    Alfa Romeo 156 TS 2.0L '99 selespeed 155KM Grigio Chiaro met.
    Postów
    1,118

    Exclamation Prośba o weryfikację (FILM)

    Wiem że koledzy macie większe doświadczenie w tej materii i dlatego, zwracam się do was z prośbą o weryfikacje tego dźwięku silnika, bo coś mi tam nie pasuje, może jestem przewrażliwiony, ale wyraźnie słyszę klekot i jakieś stukanie paska rozrządu ,ponadto gdzieś w dolnej części chyba przy skrzyni jakiś klekot cichy ale dość słyszalny. Musze dodać że sprzęgło i kompletny rozrząd z pompą wody i wariatorem było zmieniane niedawno. Czy to normalna praca>? czy paski się musza dotrzeć >? czy się martwię nie potrzebnie>? proszę o opinie.

    http://www.youtube.com/watch?v=VeVz1SGzOqE

  2. #2
    Użytkownik Pasjonat
    Dołączył
    03 2008
    Mieszka w
    Lublin
    Auto
    BMW E61 545i żony, E61 530xD do orania pola :)
    Postów
    3,191

    Domyślnie

    Jak dla mnie to klepią korbowody.
    10.2008-16.11.2012r. 156 3,0 V6 24V Q2 278KM@312Nm - pozostały piękne wspomnienia

    Porting głowic, budowa silników do motorsportu, budowa układów wydechowych, kolektorów ssących ITB, indywidualnych części do motorsportu

    Zapraszam => https://www.facebook.com/Ku%C5%9Bmie...37265/?fref=ts

  3. #3
    Użytkownik Romeo Avatar Woland83
    Dołączył
    06 2010
    Mieszka w
    Malanów
    Auto
    Alfa Romeo 156 TS 2.0L '99 selespeed 155KM Grigio Chiaro met.
    Postów
    1,118

    Post

    Grzesiu czy to znaczy że mam się bać ???

  4. #4
    Użytkownik Fachowiec Avatar rafal_155
    Dołączył
    09 2009
    Mieszka w
    .
    Auto
    AR 155 1.8 8v 96'
    Postów
    2,263

    Domyślnie

    tępe głuche walenie - nie chcę przesadzać ale już bym się zaczął bać o panewki i wał. Te silniki tak nie pracują.

  5. #5
    Użytkownik Romeo Avatar Woland83
    Dołączył
    06 2010
    Mieszka w
    Malanów
    Auto
    Alfa Romeo 156 TS 2.0L '99 selespeed 155KM Grigio Chiaro met.
    Postów
    1,118

    Thumbs down

    Ale mnie nastraszyliście panowie, teraz to się zaczynam naprawdę bać, skoro macie w tej dziedzinie dużo doświadczenia, powiedzcie mi "odpukać" jak by się coś miało rozklekotać, to jakie koszta mnie czekają>?

  6. #6
    Użytkownik Pasjonat
    Dołączył
    03 2008
    Mieszka w
    Lublin
    Auto
    BMW E61 545i żony, E61 530xD do orania pola :)
    Postów
    3,191

    Domyślnie

    Szczerze poradzę zdjąć miskę, odkręcić stopy korbowodów i obejrzeć stan panewek.
    10.2008-16.11.2012r. 156 3,0 V6 24V Q2 278KM@312Nm - pozostały piękne wspomnienia

    Porting głowic, budowa silników do motorsportu, budowa układów wydechowych, kolektorów ssących ITB, indywidualnych części do motorsportu

    Zapraszam => https://www.facebook.com/Ku%C5%9Bmie...37265/?fref=ts

  7. #7
    viruskill
    Gość

    Domyślnie

    ja bym obstawił luzy zaworowe i stan samoregulatorów panewki inaczej klepia

  8. #8
    ViP Znawca Avatar cinas
    Dołączył
    04 2008
    Mieszka w
    Tomaszów Maz. czasem Piła
    Auto
    Alfa 159 SW -> 2007->1.9 16v JTD->136KM
    Postów
    1,612

    Domyślnie

    jak dla mnie na osłuch to może być:
    - tłok pukający o tuleję cylindra (choć nie sądzę)
    - panewka ( to obstawiam )
    - lub tak jak Grzesiek napisał korbowód

    tak czy siak coś jest nie halo jak sam słyszysz. Musisz komuś odstawić ją by mógł trafną diagnozę postawić.
    Co do kosztów nie małe jeśli to panewka to hmm tak od 1,5 tys do 3 tys i wiecej

    Było Skromne 156 1.8 TS 144 km i mniej skromne 156SW 2,5 V6 i były powody do mruczenia
    Jest
    klekot 159 SW 1.9 JTD i 136 km i nie ma powodów do mruczenia
    ALFA-i każdy dzień jest inny

  9. #9
    Adampoz
    Gość

    Domyślnie

    Walii jak rozje.any wariator pracuje jak diesel, ale 100% nie daje że to coś innego taka diagnoza z filmiku to jest jak lizać piz.e przez szybe. Ale na 85% moim zdaniem to wariat.

    Ale wariata zamieniałeś na nowego czy też naprawiałeś starego? i czy mechanik oddał tobie stary czy też starego na oczy nie widziałeś?
    Ostatnio edytowane przez Adampoz ; 01-10-2010 o 18:03

  10. #10
    Użytkownik Romeo Avatar Woland83
    Dołączył
    06 2010
    Mieszka w
    Malanów
    Auto
    Alfa Romeo 156 TS 2.0L '99 selespeed 155KM Grigio Chiaro met.
    Postów
    1,118

    Domyślnie

    Wariat był wymieniany nie dawno, więc odpada. Chyba ze coś się z nim stało w międzyczasie , lecz nie powinno tak sądzę. Koszta na to auto poniosłem już całkiem duże, jeżeli będzie jak mówicie to nie uśmiecha mi się taka opcja. Dziwne bo wcześniej przed zmianą sprzęgła chodził dobrze i nie było takich objawów. Słychać jednak takie stukanie w zasadzie z miejsca gdzie pracują paski rozrządu, (pod tą plastikową osłoną) tak jak by w jednym miejscu gdzieś haczył i słychać takie stuk, stuk, z tym że ja się mogę mylić, to wy jesteście specjalistami bardziej doświadczonymi, więc wasze rady biorę za wyrocznię. Oby to nie było coś poważnego, bo budżecik Alfeczka mocno mi nadszarpnęła w ostatnich miesiącach. 1,5- 3 tyś nie zbyt rajcująca wiadomość. No moja bella potrafi mnie zaskoczyć.

    ---------- Post dodany o godzinie 19:17 ---------- Poprzedzający go post został napisany o godzinie 19:13 ----------

    Chciałem widzieć stary ,pokazał mi jakiś ,ale sam nie wiedział czy to aby z mojej jest wariat, wszystkie wariaty jakie tam mieli wyrzucali do beki ze złomem, także szukaj sobie dziadku swojego, więc co miałem zrobić>? Sprzęgło już widziałem przy rozbiórce bo pilnowałem, a wariata na wiarę, także jak by co mam rok gwarancji u nich, jeżeli to wariat to poprawiają za free.

    ---------- Post dodany o godzinie 19:19 ---------- Poprzedzający go post został napisany o godzinie 19:17 ----------

    Cytat Napisał Adampoz Zobacz post
    Ale wariata zamieniałeś na nowego czy też naprawiałeś starego? i czy mechanik oddał tobie stary czy też starego na oczy nie widziałeś?
    na nowego

    ---------- Post dodany o godzinie 19:22 ---------- Poprzedzający go post został napisany o godzinie 19:19 ----------

    Cytat Napisał Adampoz Zobacz post
    Walii jak rozje.any wariator pracuje jak diesel, ale 100% nie daje że to coś innego taka diagnoza z filmiku
    Też mam podobne wnioski , bo to słychać to klekotanie gdzieś z okolic rozrządu, teraz się zaczynam obawiać czy aby mi używki tam nie wsadzili przypadkiem. Choć goście profesjonalnie się do tego zabrali, ale kto tam wie.

Podobne wątki

  1. Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 18-05-2012, 17:22
  2. Prośba o weryfikację GTV przed kupnem
    Utworzone przez pecha75 w dziale Kupić - nie kupić? Auta z ogłoszeń
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 21-11-2011, 14:39
  3. prośba o weryfikację 147 z ogłoszenia
    Utworzone przez rifle w dziale Kupić - nie kupić? Auta z ogłoszeń
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 21-10-2010, 22:42
  4. Prośba o weryfikację ceny
    Utworzone przez Barney_Chorzow w dziale 156
    Odpowiedzi: 13
    Ostatni post / autor: 11-08-2010, 21:55
  5. Wielka prośba o weryfikację GT
    Utworzone przez Yerzo w dziale Kupić - nie kupić? Auta z ogłoszeń
    Odpowiedzi: 13
    Ostatni post / autor: 15-10-2009, 11:04

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory