Strona 1 z 3 123 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 23

Temat: Piszczący pasek (nowy!)

  1. #1
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    05 2009
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    159sw 1.9 8v
    Postów
    507

    Domyślnie Piszczący pasek (nowy!)

    Witam, niedawno mechanicy wymienili mi pasek wielorowkowy - założyli nowy.
    Nowy pasek na zimnym silniku cały czas piszczy jakbym stado świerszczy miał pod maską.
    Wróciłem do nich żeby naciągneli jeszcze raz, ale nic to nie dało dalej na zimnym piszczy aż wstyd jechać, jak złapie ok 50*C to wtedy przestaje piszczeć. Co na to zaradzić? ten pasek musi się jakos dotrzeć czy co? może WD-40 go psiknąć?

  2. #2
    Użytkownik Romeo Avatar Matti
    Dołączył
    03 2009
    Mieszka w
    Babice, Polska
    Auto
    Alfa Romeo 156 1.9JTD 110KM 2001r. Nero fuoco
    Postów
    550

    Domyślnie

    Cytat Napisał Jarek` Zobacz post
    Witam, niedawno mechanicy wymienili mi pasek wielorowkowy - założyli nowy.
    Nowy pasek na zimnym silniku cały czas piszczy jakbym stado świerszczy miał pod maską.
    Wróciłem do nich żeby naciągneli jeszcze raz, ale nic to nie dało dalej na zimnym piszczy aż wstyd jechać, jak złapie ok 50*C to wtedy przestaje piszczeć. Co na to zaradzić? ten pasek musi się jakos dotrzeć czy co? może WD-40 go psiknąć?
    Sprawdź czy czasem koło pasowe nie jest do wymiany. U mnie właśnie ono tak piszczało, ale dla świętego spokoju pasek też zmieniłem
    Cześć, mam na imię Mateusz i jestem Alfaholikiem

  3. #3
    Użytkownik Pirat drogowy Avatar Chrzanu
    Dołączył
    08 2010
    Mieszka w
    Dąbrowa Górnicza
    Auto
    156 1,9 JTD 8vFL 159 1.9JTD SW
    Postów
    258

    Domyślnie

    Mogli Ci włożyc za dlugi pasek. Nawet milimetr i juz bedzie piszczał. Pozatym tak jak poprzednik napisal sprawdz kolo pasowe
    Bo samochód to nie wszystko

  4. #4
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    05 2009
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    159sw 1.9 8v
    Postów
    507

    Domyślnie

    Panowie, koło pasowe wymieniałem jakiś miesiąc temu na nowiutkie razem z rozrządem pompą wody + jeszcze 2 rolki jakieś wymienili bo coś było z nimi nie tak. Więc takie rzeczy odrzucam od razu, bo sprawdzali co było ok a co zepsute i powymieniałem co trzeba było łącznie ze sprężarką klimy.

    A pasek kilka dni temu wymieniany.

    Piszczenie zaczęło się po założeniu nowego paska, na starym pasku nic nie piszczało.

  5. #5
    Użytkownik Znawca Avatar Izane
    Dołączył
    06 2009
    Mieszka w
    Mysłowice- Śląskie
    Auto
    Alfa 159 1.9JTDm, MiTo 1.4 155KM Były: Alfa Romeo Giulietta QV TCT,Alfa Romeo 156 2.4JTD
    Postów
    1,888

    Domyślnie

    jedź do innego warsztatu gdzie znają tajny sposób unikatowego naciągania paska w 2.4 JTD i będzie spokój no chyba że nowy pasek jest felerny
    Alfa Romeo 159 1.9 JTDm 150@190 KM
    Alfa Romeo MiTo 1.4 T.B. 155KM
    Alfa Romeo Giulietta Quadrifoglio Verde TCT '16

    Alfa 156 2.4 JTD CF2 136@175 KM 370 NM Sportpack

    "Moja jest tylko racja i to święta racja. Bo nawet jak jest twoja, to moja jest mojsza niż twojsza. Że właśnie moja racja jest racja najmojsza!"

  6. #6
    Użytkownik Romeo Avatar Kuba_156
    Dołączył
    05 2010
    Mieszka w
    Radomsko
    Auto
    Już bez Alfy...
    Postów
    689

    Domyślnie

    Cytat Napisał Jarek` Zobacz post
    Witam, niedawno mechanicy wymienili mi pasek wielorowkowy - założyli nowy.
    Nowy pasek na zimnym silniku cały czas piszczy jakbym stado świerszczy miał pod maską.

    Ostatnio również wymieniałem pasek klinowy, który piszczy jak cholera na zimnym silniku(wada fabryczna paska). Za jakiś czas będę przygotowywał samochód do zimy, wiec przy okazji powróce do starego paska

  7. #7
    Użytkownik Ogier
    Dołączył
    11 2009
    Mieszka w
    Bydgoszcz
    Auto
    AR 159 1.9JTDM 150KM '06r
    Postów
    174

    Domyślnie

    Jakiej firmy jest ten pasek?

  8. #8
    Użytkownik Romeo Avatar -BamBosZek-
    Dołączył
    08 2009
    Mieszka w
    Bielsko-Biała
    Auto
    156 3.0 24v
    Postów
    2,281

    Domyślnie

    Cytat Napisał Chrzanu Zobacz post
    Mogli Ci włożyc za dlugi pasek. Nawet milimetr i juz bedzie piszczał. Pozatym tak jak poprzednik napisal sprawdz kolo pasowe

    1sze slysze ze pasek zadlugi milimetr piszczy... i do tego podejzewam dedykowany
    Genetics makes the champions, want to compare?!

  9. #9
    Użytkownik Alfa i Omega
    Dołączył
    09 2007
    Mieszka w
    Wawa
    Postów
    399

    Domyślnie

    Mi piszczaly gatesy, conti,dayco zalozylem goodyera i przestalo dziwne ale zadzialalo jak mierzylem to niby wszystkie kazdy byl innej dlugosci :/ a niby wymiarowo te same na oznaczeniach
    159-270/505 /Ghibli 2.8 Bi-Turbo 381km/156 2.4 Grafittowy klekot 180/380 /AR 156 3.2GTA Rozbita

  10. #10
    Użytkownik Romeo Avatar Matt21
    Dołączył
    07 2007
    Mieszka w
    Szopie
    Auto
    Po-Jeep Grand Cherokee - luźno spasowany, wysokoobrotowy 1.6 TS
    Postów
    796

    Domyślnie

    Mi piszczał każdy, kupiłem Boscha i spokój
    DIESEL POWER - BEZ DYMU NIE MA OGNIA !!
    Honda CBR 929 - DYMU BRAK OGIEŃ POZOSTAŁ









Podobne wątki

  1. Piszczący pasek wieloklinowy JTD
    Utworzone przez mlesiakowski w dziale 166
    Odpowiedzi: 69
    Ostatni post / autor: 13-08-2015, 17:51
  2. piszczący pasek osprzętu 1.9 jtd
    Utworzone przez Olex w dziale 156
    Odpowiedzi: 15
    Ostatni post / autor: 17-02-2015, 21:36
  3. Piszczący pasek w zimię
    Utworzone przez Flaku2012 w dziale 156
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 15-01-2014, 21:35
  4. [155] Piszczący pasek wielorowkowy
    Utworzone przez bikermarek w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 23-05-2013, 07:14
  5. Piszczący pasek
    Utworzone przez pawel1284 w dziale GT
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 17-12-2011, 15:48

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory