Pokaż wyniki od 1 do 8 z 8

Temat: pomocy

  1. #1
    baku121
    Gość

    Domyślnie pomocy

    witam potrzebuje pomocy mechanika gdzies wycieka mi olej od wspomagania czy jest mozliwosc zrobienia tego samemu czy musze poznac moja alfe z mechanikem i jeszcze jedna sprawa przy przekreceniu kluczyka na zasilanie z pod kokpitu wydobywa sie dziwne dzwiek jakby cos tam wirowalo co to moze byc?? z gory dzieki za pomoc
    Co to za tytuł?
    Przeczytaj jeszcze raz regulamin!
    Ostatnio edytowane przez Administracja ; 02-10-2010 o 12:20

  2. #2
    Użytkownik Świeżak Avatar Renegat
    Dołączył
    09 2010
    Mieszka w
    Lubelskie
    Auto
    Alfa 159 2,4 JTDm , Wcześniej 156 2.0 TS, kiedyś może Giulia
    Postów
    249

    Domyślnie

    wirowało ?
    masz na myśli dźwięk jak wentylator, czy jak zwykłe silniczki elektr. ?
    jak długo się ten dźwięk utrzymuje (kilka sekund, minut, ciągle) ?
    z którego miejsca go najbardziej słychać ?
    od jakiego okresu czasu obserwujesz występowanie tego dźwięku, i czy coś naprawiałeś / wymieniałeś tuż przed jego zauważeniem po raz pierwszy ?

    Podaj jakiś dokładniejszy opis okoliczności i objawów, to pomoże wysnuć jakieś wnioski

    na chwilę obecną to mogą być różne rzeczy, np.:
    - odgłosy elektrycznych mechanizmów sterowania układem ogrzewania (przez kilka sekund po przekręceniu kluczyka w pozycję "MAR"
    - zasyfiony wentylatorek czujnika temperatury wewnętrznej
    - wentylator nagrzewnicy (na najniższych obrotach, wtedy ciężko z nadmuchów wyczuć podmuch powietrza)
    - czasami przekaźniki wydają dość zbliżone odgłosy do tych wydawanych przez silniczki elektryczne (wiem z własnego doświadczenia, miałem tak w audi a6 )
    - i jeszcze sporo innych możliwości.

    opisz całą sprawę najdokładniej jak to możliwe, to pomoże innym w pomaganiu Tobie
    Ostatnio edytowane przez Renegat ; 01-10-2010 o 20:45

    Alfa jest jak piękna i namiętna kobieta....
    z tą różnicą, że Alfa jest tańsza w utrzymaniu



    Była: 156 2.0TS
    Jest: 159 sportwagon 2.4jtdm 200hp
    Dusza by chciała: Stelvio Quadrifoglio

  3. #3
    Użytkownik Fachowiec Avatar slavol
    Dołączył
    06 2008
    Mieszka w
    Chodzież
    Auto
    Ford
    Postów
    2,191

    Domyślnie

    J/w, stawiam na wentylatorek temperatury wew. a w sprawie wycieku, jak widać i na wężach to coś tam zaradzisz, a jak z maglownicy to bez kanału i dobrych narzędzi niewiele zdziałasz.
    Mustang 2012 3.7 V6 , na razie musi wystarczyć...

  4. #4
    ViP Alfa i Omega
    Dołączył
    08 2008
    Mieszka w
    Koszalin
    Auto
    AR 156 1.8 TS 1999 MB 124 3.0 24V
    Postów
    406

    Domyślnie

    najpierw uzupełnij profil o informację o tym jaki masz silnik - potem będziemy myśleć
    Moja eks:
    Alfa Romeo 156 1,8 TS CF2 1999

  5. #5
    baku121
    Gość

    Domyślnie

    no juz sprawdzilem ten wentylator temperatury wewnetrznej byl ostro zasyfiony dzieki a z tym wyciekiem nadal niemoge dojsc

    ---------- Post dodany o godzinie 16:30 ---------- Poprzedzający go post został napisany o godzinie 15:55 ----------

    a moze macie tez instrukcje jak wymienic plyn w chlodnicy jakies linki albo doklady opis
    Ostatnio edytowane przez baku121 ; 03-10-2010 o 15:08

  6. #6
    Adampoz
    Gość

    Domyślnie

    mi ostatnio się rurka aluminiowa przetarła o skrzynie biegów no i się lało
    najczęściej mogą wystąpić nieszczelności w tych miejscach

  7. #7
    baku121
    Gość

    Domyślnie

    wiecie moze jak wymienic plyn w chlodnicy

  8. #8
    Użytkownik Fachowiec Avatar slavol
    Dołączył
    06 2008
    Mieszka w
    Chodzież
    Auto
    Ford
    Postów
    2,191

    Domyślnie

    Przejrzyj forum, było 200 razy.......
    Mustang 2012 3.7 V6 , na razie musi wystarczyć...

Podobne wątki

  1. Odpowiedzi: 11
    Ostatni post / autor: 08-10-2011, 08:13

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory