Strona 19 z 27 PierwszyPierwszy ... 9101112131415161718192021222324252627 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 181 do 190 z 264

Temat: Alfa Romeo 166

  1. #181
    Użytkownik Romeo Avatar NERO2287
    Dołączył
    12 2009
    Mieszka w
    Kwidzyn/Bydgoszcz
    Auto
    jest- Alfa Romeo 156 FL 1.9 JTD 16V, była-alfa romeo 155 2.0 ts 16v
    Postów
    1,457

    Domyślnie

    jesli moza o benzynie to znajomy w 166 ma 2.5v6 ale niezbyt udane to jest, albo taka zaniedbana kupił bo ostro inwestował po zakupie...non stop cos, od elektroniki przez chłodnice do sprzegła...

  2. #182
    Użytkownik Znawca Avatar salatin
    Dołączył
    04 2007
    Mieszka w
    ALBA
    Auto
    Alfa Romeo 166 3.0 V6 Q2 2003,Giulia 2.9 V6 Bi Turbo.155 2.0 16V 97.
    Postów
    1,370

    Domyślnie

    sam w sobie silnik V6 jest pancerny potrzebuje tylko dobrego oleju i smiga i byle by go nie przegrzac. czyli trzeba zwrocic uwage na pompe wody i chlodnice.
    sama alfa 166 jest wysmienitym samochodem pod warunkiem, ze jest odpowiednio serwisowana, a ze jest droga w serwisowaniu to malo ktore egzemplarze sa zadbane. ja swoja mam 3.5 roku wymienilem alternator ,chlodnice ,nagrzewnice i to tyle co sie wysypalo. wazne, by kupic zadbany egzemplarz chyba, ze chcesz i masz kase by zainwestowac ok. 10 tys w zaniedbany i doprowadzic go do dobrego stanu.
    nie tak dawno kolega z forum black alfa 166 robil calkowita wymiane zawieszenia plus amory koni na oryginalnych czesciach i wyszlo cos ok. 10 tys.
    w kazdej 7-10 letniej musisz zrobic. zawieszenie, cena zalezna na jakich czesciach to robisz. amory np. bilstein b6 2tys, chlodnica ok. 800zl, tlumiki srodkowy i tylni ok 2tys (oryginalny), plus rozrzad ,swiece itd i robi sie juz duza suma. dlatego tak duzo 166 jest po 8 tys na allegro
    Ostatnio edytowane przez Majkel ; 03-10-2010 o 07:52
    Giulia Quadrifoglio 2.9 V6 Bi Turbo
    166 3.0 V6 Q2-Jest 230KM 265NM B6+Eibach.Decat manifolds+Equal length pipes+ Ragazzon.


    155 2.0 16v -Jest.CSC Marmitte,B4,Byla
    164 3.0 V6 12v- Byla
    155 1.7 TS- Byla
    159 1.75 TBI Ti - 261KM 435Nm-Byla
    Lancia Kappa 2.4 TDS-Byla
    https://www.flickr.com/photos/188123998@N07/albums

  3. #183
    Administrator ds. społecznych Fachowiec Avatar Majkel
    Dołączył
    10 2005
    Mieszka w
    Koszalin, Gdynia
    Auto
    Ducati Hypermotard 796
    Postów
    2,908

    Domyślnie

    Cytat Napisał salatin Zobacz post
    Wracajac do silnika 2.0 16v tam masz jeszcze walki wyrownowazajace napedzane paskiem, tak wiec przy wymianie rozrzadu wymieniamy pasek i napinacz od walkow. pominiecie tego moze skutkowac powazna awaria.
    Może skutkowac poważną awarią, bo pasek może się zerwać i wtedy wpada w pasek od rozrzadu. Można też zdjąć ten pasek od balansów i jeździć bez niego. Wielkiego bólu nie ma.
    BTW: ja za czesci do swojej 166 3.0 V6 zapłaciłem 800zł(pasek, rolki, pompa wody Bugatti)
    Alfa Romeo Brera 3.2 V6 JTS Q4
    Wcześniej:
    Alfa Romeo 159 1.9 JTDm 8V 160KM
    Alfa Romeo 156 Crosswagon Q4
    Alfa Romeo 156 1.9 JTD 110CV
    Alfa Romeo 147 2.0 16V Selespeed
    Alfa Romeo Spider 916 1.8 16V
    Alfa Romeo 166 3.0 V6
    Alfa Romeo 147 1.9 8V JTD
    Lancia Delta 1.8 8V
    Alfa Romeo 156 SW 1.8 16V M1.5.5
    Alfa Romeo 164 2.5 TD VM
    Alfa Romeo 146 1.6 Boxer
    Lancia Dedra Kombi 1996 1,6 MPI
    Alfa Romeo 155 2.5 V6
    Alfa Romeo 33 1.7 Boxer

  4. #184
    Użytkownik Alfista Avatar Andrzejsr
    Dołączył
    04 2009
    Mieszka w
    Rzeszów
    Auto
    156sw 2.5V6, 166 3.2V6, 156 2.0TS 'cup'
    Postów
    4,458

    Domyślnie

    Cytat Napisał NERO2287 Zobacz post
    jesli moza o benzynie to znajomy w 166 ma 2.5v6 ale niezbyt udane to jest, albo taka zaniedbana kupił bo ostro inwestował po zakupie...non stop cos, od elektroniki przez chłodnice do sprzegła...
    No, ja przed decyzją o zakupie V6 trochę się dowiadywałem i akurat na wymianę chłodnicy + sprzegła trzeba być przygotowanym w autach z tymi silnikami. chyba, że poprzednik niedawno robił - to plus. W przypadku 166 spotkałem się też z opinią o profilaktycznej wymianie nagrzewnicy, bo ponoć potrafi cieknąć zalewając jakieś ważne układy elektryczne i dziwne rzeczy w elektryce się dzieją, zwłaszcza w przypadku automatycznej skrzyni biegów.
    Z innych kosztów - rozrząd, świece platynowe, całkiem możliwe zawieszenie, może wydech - potrafi się uzbierać conieco złotówek do wydania, jeszcze zwykłe rzeczy jak dobry olej, nowe opony bo diabli wiedzą co przeszły poprzednie, hamulce.... chyba rzadko kiedy ktoś sprzedaje egemplarz z tym wszysktim powymienianym (im więcej tym lepiejm ale aż takiej podaży V6tek nie ma żeby przebierać do woli).
    Jeszcze pompa wody - jakieś różne wersje były z plastikowymi i metalowymi łopatkami. te pierwsze gdy wadliwe też zaleca się wymienić, bo z chłodzeniem kłopoty mogą być.
    Ostatnio edytowane przez Majkel ; 03-10-2010 o 07:53

  5. #185
    Użytkownik Znawca Avatar salatin
    Dołączył
    04 2007
    Mieszka w
    ALBA
    Auto
    Alfa Romeo 166 3.0 V6 Q2 2003,Giulia 2.9 V6 Bi Turbo.155 2.0 16V 97.
    Postów
    1,370

    Domyślnie

    problem nagrzewnicy to problem prawie kazdej 166. sam wymienialem i pomogl mi opis Majkela jak sie nie myle. dlubaniny troche jest, ale do zrobienia samemu. zreszta duzo rzeczy robie sam z ojcem w garazu, bo bym nie wyrobil na serwis
    Ostatnio edytowane przez Majkel ; 03-10-2010 o 15:44
    Giulia Quadrifoglio 2.9 V6 Bi Turbo
    166 3.0 V6 Q2-Jest 230KM 265NM B6+Eibach.Decat manifolds+Equal length pipes+ Ragazzon.


    155 2.0 16v -Jest.CSC Marmitte,B4,Byla
    164 3.0 V6 12v- Byla
    155 1.7 TS- Byla
    159 1.75 TBI Ti - 261KM 435Nm-Byla
    Lancia Kappa 2.4 TDS-Byla
    https://www.flickr.com/photos/188123998@N07/albums

  6. #186
    Użytkownik Pirat drogowy Avatar Dchedogi
    Dołączył
    04 2010
    Mieszka w
    Chrzanów
    Auto
    Alfa 166 2,5 V6 24V
    Postów
    248

    Domyślnie

    Wiam ja mam V6 juz ponad rok i jestem bardzo zadowolony z tego auta jest wygodne szybkie i tak jak koledzy pisza trzeba dbac, ale to akurat trzeba robic o kazdy model auta. co do cen czesci itp to nie sa takie znow drogie. wiadomo, ze jak pojdzie sie do Serwisu AR lub Fiata to podziekowac mozna. ja wymienilem tylko chlodnice co koszt byl mniejszy niz do innych aut i standardowe oleje itp.

    Pozdrawiam
    Ostatnio edytowane przez Majkel ; 03-10-2010 o 15:51

  7. #187
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar matber1
    Dołączył
    11 2009
    Mieszka w
    Świdnica
    Auto
    Porsche Cayman 987.2
    Postów
    304

    Domyślnie

    rozrząd kompletny z pompą wody za 1100-1300zł z robocizną?? niema szans jak chcesz miec to na dobrych częsciach i dobrze zrobione....ja sam robiłem ponad miesiąc temu i tez poszło jak nic 1700zł!!
    Co do awarii to macie racje niema co lamentowac jak sie pilnuje to jest naprawdę dobrze i bezproblemowo. Rację ktoś mial piszac o wydechu - tłumik końcowy jest dosyc delikatny a przy tym chorendalnie drogi!! - mam na mysli koszt ok 1500-1700zł za oryginał bo zamienników niema!! Świece w v6 wychodzą taniej niz w TS, bo jest ich mniej a ngk platynki niesą az tak drogie.
    Zawieszenie...fakt drogo ale dobrze zrobione duzo i długo będzie sie trzymało. Co do gazowania.....cóż chciało by sie na benzynce ale nie oszukujmy sie gaz jest znacznie tańszy...dobra instalacja, gaz z shella i jest ok....tylko jedno niema co ustawiac gazu na niskie zuzycie...ma brac ile potrzeba a silnik nie będzie sie dławił ( u mnie idzie ok 14-15l gazu i teraz jest dobrze - jak brał 11l to silnik sie dławił) Co do silnika 2.0 słabawy, 2,5 (mam taki) czuje sie lekki niedosyt chociaz miałem okazję jechac 3.0 w automacie i moge powiedziec, ze moja lepiej pójdzie 3.0 w manualu (koniecznie 6 biegów) super taką szukałem ale nie znalazłem odpowiedniej. Koszty od kupna samochodu czyli 1 rok - rozrząd 1700zł , alternator, termostat, świece NGK, wahacz przód góra lewy, olej, wydech końcowy, kierownica, 3x gaz był ustawiany az w końcu jest dobrze ustawione, spinki progów, bat anteny.
    Ostatnio edytowane przez Majkel ; 03-10-2010 o 21:16

  8. #188
    Administrator ds. społecznych Fachowiec Avatar Majkel
    Dołączył
    10 2005
    Mieszka w
    Koszalin, Gdynia
    Auto
    Ducati Hypermotard 796
    Postów
    2,908

    Domyślnie

    Cytat Napisał matber1 Zobacz post
    rozrząd kompletny z pompą wody za 1100-1300zł z robocizną?? niema szans jak chcesz miec to na dobrych częsciach i dobrze zrobione....ja sam robiłem ponad miesiąc temu i tez poszło jak nic 1700zł!!
    Mi się udało za mniej niż 1000zł - pasek Gates PowerGrip, rolki i napinacz z INY, pompa wody z metalowym wirnikiem Bugatti. Oczywiście robota własna.
    Alfa Romeo Brera 3.2 V6 JTS Q4
    Wcześniej:
    Alfa Romeo 159 1.9 JTDm 8V 160KM
    Alfa Romeo 156 Crosswagon Q4
    Alfa Romeo 156 1.9 JTD 110CV
    Alfa Romeo 147 2.0 16V Selespeed
    Alfa Romeo Spider 916 1.8 16V
    Alfa Romeo 166 3.0 V6
    Alfa Romeo 147 1.9 8V JTD
    Lancia Delta 1.8 8V
    Alfa Romeo 156 SW 1.8 16V M1.5.5
    Alfa Romeo 164 2.5 TD VM
    Alfa Romeo 146 1.6 Boxer
    Lancia Dedra Kombi 1996 1,6 MPI
    Alfa Romeo 155 2.5 V6
    Alfa Romeo 33 1.7 Boxer

  9. #189
    Użytkownik Znawca Avatar salatin
    Dołączył
    04 2007
    Mieszka w
    ALBA
    Auto
    Alfa Romeo 166 3.0 V6 Q2 2003,Giulia 2.9 V6 Bi Turbo.155 2.0 16V 97.
    Postów
    1,370

    Domyślnie

    no tak ale mowimy ze na oryginalach nie jestes tego wstanie zrobic. za ta kase np tani fiat sprzedaje kompletny rozrzad do v6 za 929zl bez pompy wody. tak wiec musisz jeszcze doliczyc 220-250 bugatti ,ruville 400zl i do tego robocizna
    Ostatnio edytowane przez Majkel ; 05-10-2010 o 01:00
    Giulia Quadrifoglio 2.9 V6 Bi Turbo
    166 3.0 V6 Q2-Jest 230KM 265NM B6+Eibach.Decat manifolds+Equal length pipes+ Ragazzon.


    155 2.0 16v -Jest.CSC Marmitte,B4,Byla
    164 3.0 V6 12v- Byla
    155 1.7 TS- Byla
    159 1.75 TBI Ti - 261KM 435Nm-Byla
    Lancia Kappa 2.4 TDS-Byla
    https://www.flickr.com/photos/188123998@N07/albums

  10. #190
    gms247
    Gość

    Domyślnie

    Panowie może ktoś pomoże.

    Jadę ogladac jutro 166 3.0 sportronic. r 99 ujechane ponoć 142k. Na co zwrócić uwagę? Samochód po babce. Cena 10k,wiadomo cuda nie bedzie ale moja 164 2,4 się rozsypała... . Budżet niski ale muszę mieć AR a 3.0 to marzenie. Wiadomo będę musial zainwstować, wszystko zgodnie z portfelem. PS duzo nie jeżdze maks 200 km tygodniowo wiec V6 zrobi robote.

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory