Strona 1 z 3 123 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 30

Temat: Reduktor Skorpion Mini

  1. #1
    Użytkownik Pirat drogowy Avatar maybah
    Dołączył
    11 2009
    Mieszka w
    Warszawa / Grudziądz/ Słupsk
    Auto
    AlfaRomeo 156 (Sport Pack 2) 1.8 T.S 16V 2000r.
    Postów
    239

    Domyślnie Reduktor Skorpion Mini

    Witam Panowie
    Przy niskich temperaturach jakie są od jakiegoś czasu Bella przechodzi mi na gaz za późno tzn. Jadę rano do pracy to dopiero się przełączy na gaz jak silnik będzie miał tick temperatury. Czyli nagrzeje się do końca i temperatura spadnie do około 80 stopni. Sterownik mam ustawiony na 30 stopni. Gdzieś w jakimś temacie czytałem co Grzesiekk napisał o sposobie montażu reduktora. Elektrozawór mam w pozycji pionowej do reduktora. Czy to on jest zasyfiony? Czytałem że może się zasyfić i trzeba więcej czasu na nagrzanie żeby ten syf puścił.
    PS: Jak możecie to powiedzcie co mam zrobić? Jak odkręcić ten elektrozawór jakim kluczem?
    Dziękuję za pomoc.
    PS: Aha instalację mam gdzieś od kwietnia tego roku i przejechane 4000km.

  2. #2
    Użytkownik Pasjonat
    Dołączył
    03 2008
    Mieszka w
    Lublin
    Auto
    BMW E61 545i żony, E61 530xD do orania pola :)
    Postów
    3,191

    Domyślnie

    Pokaż fotkę jak zamontowany pod maską, może się zapowietrza.
    10.2008-16.11.2012r. 156 3,0 V6 24V Q2 278KM@312Nm - pozostały piękne wspomnienia

    Porting głowic, budowa silników do motorsportu, budowa układów wydechowych, kolektorów ssących ITB, indywidualnych części do motorsportu

    Zapraszam => https://www.facebook.com/Ku%C5%9Bmie...37265/?fref=ts

  3. #3
    Użytkownik Pirat drogowy Avatar maybah
    Dołączył
    11 2009
    Mieszka w
    Warszawa / Grudziądz/ Słupsk
    Auto
    AlfaRomeo 156 (Sport Pack 2) 1.8 T.S 16V 2000r.
    Postów
    239

    Domyślnie

    http://img708.imageshack.us/i/ss853917.jpg/

    http://img828.imageshack.us/i/ss853916.jpg/

    Trochę po wuju te fotki :/
    Dziś zauważyłem jak wróciłem z pracy że jeden wężyk co idzie z płynem chłodzącym jest troszeczkę mokry i mokro było trochę na filtrze powietrza (na obudowie bo reduktor mam zamontowany nad filtrem powietrza)
    Kurde ale płynu nie dolewam bo mam zawsze max.
    Aha, w lato było wszystko OK.
    Ostatnio edytowane przez maybah ; 08-10-2010 o 17:17

  4. #4
    Użytkownik Pirat drogowy Avatar maybah
    Dołączył
    11 2009
    Mieszka w
    Warszawa / Grudziądz/ Słupsk
    Auto
    AlfaRomeo 156 (Sport Pack 2) 1.8 T.S 16V 2000r.
    Postów
    239

    Domyślnie

    Wczoraj po dokręcałem węże do reduktora i już nic nie cieknie. Dziś godzina 6.00 wsiadam do samochodu i znów musiałem czekać na tick temperatury. Dopiero po 12 km przełączył się na gaz.
    O co chodzi???

  5. #5
    Użytkownik Pasjonat
    Dołączył
    03 2008
    Mieszka w
    Lublin
    Auto
    BMW E61 545i żony, E61 530xD do orania pola :)
    Postów
    3,191

    Domyślnie

    Cytat Napisał maybah Zobacz post
    Wczoraj po dokręcałem węże do reduktora i już nic nie cieknie. Dziś godzina 6.00 wsiadam do samochodu i znów musiałem czekać na tick temperatury. Dopiero po 12 km przełączył się na gaz.
    O co chodzi???

    Zastanawiam się jak masz ustawiony próg przełączenia, odnośnie temp. reduktora i temp. gazu, może po prostu tak zakład ustawił te parametry że tak późno właśnie przechodzi na LPG ale nie jest to na pewno normalne, moje V6 które generalnie ma dużo więcej wody w obiegu i dłużej się nagrzewa przełącza się na LPG po max. 500m od odpalenia, generalnie odpalam i zanim się wytoczę z osiedla na główną drogę to już mam auto na LPG.
    10.2008-16.11.2012r. 156 3,0 V6 24V Q2 278KM@312Nm - pozostały piękne wspomnienia

    Porting głowic, budowa silników do motorsportu, budowa układów wydechowych, kolektorów ssących ITB, indywidualnych części do motorsportu

    Zapraszam => https://www.facebook.com/Ku%C5%9Bmie...37265/?fref=ts

  6. #6
    Użytkownik Pirat drogowy Avatar maybah
    Dołączył
    11 2009
    Mieszka w
    Warszawa / Grudziądz/ Słupsk
    Auto
    AlfaRomeo 156 (Sport Pack 2) 1.8 T.S 16V 2000r.
    Postów
    239

    Domyślnie

    Dzięki Grześ, jak wrócę po pracy to podłączę laptopa i sprawdzę. A Twoim zdaniem jak by było dobrze poustawiane?
    Temp. Reduktora = ?
    Temp. Gazu = ?
    Najdziwniejsze jest to że jak samochód stał od 15.00 do 20.00 (w sobotę) to jak go zapaliłem po 20.00 to po przejechaniu niecałego 1 km przełączył się na gaz. Dziwne. A dziś taki manewr.

  7. #7
    Użytkownik Pasjonat
    Dołączył
    03 2008
    Mieszka w
    Lublin
    Auto
    BMW E61 545i żony, E61 530xD do orania pola :)
    Postów
    3,191

    Domyślnie

    temp. reduktora = 25 stopni
    temp. gazu = 0 stopni

    Wiesz co jak masz laptopa i kabel, podepnij się i nagraj plik osc z jazdy do domu np. p pracy, popatrzę sobie co tam się dzieje i dlaczego nie przełącza. Do tego printscreen zakładki z ustawieniami parametrów przełączania na LPG poproszę.
    10.2008-16.11.2012r. 156 3,0 V6 24V Q2 278KM@312Nm - pozostały piękne wspomnienia

    Porting głowic, budowa silników do motorsportu, budowa układów wydechowych, kolektorów ssących ITB, indywidualnych części do motorsportu

    Zapraszam => https://www.facebook.com/Ku%C5%9Bmie...37265/?fref=ts

  8. #8
    Użytkownik Pirat drogowy Avatar maybah
    Dołączył
    11 2009
    Mieszka w
    Warszawa / Grudziądz/ Słupsk
    Auto
    AlfaRomeo 156 (Sport Pack 2) 1.8 T.S 16V 2000r.
    Postów
    239

    Domyślnie

    Dzięki. Jest tylko jedno ale. Nie potrafię robić tych plików osc.

  9. #9
    Użytkownik Pasjonat
    Dołączył
    03 2008
    Mieszka w
    Lublin
    Auto
    BMW E61 545i żony, E61 530xD do orania pola :)
    Postów
    3,191

    Domyślnie

    Cytat Napisał maybah Zobacz post
    Jest tylko jedno ale. Nie potrafię robić tych plików osc.
    Podpinasz lapka, odpalasz AC Gas Sychro i jazda w trasę ;] Na koniec zanim wyłączysz zapłon!!!! w oknie w którym masz mapy na dole na części z wykresami klikasz przycisk/ikonkę z czerwoną kropą zapis i zapisujesz plik na dysk, potem dopiero możesz zgasić autko a plik wysłać mi mailem lub wystawić gdzieś w sieci do pobrania.
    10.2008-16.11.2012r. 156 3,0 V6 24V Q2 278KM@312Nm - pozostały piękne wspomnienia

    Porting głowic, budowa silników do motorsportu, budowa układów wydechowych, kolektorów ssących ITB, indywidualnych części do motorsportu

    Zapraszam => https://www.facebook.com/Ku%C5%9Bmie...37265/?fref=ts

  10. #10
    Użytkownik Pirat drogowy Avatar maybah
    Dołączył
    11 2009
    Mieszka w
    Warszawa / Grudziądz/ Słupsk
    Auto
    AlfaRomeo 156 (Sport Pack 2) 1.8 T.S 16V 2000r.
    Postów
    239

    Domyślnie

    Ten program nie chce mi się łączyć ze sterownikiem. Używam 4gasGreen. Jak w nim zgrać?

    ---------- Post dodany o godzinie 14:09 ---------- Poprzedzający go post został napisany o godzinie 12:24 ----------

    Właśnie z czytałem ustawienia. I tam nigdzie w zakładce USTAWIENIA nie ma że można ustawić temp. reduktora lub LPG. Jest tylko punk: Temperatura automatycznego przejścia na LPG--było 30, przestawiłem na 15.

Podobne wątki

  1. reduktor/parownik
    Utworzone przez Łuki_lubin w dziale LPG Zone
    Odpowiedzi: 10
    Ostatni post / autor: 25-09-2011, 10:18
  2. Reduktor AC R01 i 2.0 TS
    Utworzone przez Winiar00 w dziale LPG Zone
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 10-04-2011, 09:45
  3. Reduktor
    Utworzone przez jary17 w dziale LPG Zone
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 14-03-2011, 22:20
  4. reduktor
    Utworzone przez garlic w dziale LPG Zone
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 05-08-2010, 10:04
  5. Jaki reduktor do 2.0 TS
    Utworzone przez bladx w dziale LPG Zone
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 04-01-2008, 21:41

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory