Strona 5 z 5 PierwszyPierwszy 12345
Pokaż wyniki od 41 do 49 z 49

Temat: Prośba o weryfikację (FILM)

  1. #41
    Użytkownik Romeo Avatar Woland83
    Dołączył
    06 2010
    Mieszka w
    Malanów
    Auto
    Alfa Romeo 156 TS 2.0L '99 selespeed 155KM Grigio Chiaro met.
    Postów
    1,118

    Question

    Cytat Napisał emilek_kg Zobacz post
    A powiedzcie mi jakie są skutki jazdy z uszkodzonym wariatorem pomijając klekot?
    Dobre pytanie, pomimo że niedawno to zauważyłem(tą pracę silnika) to jestem ciekaw tak jak kolega, czy to ma jakieś negatywne skutki, jeśli chodzi o wariator<>???

  2. #42
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    07 2008
    Mieszka w
    Gdynia
    Auto
    Lancer, Giulia quadrifoglio
    Postów
    1,256

    Domyślnie

    Cytat Napisał Woland83 Zobacz post
    Dobre pytanie, pomimo że niedawno to zauważyłem(tą pracę silnika) to jestem ciekaw tak jak kolega, czy to ma jakieś negatywne skutki, jeśli chodzi o wariator<>???
    Negatywnych skutków zwykły użytkownik nie zauważy, silnik także wiele nie odczuje.
    Wariator przestawia fazy... ten co projektował miał fazę.

  3. #43
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar ezkg
    Dołączył
    06 2009
    Mieszka w
    Kamienna Góra
    Auto
    Alfa Romeo 159 1.9 JTDm
    Postów
    27

    Domyślnie

    Dziwna rzecz się stała panowie otóż przedwczoraj przycisnąłem troszkę mojej belli i ścigłem się z innym samochodem na odcinku około 10 km. Wczoraj wsiadam, odpalam... i zonk. Myślałem że nie odpaliła... przygazowałem i obroty skoczyły. Wychodzę, otwieram maskę, słucham silnika i cisza (klekotu brak) dodatkowo znikł mi problem ze "zmuleniem" na zimnym silniku- bardzo słabo się wkręcała na obroty powyżej 2 tys. Czyli cuda się zdarzają

  4. #44
    Adampoz
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał emilek_kg Zobacz post
    Dziwna rzecz się stała panowie otóż przedwczoraj przycisnąłem troszkę mojej belli i ścigłem się z innym samochodem na odcinku około 10 km. Wczoraj wsiadam, odpalam... i zonk. Myślałem że nie odpaliła... przygazowałem i obroty skoczyły. Wychodzę, otwieram maskę, słucham silnika i cisza (klekotu brak) dodatkowo znikł mi problem ze "zmuleniem" na zimnym silniku- bardzo słabo się wkręcała na obroty powyżej 2 tys. Czyli cuda się zdarzają
    Być może zawiesza się Tobie wariator, ale te cuda prędzej czy później przestaną istnieć i problem się znów pojawi.

  5. #45
    Użytkownik Romeo Avatar Woland83
    Dołączył
    06 2010
    Mieszka w
    Malanów
    Auto
    Alfa Romeo 156 TS 2.0L '99 selespeed 155KM Grigio Chiaro met.
    Postów
    1,118

    Arrow

    Wczoraj mechanicy lukali i ten dźwięk wydaje im się normalny ,no może coś najwyżej z układem wylotowym być i twierdzą ze tam gdzieś stuka ,przy wydechu. Ja mam pytanie do was , czy na tym połączeniu układu wydechowego do silnika, może być jakaś nieszczelność i powodować takie "traktorowe" klekotanie? Nie chciał bym tego wymieniać tylko aby się przekonać.

  6. #46
    Użytkownik Romeo Avatar Woland83
    Dołączył
    06 2010
    Mieszka w
    Malanów
    Auto
    Alfa Romeo 156 TS 2.0L '99 selespeed 155KM Grigio Chiaro met.
    Postów
    1,118

    Question

    Nadal mnie to tajemnicze "pata pata" męczy coś jak by pod spodem silnika terkotało, Mechanicy mówią że ok i nie ma się czym przejmować.
    Czy komuś w 2L TS-ie też tak terkocze silnik???

    http://www.youtube.com/watch?v=rRT2iverGns

  7. #47
    Użytkownik Fachowiec Avatar rafal_155
    Dołączył
    09 2009
    Mieszka w
    .
    Auto
    AR 155 1.8 8v 96'
    Postów
    2,263

    Domyślnie

    Na pewno coś wali ale tak się zastanawiam może zdejmij pasek z wałków balansowych bo może na ich łożyskowaniu są luzy (chociaż wydaje mi się że częstotliwość stuków za mała).

    Ogólnie to wszystkie wcześniejsze filmy przedstawiają pad panewki na korbie a pamiętamy o tym, że panewki główne też się wycierają i w przeciwieństwie do korbowych rzadziej się obracają i można długo na takich walących pojeździć (chociaż walą pod obciążeniem i w określonym zakresie obrotów).

    Myślę, że na razie nic bez ingerencji w silnik nie zrobisz więc pozostaje jeździć i nie przejmować się.

  8. #48
    Użytkownik Dwusuwowiec Avatar devon58
    Dołączył
    07 2010
    Auto
    Alfa romeo 156 1.8 T.S. 98r AR32201
    Postów
    121

    Domyślnie

    Kolego Woland u mnie jest identyczny dźwięk który dochodzi jakby od strony rozrządu który wymieniałem razem z wariatorem. Mechanik z całą pewnością stwierdził że odzywa się popychacz ale nie ma się czym przejmować i można spokojnie z tym jeździć.
    Pozdro.

  9. #49
    Użytkownik Pirat drogowy
    Dołączył
    05 2008
    Mieszka w
    okolice siedlec
    Auto
    alfa 156 1998 1600 ts
    Postów
    201

    Domyślnie

    jak kolwiek może zdejmij mise olejową i niech ci sprawdza panewki. być może ich/jej koniec dopiero sie zaczyna i dlatego nie jest to tak wyraźne. jesli zbagatelizujesz sprawe (jesli to panewki) to obyś nie zjechał wału korbowego na tyle ze nie "wyda" ci nawet na ostatni szlif, a różnica w nadwymiarach jest bardzo mała. ceny wału małe nie są...
    nie chce cie martwic kolego ale co X osobie na tym forum padła panewka w TSie...

Podobne wątki

  1. Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 18-05-2012, 17:22
  2. Prośba o weryfikację GTV przed kupnem
    Utworzone przez pecha75 w dziale Kupić - nie kupić? Auta z ogłoszeń
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 21-11-2011, 14:39
  3. prośba o weryfikację 147 z ogłoszenia
    Utworzone przez rifle w dziale Kupić - nie kupić? Auta z ogłoszeń
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 21-10-2010, 22:42
  4. Prośba o weryfikację ceny
    Utworzone przez Barney_Chorzow w dziale 156
    Odpowiedzi: 13
    Ostatni post / autor: 11-08-2010, 21:55
  5. Wielka prośba o weryfikację GT
    Utworzone przez Yerzo w dziale Kupić - nie kupić? Auta z ogłoszeń
    Odpowiedzi: 13
    Ostatni post / autor: 15-10-2009, 11:04

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory