- z wykresu jaki podałem wyżej wynika że nie jest to problem ZTC ( zespołu - tłok-cylinder.)
- podstawowe pytanie to
Kod:- czy benzyna uszczelnia tłok podczas spawdzania kompresji.
- z wykresu jaki podałem wyżej wynika że nie jest to problem ZTC ( zespołu - tłok-cylinder.)
- podstawowe pytanie to
Kod:- czy benzyna uszczelnia tłok podczas spawdzania kompresji.
_______________________________________
- AR 156 TS 2.0 ecu M1.5.5
- 147 1.6 16v 105CV ecu ME7.3.1.
- G 1.4 MA 170CV@190CV ecu 8GMF przebieg 91000 km.
+ e-Niro KIA 64 kWh battery, 200CV, 400 Nm
A skąd miałaby ona być. Przecież kompresję powinno się sprawdzać na rozruszniku, przy odłączonym CKP?
A przy sprawdzaniu swoim urządzeniem też odłączasz wtryskiwacz.
- jesli jest zablokowany, zaczopowany wtryskiwacz to bez sterowania też puści paliwo do cylindra z listwy paliwowej.
- CKP odłączony czyli nie uruchomi zapłonu, nie poda paliwa.
_______________________________________
- AR 156 TS 2.0 ecu M1.5.5
- 147 1.6 16v 105CV ecu ME7.3.1.
- G 1.4 MA 170CV@190CV ecu 8GMF przebieg 91000 km.
+ e-Niro KIA 64 kWh battery, 200CV, 400 Nm
No to trzeba odłączyć zasilanie pompy paliwa i wszystko będzie jasne.
Wyjąć tylko jeden przekaźnik.
witam! mam przyczynę lania olejem na drugi cylinder ,jak rozbiorę to napiszę co było ale mam podejrzenie ,zdiołem kol.ssący i zoonk olej po trzonkach zaworów płynie jak woda ze spłoczki wc,pozdrawiam.
A masz rozebraną głowicę?
Bo samo zdjęcie kolektora ssącego to trochę za mało chyba.
dlaczego tak sądzisz ,po zdjęciu kolektora widać trzonki i grzybki zaworów a do wymontowania sprężyn nie trzeba wyjmować głowicy .
A wydechowe też widzisz?
A czym podpierasz zawory do zdjęcia sprężyn?
Pytam poważnie, bo to byłby świetny patent móc wymienić uszczelniacze bez zdejmowania głowicy.
Kiedyś jeden z kolegów opisywał, że mu się to udało. Pamiętam, że skonstruował jakąś podpórkę, którą wkładał przez otwór świecy.
Ponawiam pytania.