Strona 2 z 5 PierwszyPierwszy 12345 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 44

Temat: Klekoczące zawory 2.0ts

  1. #11
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar bubu321
    Dołączył
    09 2007
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    G 1.4 MA 170CV ECU Nexus 8GMF
    Postów
    6,112

    Domyślnie

    - z wykresu jaki podałem wyżej wynika że nie jest to problem ZTC ( zespołu - tłok-cylinder.)
    - podstawowe pytanie to
    Kod:
    - czy benzyna uszczelnia tłok podczas spawdzania kompresji.
    _______________________________________
    - AR 156 TS 2.0 ecu M1.5.5
    - 147 1.6 16v 105CV ecu ME7.3.1.
    - G 1.4 MA 170CV@190CV ecu 8GMF przebieg 91000 km.
    + e-Niro KIA 64 kWh battery, 200CV, 400 Nm

  2. #12
    Użytkownik Quadrifoglio Verde
    Dołączył
    10 2007
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    AR156 1,6TS 1999 r.
    Postów
    5,304

    Domyślnie

    A skąd miałaby ona być. Przecież kompresję powinno się sprawdzać na rozruszniku, przy odłączonym CKP?
    A przy sprawdzaniu swoim urządzeniem też odłączasz wtryskiwacz.

  3. #13
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar bubu321
    Dołączył
    09 2007
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    G 1.4 MA 170CV ECU Nexus 8GMF
    Postów
    6,112

    Domyślnie

    - jesli jest zablokowany, zaczopowany wtryskiwacz to bez sterowania też puści paliwo do cylindra z listwy paliwowej.
    - CKP odłączony czyli nie uruchomi zapłonu, nie poda paliwa.
    _______________________________________
    - AR 156 TS 2.0 ecu M1.5.5
    - 147 1.6 16v 105CV ecu ME7.3.1.
    - G 1.4 MA 170CV@190CV ecu 8GMF przebieg 91000 km.
    + e-Niro KIA 64 kWh battery, 200CV, 400 Nm

  4. #14
    Użytkownik Quadrifoglio Verde
    Dołączył
    10 2007
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    AR156 1,6TS 1999 r.
    Postów
    5,304

    Domyślnie

    No to trzeba odłączyć zasilanie pompy paliwa i wszystko będzie jasne.

  5. #15
    MarcinTM
    Gość

    Domyślnie

    Wyjąć tylko jeden przekaźnik.

  6. #16
    sławek_alfa156
    Gość

    Domyślnie

    witam! mam przyczynę lania olejem na drugi cylinder ,jak rozbiorę to napiszę co było ale mam podejrzenie ,zdiołem kol.ssący i zoonk olej po trzonkach zaworów płynie jak woda ze spłoczki wc,pozdrawiam.

  7. #17
    Użytkownik Quadrifoglio Verde
    Dołączył
    10 2007
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    AR156 1,6TS 1999 r.
    Postów
    5,304

    Domyślnie

    A masz rozebraną głowicę?
    Bo samo zdjęcie kolektora ssącego to trochę za mało chyba.

  8. #18
    sławek_alfa156
    Gość

    Domyślnie

    dlaczego tak sądzisz ,po zdjęciu kolektora widać trzonki i grzybki zaworów a do wymontowania sprężyn nie trzeba wyjmować głowicy .

  9. #19
    Użytkownik Quadrifoglio Verde
    Dołączył
    10 2007
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    AR156 1,6TS 1999 r.
    Postów
    5,304

    Domyślnie

    A wydechowe też widzisz?
    A czym podpierasz zawory do zdjęcia sprężyn?
    Pytam poważnie, bo to byłby świetny patent móc wymienić uszczelniacze bez zdejmowania głowicy.
    Kiedyś jeden z kolegów opisywał, że mu się to udało. Pamiętam, że skonstruował jakąś podpórkę, którą wkładał przez otwór świecy.

  10. #20
    Użytkownik Quadrifoglio Verde
    Dołączył
    10 2007
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    AR156 1,6TS 1999 r.
    Postów
    5,304

    Domyślnie

    Ponawiam pytania.

Podobne wątki

  1. [GTV] Klekoczące zawory 2.0 TB
    Utworzone przez schewa w dziale Gtv/Gtv Spider
    Odpowiedzi: 77
    Ostatni post / autor: 09-04-2014, 12:51
  2. Większe zawory do 3.0 12v
    Utworzone przez marcin88 w dziale Transaxle
    Odpowiedzi: 12
    Ostatni post / autor: 15-10-2012, 20:08
  3. klekocza zawory
    Utworzone przez odison w dziale 147
    Odpowiedzi: 57
    Ostatni post / autor: 30-06-2012, 00:14
  4. zawory od 1,6 do 2,0
    Utworzone przez Niko123 w dziale 156
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 10-05-2011, 20:55
  5. Zawory w AR 146 2.0 Ti 16V
    Utworzone przez Proteus w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 29-07-2007, 09:57

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory