Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 13

Temat: różnice po lifcie

  1. #1
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    04 2009
    Mieszka w
    Łódzkie
    Auto
    Miałem ze 40 różnych alf romeo.
    Postów
    710

    Domyślnie różnice po lifcie

    interesują mnie różnice w alfie 145 po liftingu(1999-2000).
    Wiem ze ma inne zderzaki, progi, kokpit, przednie wzmocnienie ale czy to wszystko? Kto wie niech dopisze. pozdrawiam

  2. #2
    Użytkownik Świeżak Avatar przemoo84
    Dołączył
    11 2008
    Mieszka w
    Alwernia
    Auto
    BYŁA 145 1.9 JTD 2000 r. :-(
    Postów
    111

    Domyślnie

    Cytat Napisał h0se166 Zobacz post
    interesują mnie różnice w alfie 145 po liftingu(1999-2000).
    Wiem ze ma inne zderzaki, progi, kokpit, przednie wzmocnienie ale czy to wszystko? Kto wie niech dopisze. pozdrawiam
    to z wyglądu zewnętrznego, w wersjach po lifcie silnik TD zastąpił JTD

  3. #3

  4. #4
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    04 2009
    Mieszka w
    Łódzkie
    Auto
    Miałem ze 40 różnych alf romeo.
    Postów
    710

    Domyślnie

    to o silniku to wiedziałem , z linku który podal mi kolega Thing nic się nie dowiedziałem, dużo popisali sobie o wersjach wyposażenia a mi chodzi o zmiany w podzespołach tego modelu. Co do zmian głównie chodziło mi czy tylne zawieszenie jest na pewno to samo, czy czasami nic nie zmodernizowali, jak z hamulcami, układem wydechowym, sprężynami bo tutaj najprędzej podziewałbym się zmian.

  5. #5
    BartekMan
    Gość

    Domyślnie

    z grubsza to jest to samo

  6. #6
    ViP Znawca Avatar Rigidigi
    Dołączył
    04 2006
    Mieszka w
    SB oraz WX..Y
    Auto
    166 Q2 2.5 V6, była 145 1.6TS, była 147 1.6TS
    Postów
    1,108

    Domyślnie

    Cytat Napisał BartekMan Zobacz post
    z grubsza to jest to samo
    Pytanie było chyba o szczegóły.. Bezsensowne nabijanie postów..

    Jeśli chodzi o wygląd to przede wszystkim pojawiła się nowa paleta kolorów lakierów. Nowe tapicerki.
    Zegary i nawiewy zyskały pseudo aluminiowe obręcze, a rączki do otwierania drzwi zamieniono na srebrne.
    Z zewnątrz wszystkie 145 otrzymały malowane pod kolor nadwozia klamki oraz lusterka.

    W silnikach TS zmieniono pokrywy na plastikowe. Zmieniony przepływomierz - inna ilość pinów.

    To tyle co mi się na szybko przypomniało.

  7. #7
    Użytkownik Fachowiec Avatar rafal_155
    Dołączył
    09 2009
    Mieszka w
    .
    Auto
    AR 155 1.8 8v 96'
    Postów
    2,263

    Domyślnie

    a nie przenieśli czasem pierścienia abs z przegubu do łożyska?

  8. #8
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar cuma_borek
    Dołączył
    09 2008
    Mieszka w
    Radom
    Auto
    była 145 BX Zender, jest 166 2.4jtd progression, GTV 2.0TS oraz 3.0v6 Cup
    Postów
    492

    Domyślnie

    Cytat Napisał h0se166 Zobacz post
    to o silniku to wiedziałem , z linku który podal mi kolega Thing nic się nie dowiedziałem, dużo popisali sobie o wersjach wyposażenia a mi chodzi o zmiany w podzespołach tego modelu. Co do zmian głównie chodziło mi czy tylne zawieszenie jest na pewno to samo, czy czasami nic nie zmodernizowali, jak z hamulcami, układem wydechowym, sprężynami bo tutaj najprędzej podziewałbym się zmian.
    belka jest ta sama, ale np nie ma juz na niej korektora sily hamowania,czy zostal usuniety czy przeniesiony gdzie indziej nie wiem, inne sa odboje z wygladu i inne gumy mocujace sprezyne,

  9. #9
    Użytkownik Fachowiec Avatar Rzmudzior
    Dołączył
    09 2009
    Mieszka w
    wschód
    Auto
    145 1.4 TS '00, Fiat Croma 1.8 '07
    Postów
    2,192

    Domyślnie

    Cytat Napisał rigobert Zobacz post
    Zmieniony przepływomierz - inna ilość pinów
    Dokładniej, to przepływka bez czujnika temperatury powietrza, który po lifcie z nią zintegrowano - czyli tam jest czujnik więcej. Do tego inna uszczelka klawiatury (związana z inną pokrywą), tarcze zamiast bębnów (po lifcie chyba każda 145 miała tarcze? poprawcie mnie, jeżeli się mylę), mocowania zderzaków inne (ciekawe, czy zendery mają stare, czy nowe mocowania BTW?). No i najważniejsze - ECU M2.10.4 zastąpiło M1.5.5 '98. Mimo wszystko, 95% podzespołów się pokrywa.
    Z Alfą jak z kobietą... Żyć trudno, a zabić szkoda

    Alfa Romeo 145, Toyota Yaris, Fiat Croma
    https://makramomaniak.pl/

  10. #10
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    04 2009
    Mieszka w
    Łódzkie
    Auto
    Miałem ze 40 różnych alf romeo.
    Postów
    710

    Domyślnie

    co do belki to chodziło mi o przednie wzmocnienie łączące podłużnice, ma inny kształt i mocowania.

Podobne wątki

  1. [159] Różnice w zawieszeniu alfy 159 przed i po lifcie
    Utworzone przez PASZA w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 01-10-2015, 12:51
  2. Odpowiedzi: 24
    Ostatni post / autor: 09-01-2013, 10:33
  3. Kierunki boczne z wersji przed i po lifcie - różnice?
    Utworzone przez velandil w dziale 147
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 06-03-2012, 22:55
  4. błotniki przód 156 przed i po lifcie - różnice
    Utworzone przez rycho181 w dziale 156
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 21-10-2011, 11:34
  5. Różnice karoserii przed liftem i po lifcie.
    Utworzone przez krzakx w dziale 156
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post / autor: 23-07-2010, 10:18

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory