Na pewno spalanie spadnie![]()
Na pewno spalanie spadnie![]()
Ale teraz znów mam wysoki parametr addition factor row 1? Czy po wymianei sondy robic reset parametrów adaptacyjnych? Mam jeszcze zamiar wymienic swiece zapłonowe (komplet) i ustawic na nich odpowiednią przerwe.
Bubu pisałes że przerwa na dużej swiecy wynosi 0,9mm, a na małej 0,8mm nie wiem czy sie nie pomyliłes co do małej, bo na stronie NGK znalazłem info że mała ma miec odstep 0,7mm?
http://www.ngkntk.pl/index.php?id=13...FA+ROMEO&m=156 - klikamy szczegóły i patrzymy na odstep elektrod
Czym może skutkowac niewłasciwa przerwa elektrod na swiecach w tym silniku?
Ostatnio edytowane przez majster ; 10-10-2010 o 07:45
- co do ustawienia przerwy na świecy nie wiem kto się myli : Producent czy program AutoData wersja 3.24, a co mówi instrukcja obsługi ?
- w mojej instrukcji obsługi jest tylko znaczek Patrz ASO. !!
- poniżej informacja o tym jak wazna jest prawidłowa przerwa na świecy.
- oraz zrzut z pomiarów W.N. na cylindrze 3 ze zmniejszona odleglością oraz ze zwiekszoną odleglością na świecy (wykres brązowy i zielony nie są w skali !!!).
- zmniejszona odleglość skutkuje zmniejszeniem napiecia jonizacji a tym samym wypadaniem zapłonu.
- zwiekszona odleglość powoduje zwiększenie napięcia jonizacji ( to ten pierwszy wysoki i cienki impuls służący do zapłonu mieszanki ) ale powoduje to zmniejszeniem szerokości impulsu, czyli mniejszym czasem podtrzymania palenia sie mieszanki, zmniejsza sie moc, wzrasta spalanie paliwa.
--
http://www.windrock.com/application-...eyreports.html
--
--
--
--
Ostatnio edytowane przez bubu321 ; 17-10-2010 o 12:27
_______________________________________
- AR 156 TS 2.0 ecu M1.5.5
- 147 1.6 16v 105CV ecu ME7.3.1.
- G 1.4 MA 170CV@190CV ecu 8GMF przebieg 91000 km.
+ e-Niro KIA 64 kWh battery, 200CV, 400 Nm