Strona 4 z 8 PierwszyPierwszy 12345678 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 31 do 40 z 76

Temat: schemat blokady wałków rozżądu

  1. #31
    Użytkownik Alfista Avatar lesio146
    Dołączył
    12 2006
    Mieszka w
    SZAMOTULY(PYRLANDIA)
    Auto
    159 JTDm ; 156 V6 Qsystem
    Postów
    4,427

    Domyślnie

    Cytat Napisał george11 Zobacz post
    bo to przeciez 15min roboty,

    .
    A gdzie "kolega"to wyczytał???Jest wykonalna,a czy opłacalne(praca,czas itd)to inna bajka.
    Były inne wcześniej. Teraz 159 i 156 oraz 155 do sprzedania.

  2. #32
    Użytkownik Pasjonat
    Dołączył
    03 2008
    Mieszka w
    Lublin
    Auto
    BMW E61 545i żony, E61 530xD do orania pola :)
    Postów
    3,191

    Domyślnie

    Cytat Napisał Fistasz Zobacz post
    Mozecie sie smiac albo nie ale w jakim celu mamy odkrecac koła do wymiany rozrzadu?

    Bez zluzowania koła wariatora i koła wałka wydechowego w TS [mimo że wydechowy wałek ma klin to i tak należy zluzować to koło] raz że nie trafisz z fazą wałka ssącego, dwa że możesz nie skasować przy napinaniu należycie luzu paska na górze między kołami i potem po paru tysiącach kilometrów kaplica, przeskoczyć potrafi.
    Wczoraj składałem pewną AR156 1.8TS rozrząd chłopakowi przeskoczył 3tys po zakupie auta, okazało się po rozebraniu że robiony był na znaki markerem i blokowane koła przed zdjęciem starego paska chyba ściskami stolarskimi, koła nie luzowane, jeszcze przed zdjęciem rozrządu po założeniu blokad na wałku wszystko było OK,, napinacz ustawiony jak należy itp, ale jak napisałem wcześniej pasek na górze między kołami rozrządu latał luźno.
    10.2008-16.11.2012r. 156 3,0 V6 24V Q2 278KM@312Nm - pozostały piękne wspomnienia

    Porting głowic, budowa silników do motorsportu, budowa układów wydechowych, kolektorów ssących ITB, indywidualnych części do motorsportu

    Zapraszam => https://www.facebook.com/Ku%C5%9Bmie...37265/?fref=ts

  3. #33
    Użytkownik Alfista Avatar lesio146
    Dołączył
    12 2006
    Mieszka w
    SZAMOTULY(PYRLANDIA)
    Auto
    159 JTDm ; 156 V6 Qsystem
    Postów
    4,427

    Domyślnie

    Cytat Napisał GrzesiekK. Zobacz post
    Bez zluzowania koła wariatora i koła wałka wydechowego w TS [mimo że wydechowy wałek ma klin to i tak należy zluzować to koło] raz że nie trafisz z fazą wałka ssącego, dwa że możesz nie skasować przy napinaniu należycie luzu paska na górze między kołami i potem po paru tysiącach kilometrów kaplica, przeskoczyć potrafi.
    Wczoraj składałem pewną AR156 1.8TS rozrząd chłopakowi przeskoczył 3tys po zakupie auta, okazało się po rozebraniu że robiony był na znaki markerem i blokowane koła przed zdjęciem starego paska chyba ściskami stolarskimi, koła nie luzowane, jeszcze przed zdjęciem rozrządu po założeniu blokad na wałku wszystko było OK,, napinacz ustawiony jak należy itp, ale jak napisałem wcześniej pasek na górze między kołami rozrządu latał luźno.
    Wytłumacz mi kolego jak to możliwe by napięcie paska między kołami na górze było inne jak w innym miejscu?Czy masz może na myśli sam montaż?
    Ostatnio edytowane przez lesio146 ; 17-10-2010 o 10:20
    Były inne wcześniej. Teraz 159 i 156 oraz 155 do sprzedania.

  4. #34
    Użytkownik Ogier Avatar Fistasz
    Dołączył
    05 2009
    Mieszka w
    Znin
    Auto
    159 SW 1.9 JTDm
    Postów
    164

    Domyślnie

    Tez własnie nie moge pojąc calej tej wymiany rozrzadu w TS zgodnie z wszystkimi wytycznymi z forum. Chyba jak sam sie za to nie wezme i nie zobacze z czym to sie je to nie zrozumie

  5. #35
    Hanys Romeo Avatar george11
    Dołączył
    04 2008
    Mieszka w
    slask
    Auto
    GT, Lancia Ypsilon 1,3 JTD 03'było jest BMW 225xe, Ford Custom 2.0 2018.
    Postów
    2,252

    Domyślnie

    Lesio, koniec z przegadywaniem, lepiej zapodaj fotke blokady i pilnika, doczekac sie nie moge...
    Ostatnio edytowane przez george11 ; 17-10-2010 o 10:45

  6. #36
    MarcinTM
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał GrzesiekK. Zobacz post
    ale jak napisałem wcześniej pasek na górze między kołami rozrządu latał luźno.
    GrzsiekkK dobrze piszę.
    Jak nikt nie zluzuje koła od wałka ssącego,wtedy napinacz przy naciąganiu ciągnie tylko do tego "sztywno zamocowanego" koła (wałka ssącego) i zostaje luz między kołami jaki jest po nałożeniu paska. Po to są cholera śledzie by je używać!
    Jeszcze niech ktoś napiszę, że za taką partaninę płaci...

  7. #37
    Użytkownik Ogier Avatar Fistasz
    Dołączył
    05 2009
    Mieszka w
    Znin
    Auto
    159 SW 1.9 JTDm
    Postów
    164

    Domyślnie

    Tak, bo wałki stoja sztywno na blokadach. Teraz to chwyciłem, tylko jak ktos zrobi rozrzad bez blokada to naciagnie pasek przestawiajac tym samym którys z wałków.

  8. #38
    Użytkownik Alfista Avatar lesio146
    Dołączył
    12 2006
    Mieszka w
    SZAMOTULY(PYRLANDIA)
    Auto
    159 JTDm ; 156 V6 Qsystem
    Postów
    4,427

    Domyślnie

    Cytat Napisał MarcinTM Zobacz post
    GrzsiekkK dobrze piszę.
    Jak nikt nie zluzuje koła od wałka ssącego,wtedy napinacz przy naciąganiu ciągnie tylko do tego "sztywno zamocowanego" koła (wałka ssącego) i zostaje luz między kołami jaki jest po nałożeniu paska. Po to są cholera śledzie by je używać!
    Jeszcze niech ktoś napiszę, że za taką partaninę płaci...
    Jasne kapuje.Chodziło o napięcie przy montażu.Po zdjęciu blokad napięcie paska by bylo oki,ale fazy przestawione.
    Były inne wcześniej. Teraz 159 i 156 oraz 155 do sprzedania.

  9. #39
    Hanys Romeo Avatar george11
    Dołączył
    04 2008
    Mieszka w
    slask
    Auto
    GT, Lancia Ypsilon 1,3 JTD 03'było jest BMW 225xe, Ford Custom 2.0 2018.
    Postów
    2,252

    Domyślnie

    no i taki z Ciebie madrala??, tylko stukac w klawiature potrafisz i obrazac innych a jak Cie przycisnac to udajesz ze nic sie nie stało i wszystko jest ok, na przeprosiny to odwagi juz brak,ale czemu sie dziwic, tak to juz jest jak sie ma zamiast kregosłupa nac z ziemniaka.

  10. #40
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar bubu321
    Dołączył
    09 2007
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    G 1.4 MA 170CV ECU Nexus 8GMF
    Postów
    6,112

    Domyślnie

    - ale temat sie nam "rozwinął"..
    - poniżej klin z koła wydechowego.
    --

    --

    --
    _______________________________________
    - AR 156 TS 2.0 ecu M1.5.5
    - 147 1.6 16v 105CV ecu ME7.3.1.
    - G 1.4 MA 170CV@190CV ecu 8GMF przebieg 91000 km.
    + e-Niro KIA 64 kWh battery, 200CV, 400 Nm

Podobne wątki

  1. Pożyczę blokady wałków rozrządu
    Utworzone przez amon w dziale 156
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 23-10-2012, 15:15
  2. Blokady wałków 2.0ts do pożyczenia:)
    Utworzone przez michal832 w dziale 156
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 27-07-2010, 21:49
  3. blokady wałków rozrządu
    Utworzone przez ziomster w dziale 156
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 07-12-2009, 15:09

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory