Pokaż wyniki od 1 do 7 z 7

Temat: Kierownice zmiennej geometrii bez ruchu

  1. #1
    Stanley
    Gość

    Domyślnie Kierownice zmiennej geometrii bez ruchu

    Mam już w końcu przyczynę , dlaczego podczas jazdy zdarzało mi się , że auto nagle gasło i zapalała sie marchewa . Nie działa u mnie zmienna geometria łopatek turbiny. Mam pytanie czy ktoś może mi wytłumaczyć jak wpływa na układ turbiny zawieszona (zapieczona, nieczynna) zmienna geometria ?, u mnie wg relacji poprzedników jest zawieszona w pozycji chyba środkowej ze wskazaniem w stronę całkowitego wychylenia . Mam silnik 2,4 jtd 136 kM z 2000 r Czy dobrze kalkuluje , że najgorzej jest wtedy gdy zmienna geometria jest zawieszona w pozycji maxymalnego zassania , bo wtedy turbina przy pełnych obrotach nie jest w ogóle hamowana.

  2. #2
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar Maciek-156
    Dołączył
    05 2007
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
    Postów
    8,618

    Domyślnie

    Tak dobrze kombinujesz. Teraz pytanie czy masz niesprawny siłownik (gruchę) czy rzeczywiście zapieczone kierownice? Jesli odkręcisz sztangę od gruchy (zaznacz tylko sobie jej położenie to możesz sprawdzic co nie działa podając ciśnienie na siłownik (0,7 bara powinno ruszyć sztangę) a ręką sprawdź czy mozesz przestawiac kierownice
    AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
    Jeep Cherokee 2.0 MJD A9 LIMITED 2014
    Giulietta 1,4TB MA Distinctive 2010
    AR156 1.9 16v JTD M-jet 2004
    AR156 1.6TS 2000
    Wcześniej 7 włoskich aut F (126, 127, UNO DS, TIPO, PUNTO, BRAVA, MAREA)

  3. #3
    Stanley
    Gość

    Domyślnie

    Ok tylko jak tam dojść ? dostęp jest tragiczny , mało miejsca!

  4. #4
    Użytkownik Rowerzysta Avatar Rolin
    Dołączył
    01 2009
    Mieszka w
    Sosnowiec
    Auto
    była AR 166 2.4JTD CF3
    Postów
    371

    Domyślnie

    mało miejsca pod maską 166? Co Ty tam masz silnik z Kraza? A może wystarczy pozdejmować plastiki?

  5. #5
    Użytkownik Romeo Avatar żuwik
    Dołączył
    07 2010
    Mieszka w
    Bielsko-Biała
    Auto
    166 2,4 JTD CF2 '00 ` ` ` ` ` ` ` ` ` 166 3,0 V6 CF3 '03
    Postów
    925

    Domyślnie

    No żeby dostać się do śruby łączącej cięgno z siłownikiem demontaż plastików nie wystarczy kolego... Więc nie szydź.

  6. #6
    Użytkownik Romeo Avatar premek
    Dołączył
    06 2010
    Mieszka w
    Tarnowskie Góry
    Auto
    164 2.0 TB '93/ Spider (916) 2.0 TS '01
    Postów
    1,600

    Domyślnie

    Ja mam wrażenie, że bez demontażu turbiny jest to bardzo trudne.

  7. #7
    Stanley
    Gość

    Domyślnie

    Dokładnie , ja nie znajduje pomysłu na odpięcie tego w stanie zamontowanej turbiny.

Podobne wątki

  1. [159] koło zmiennej fazy rozrządu(wydech
    Utworzone przez erul w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 12
    Ostatni post / autor: 28-01-2018, 21:42
  2. Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 09-07-2014, 07:58
  3. Próba zmiennej geometri łopatek
    Utworzone przez sbudzisz79 w dziale 156
    Odpowiedzi: 15
    Ostatni post / autor: 10-11-2010, 12:24
  4. czy 2.0 ts ma kolektor o zmiennej długości?
    Utworzone przez bennyhill4 w dziale 156
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 19-10-2010, 18:56
  5. regulacja zmiennej geometrii turbiny
    Utworzone przez bizum w dziale 166
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 11-06-2010, 08:36

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory