Strona 2 z 3 PierwszyPierwszy 123 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 21

Temat: Dźwignia zmiany biegów

  1. #11
    ViP Romeo Avatar Lesio
    Dołączył
    02 2007
    Mieszka w
    Radom
    Auto
    Subaru Forester XT, Mini Countryman CS
    Postów
    1,917

    Domyślnie

    Cytat Napisał alfa145kubarado Zobacz post
    Widzę ze ten korpus dzwigni zmiany biegów nie jest drogi i pasuje od fiacików. Koszt 25 na allegr a w sklepie ze 35 -40 zł. dzis pójde i zobacze co sie da zrobic
    W seicento jest identyczny.

  2. #12
    alfa145kubarado
    Gość

    Domyślnie

    Zdjąłem mieszek od biegów i zauważyłem ze 3 sruby bo tyle było są poluzowane. Chciałem je dokręcić ale nic z tego obracają sie ani przykręcić ani odkręcić a na dodatek nasada do grzechotki mi wpadła. Bo on jet do wiekszej osłony przykręcony tylko nie wiem jak to rozkrecic aby to przykręcic. Poradzcie coś

  3. #13
    ViP Romeo Avatar Lesio
    Dołączył
    02 2007
    Mieszka w
    Radom
    Auto
    Subaru Forester XT, Mini Countryman CS
    Postów
    1,917

    Domyślnie

    Cytat Napisał alfa145kubarado Zobacz post
    Zdjąłem mieszek od biegów i zauważyłem ze 3 sruby bo tyle było są poluzowane. Chciałem je dokręcić ale nic z tego obracają sie ani przykręcić ani odkręcić a na dodatek nasada do grzechotki mi wpadła. Bo on jet do wiekszej osłony przykręcony tylko nie wiem jak to rozkrecic aby to przykręcic. Poradzcie coś
    Tych śrub nie dokręcisz od góry trzeba się do nich dostać od dołu opuścić wydech na wysokości katalizatora i chyba jeszcze skrzynie, ogólnie sporo pracy.

  4. #14
    Użytkownik Romeo Avatar gonzo
    Dołączył
    09 2007
    Mieszka w
    Siemianowice Śląskie
    Auto
    Fiat Tipo SW 1.4 T-jet
    Postów
    2,004

    Domyślnie

    Cytat Napisał alfa145kubarado Zobacz post
    Zdjąłem mieszek od biegów i zauważyłem ze 3 sruby bo tyle było są poluzowane. Chciałem je dokręcić ale nic z tego obracają sie ani przykręcić ani odkręcić a na dodatek nasada do grzechotki mi wpadła. Bo on jet do wiekszej osłony przykręcony tylko nie wiem jak to rozkrecic aby to przykręcic. Poradzcie coś
    Dałem Ci linka do strony kolegi który robił to w 156, kilka postów wyżej.
    Skrzyni raczej nie trzeba ruszać, jak już to pewnie cięgna odkrecić.

  5. #15
    demon7791
    Gość

    Domyślnie

    Tez to mam i na forum mi powiedzieli ze tyrzeba wymienic gniazdo lewarka, ale jeszcze nie wymienilem bo nie mam czasu, wiec nie wiem czy to napewno to.

  6. #16
    alfa145kubarado
    Gość

    Domyślnie

    tylko nie wiem czy ja moge zdjąć ten wydech bo poprzedni właściciel dowalił wydech sportowy spawany z rurek gazowych i nie mam katalizatora tylko prawie cały a nawet napewno cały jest zaspawany bez możliwości odkręcenia częci wydechu...lol tak to juz bywa

  7. #17
    Użytkownik Romeo Avatar kaes
    Dołączył
    02 2007
    Mieszka w
    Lublin
    Auto
    AR 145 1,4 bx 1995
    Postów
    787

    Domyślnie

    Cytat Napisał RAFALPD7 Zobacz post
    Jeśli już jesteś my przy skrzyni to powiedzcie mi proszę Panowie dlaczego biegi w moim samochodzie nie wchodzą gładko?Czy wszyscy tak macie?Często muszę przyłożyć dość dużą siłę szczególnie na zimnym silniku.Jak wrzucam z 1 na 2 to muszę momencik czekać(podczas "dociskania" dźwigni do położenia dwójki) do momentu aż wałki osiągną podobne prędkości wtedy bieg sam wskoczy albo zrobić to siłą(czego unikam).Synchronizatory do bani?
    Kiedy zmieniałeś olej?
    Wziuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuum...Co to było? Takie szybkie i piękne?
    To 145 boxerek oczywiście!

  8. #18
    ViP Romeo
    Dołączył
    06 2007
    Mieszka w
    Łódź
    Auto
    AR 75 2.0 TS 148KM, 1988r, Talbot Matra Rancho, 125p '71, 126p '85 Łada 2103
    Postów
    2,996

    Domyślnie

    i na jaki

  9. #19
    RAFALPD7
    Gość

    Domyślnie

    Do skrzyni to nie zaglądałem od ... hoho...wcale(mam auto rok).Czyli kłania się zmiana,o ile coś tam jeszcze jest.Na 5 biegu słyszę przekładnię (na zamkniętych szybach ,nie za głośno,cichutko).

  10. #20
    Użytkownik Romeo Avatar kaes
    Dołączył
    02 2007
    Mieszka w
    Lublin
    Auto
    AR 145 1,4 bx 1995
    Postów
    787

    Domyślnie

    Cytat Napisał RAFALPD7 Zobacz post
    Do skrzyni to nie zaglądałem od ... hoho...wcale(mam auto rok).Czyli kłania się zmiana,o ile coś tam jeszcze jest.Na 5 biegu słyszę przekładnię (na zamkniętych szybach ,nie za głośno,cichutko).
    Jakby nic nie było, to byś z miejsca nie ruszył. To nie skrzynia malucha, że możesz na sucho jeździć, tu ciśnienie oleju wypycha synchronizator czy jakoś tak i nie może być przerobiony.
    Tak że radzę wymienić jak najszybciej.
    Wziuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuum...Co to było? Takie szybkie i piękne?
    To 145 boxerek oczywiście!

Podobne wątki

  1. [145] dźwignia zmiany biegów
    Utworzone przez Kris1979r w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post / autor: 18-09-2011, 17:59
  2. [146] Dźwignia zmiany biegów-kłopocik
    Utworzone przez motyk84 w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 25-05-2010, 21:07
  3. [145] dźwignia zmiany biegów
    Utworzone przez czarek145 w dziale Styling - Body Kit
    Odpowiedzi: 14
    Ostatni post / autor: 29-12-2008, 17:08
  4. [33] Dźwignia zmiany biegów
    Utworzone przez _zagiel_ w dziale 33/164
    Odpowiedzi: 16
    Ostatni post / autor: 12-05-2008, 19:58
  5. [33] Dźwignia zmiany biegów została mi w ręce.
    Utworzone przez Grzegorz83 w dziale 33/164
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 01-06-2007, 11:10

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory