Więcej się jąkał i tłumaczyć próbował dlaczego taki a nie inny spaw mu wyszedł ale szczerze go nie słuchałem nawet już dokładnie, zaproponował żebym odesłał to "postara się poprawić jednak nic nie obiecuje" szkoda mi było czasu, pieniędzy, nerwów żeby przynajmniej za przesyłki oddał bo mówiąc o wysłaniu do niego tłumika jakoś nie kwapił się wcale do pokrycia dodatkowych kosztów wynikłych z jego partactwa. Jakoś niezbyt w jego głosie słychać było żeby w ogóle gość kumał że spawać nie potrafi i kiche robi.
Generalnie osobiście nic więcej z tym Panem nie chcę mieć wspólnego i przestrzegam przed jego marnej jakości wyrobami.
Osobiście spawam tanim Migiem za około 1500zł z max. prądem 140-160A i po mnie spaw jest równy przelany a tu same smarki, zero ciągłości i przelania spoiny, ja nie wiem czym on spawa ale z taka techniką to niech może się lepiej przerzuci na spawanie hmmmm .... skrzynek na listy
Generalnie gość dobry ale w gadce przez telefon ;]
Jeszcze jedno maluje tak jak i spawa ;] Moja puszka malowana była na czarno ale jegomość zapomniał chociaż odtłuścić blachę przed pomalowanie, wszystko się łuszczy pięknie ;] Musiałem przelecieć całość szczotą do gołej blachy i pomalować jak należy.
Ostatnio edytowane przez GrzesiekK. ; 03-11-2010 o 22:33
10.2008-16.11.2012r. 156 3,0 V6 24V Q2 278KM@312Nm - pozostały piękne wspomnienia
Porting głowic, budowa silników do motorsportu, budowa układów wydechowych, kolektorów ssących ITB, indywidualnych części do motorsportu
Zapraszam => https://www.facebook.com/Ku%C5%9Bmie...37265/?fref=ts
Ja wam powiem koledzy tak też miałem końcowy tłumik w fatalnym stanie jednym słowem masakra, więc długo nie czekałem i go zdemontowałem i sam go pospawałem zrobiłem nową blache z ocynku i teraz wygląda jak nowy. jest nieco zabawy przy tym ale naprawdę warto, koszt naprawy kosztował mnie zaledwie 60zł za blache ocynkową
Ostatnio edytowane przez Majkel ; 04-11-2010 o 08:18
Opisz to w zrób to sam, może masz jakieś zdjęcia?
Alfa Romeo 155 1.8 8v 1993r.
Alfa Romeo 166 3.0 V6 2000r.
Alfa Romeo 145 1.9 JTD 1999r.
Zapomniałem dodać, że oczywiście tłumik który dostałem od ów Pana z allegro był nie szczelny na spawach zanim go nie poprawiłem![]()
10.2008-16.11.2012r. 156 3,0 V6 24V Q2 278KM@312Nm - pozostały piękne wspomnienia
Porting głowic, budowa silników do motorsportu, budowa układów wydechowych, kolektorów ssących ITB, indywidualnych części do motorsportu
Zapraszam => https://www.facebook.com/Ku%C5%9Bmie...37265/?fref=ts
nie mam zamiaru gościa bronić żeby nie było ale jesteś pierwszą osobą która tak się o nim wypowiada. Znam osobiście przykład mojego brata który również zamówił u niego wydech akurat do e36 1,8is potem zrobił swapa na 4.0V8 i chciał kupić u niego nowy tłumik pod nowy silnik a gość zaproponował przeróbkę aktualnego za 100zł (inne materiały, średnice , z jednego wlotu na dwa wloty) i po miesiącu użytkowania jest wszystko w najlepszym porządku.
Na mnie zarówno jego wyroby kontakt jak i podejście do całości transakcji jest na najwyższym poziomie
Widać z jego wyrobami jest tak że jak mu się uda tak mu wyjdzie, nie ma co liczyć na powtarzalność.
10.2008-16.11.2012r. 156 3,0 V6 24V Q2 278KM@312Nm - pozostały piękne wspomnienia
Porting głowic, budowa silników do motorsportu, budowa układów wydechowych, kolektorów ssących ITB, indywidualnych części do motorsportu
Zapraszam => https://www.facebook.com/Ku%C5%9Bmie...37265/?fref=ts
koledzy fotek nie robiłem ale zrobie kilka fotek z pod auta
z silnika 1.8 na 4.0 i zmiany tłumika wg niego to wymiana jednego wlotu na dwa!!?? no ludzie a objętośc spalin które ma odprowadzic układ z silnika 1.8 i 4.0 jest taka sama?? przeciez to ma sie zminic nie tylko puszka rezonansowa ile jej objętośc i ilośc spalin które ma przez nią przeleciec!! moze byc jeden wylot ale o większej średnicy lub kilka mniejszych to już kwestia gustu!! czy jak ja sobie przewierce 4 wyloty to będzie to tłumik do 8.0 v16??niee ten sam co miałem tylko + kilka rurek!!