Strona 4 z 5 PierwszyPierwszy 12345 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 31 do 40 z 44

Temat: Klekoczące zawory 2.0ts

  1. #31
    Użytkownik Ogier Avatar Fistasz
    Dołączył
    05 2009
    Mieszka w
    Znin
    Auto
    159 SW 1.9 JTDm
    Postów
    164

    Domyślnie

    A czy kots jest wstanie powiedziec jaka jest odległosc zaworu od denka tłoka w GMP? Może jednak wystarczy podeorzec tłokiem ten zawór?
    cinas1980 jesli masz głowice na wierzchu to wyprubuj wszystkie mozliwe kombinacje.

  2. #32
    Użytkownik Quadrifoglio Verde
    Dołączył
    10 2007
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    AR156 1,6TS 1999 r.
    Postów
    5,304

    Domyślnie

    Cytat Napisał cinas1980 Zobacz post
    widzę zaintrygowało to ciebie na dobre.
    nic nie obiecuję ale ... mam głowicę na wierzchu i jak znajdę czas w weekend to może coś wyrzeźbię i powiem o efektach.
    OK - czekam na wyniki.
    Fajnie by było mieć dynks pozwalający bez problemów wymienić uszczelniacze bez zdejmowania głowicy.
    No i jeszcze zrób zdjęcie tego, czym przyciskasz talerzyki, żeby wyjąć łupinki.

  3. #33
    sławek_alfa156
    Gość

    Domyślnie

    koledzy dajcie troche czasu a napewno się podziele jak podeprzeć zaworki ale mam inne zajęcia,jest patent nie do podrobienia ale jak go wyprubuję to opiszę krok po kroku.pozdrawiam wszystkich zainteresowanych.

  4. #34
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar bubu321
    Dołączył
    09 2007
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    G 1.4 MA 170CV ECU Nexus 8GMF
    Postów
    6,112

    Domyślnie

    - uszczelniena zaworów zostały wymienione, wg. relacji autora.
    - za pomocą kompresora z regulatorem oraz ciśnienia około 9 barów.
    - resztę to musi opowiedzieć autor.
    - szkoda tylko że nie zrobiono żadnych zdjęć .!!!
    - obecnie trwają prace nad ustawieniem rozrządu.
    _______________________________________
    - AR 156 TS 2.0 ecu M1.5.5
    - 147 1.6 16v 105CV ecu ME7.3.1.
    - G 1.4 MA 170CV@190CV ecu 8GMF przebieg 91000 km.
    + e-Niro KIA 64 kWh battery, 200CV, 400 Nm

  5. #35
    Użytkownik Quadrifoglio Verde
    Dołączył
    10 2007
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    AR156 1,6TS 1999 r.
    Postów
    5,304

    Domyślnie

    No to czekam z niecierpliwością.
    Może się doczekam na ten "patent nie do podrobienia".
    Ostatnio edytowane przez SG0240 ; 06-11-2010 o 12:56

  6. #36
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar iNTELL
    Dołączył
    08 2009
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    159 SW 1,9JTDm, 156 SW 1,9JTD, Spider 3.0 V6, Audi A8 3,7 V8
    Postów
    341

    Domyślnie

    Nie wiem czy to jest "patent nie do podrobienia", ale kiedyś wydziałem jak mechanik miał taką śmieszną końcówkę do kompresora, którą wkręcał zamiast świecy, podpinał do tego kompresor, w cylindrze robiło się ciśnienie, które uniemożliwiało opadnięcia zaworów i spokojnie można było grzebać przy uszczelniaczach

  7. #37
    Użytkownik Quadrifoglio Verde
    Dołączył
    10 2007
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    AR156 1,6TS 1999 r.
    Postów
    5,304

    Domyślnie

    No tak, w warsztacie to nie problem, ale do tego trzeba mieć kompresor i końcówkę.
    Coś mi się zdaje, że się nie doczekam na prostszy sposób.
    A tyle było obietnic.
    W sumie nie jestem za bardzo zdziwiony, bo już nieraz tak się kończyło.
    No cóż - jak będę mial uszczelniacze do wymiany to albo kupię/wypożyczę sobie kompresor ze specjalną końcówką, albo ściągnę głowicę.

  8. #38
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar iNTELL
    Dołączył
    08 2009
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    159 SW 1,9JTDm, 156 SW 1,9JTD, Spider 3.0 V6, Audi A8 3,7 V8
    Postów
    341

    Domyślnie

    Cytat Napisał SG0240 Zobacz post
    No tak, w warsztacie to nie problem, ale do tego trzeba mieć kompresor i końcówkę.
    Coś mi się zdaje, że się nie doczekam na prostszy sposób.
    A tyle było obietnic.
    W sumie nie jestem za bardzo zdziwiony, bo już nieraz tak się kończyło.
    No cóż - jak będę mial uszczelniacze do wymiany to albo kupię/wypożyczę sobie kompresor ze specjalną końcówką, albo ściągnę głowicę.
    Jak załatwisz sobie końcówkę to mogę użyczyć powietrza Kompresora raczej nie, bo trzeba by busa aby go przewieźć

  9. #39
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar bubu321
    Dołączył
    09 2007
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    G 1.4 MA 170CV ECU Nexus 8GMF
    Postów
    6,112

    Domyślnie

    - to był jakiś taki kompresor na 10 barów z regulatorem , właczał sie jak cisnienie spadało do 1 bara.
    - nie bujcie się ja już przypilnuje autora tematu aby coś opisał.
    - też jestem zainteresowany tą metodą.
    - a ten zaworek do gniazda świecy był kupiony na alegro ale nie wiem jak to się nazywa.
    _______________________________________
    - AR 156 TS 2.0 ecu M1.5.5
    - 147 1.6 16v 105CV ecu ME7.3.1.
    - G 1.4 MA 170CV@190CV ecu 8GMF przebieg 91000 km.
    + e-Niro KIA 64 kWh battery, 200CV, 400 Nm

  10. #40
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar iNTELL
    Dołączył
    08 2009
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    159 SW 1,9JTDm, 156 SW 1,9JTD, Spider 3.0 V6, Audi A8 3,7 V8
    Postów
    341

    Domyślnie

    Cytat Napisał bubu321 Zobacz post
    - to był jakiś taki kompresor na 10 barów z regulatorem , właczał sie jak cisnienie spadało do 1 bara.
    Generalnie każdy kompresor ma regulacje progów przy jakim minimalnym ciśnieniu ma się włączać i do ilu pompować Także wydaje mi się, że to po prostu zwykły kompresor + wspomniana końcówka

Podobne wątki

  1. [GTV] Klekoczące zawory 2.0 TB
    Utworzone przez schewa w dziale Gtv/Gtv Spider
    Odpowiedzi: 77
    Ostatni post / autor: 09-04-2014, 12:51
  2. Większe zawory do 3.0 12v
    Utworzone przez marcin88 w dziale Transaxle
    Odpowiedzi: 12
    Ostatni post / autor: 15-10-2012, 20:08
  3. klekocza zawory
    Utworzone przez odison w dziale 147
    Odpowiedzi: 57
    Ostatni post / autor: 30-06-2012, 00:14
  4. zawory od 1,6 do 2,0
    Utworzone przez Niko123 w dziale 156
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 10-05-2011, 20:55
  5. Zawory w AR 146 2.0 Ti 16V
    Utworzone przez Proteus w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 29-07-2007, 09:57

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory