A czy kots jest wstanie powiedziec jaka jest odległosc zaworu od denka tłoka w GMP? Może jednak wystarczy podeorzec tłokiem ten zawór?
cinas1980 jesli masz głowice na wierzchu to wyprubuj wszystkie mozliwe kombinacje.
A czy kots jest wstanie powiedziec jaka jest odległosc zaworu od denka tłoka w GMP? Może jednak wystarczy podeorzec tłokiem ten zawór?
cinas1980 jesli masz głowice na wierzchu to wyprubuj wszystkie mozliwe kombinacje.
koledzy dajcie troche czasu a napewno się podziele jak podeprzeć zaworki ale mam inne zajęcia,jest patent nie do podrobienia ale jak go wyprubuję to opiszę krok po kroku.pozdrawiam wszystkich zainteresowanych.
- uszczelniena zaworów zostały wymienione, wg. relacji autora.
- za pomocą kompresora z regulatorem oraz ciśnienia około 9 barów.
- resztę to musi opowiedzieć autor.
- szkoda tylko że nie zrobiono żadnych zdjęć .!!!
- obecnie trwają prace nad ustawieniem rozrządu.
_______________________________________
- AR 156 TS 2.0 ecu M1.5.5
- 147 1.6 16v 105CV ecu ME7.3.1.
- G 1.4 MA 170CV@190CV ecu 8GMF przebieg 91000 km.
+ e-Niro KIA 64 kWh battery, 200CV, 400 Nm
No to czekam z niecierpliwością.
Może się doczekam na ten "patent nie do podrobienia".
Ostatnio edytowane przez SG0240 ; 06-11-2010 o 12:56
Nie wiem czy to jest "patent nie do podrobienia", ale kiedyś wydziałem jak mechanik miał taką śmieszną końcówkę do kompresora, którą wkręcał zamiast świecy, podpinał do tego kompresor, w cylindrze robiło się ciśnienie, które uniemożliwiało opadnięcia zaworów i spokojnie można było grzebać przy uszczelniaczach![]()
No tak, w warsztacie to nie problem, ale do tego trzeba mieć kompresor i końcówkę.
Coś mi się zdaje, że się nie doczekam na prostszy sposób.
A tyle było obietnic.
W sumie nie jestem za bardzo zdziwiony, bo już nieraz tak się kończyło.
No cóż - jak będę mial uszczelniacze do wymiany to albo kupię/wypożyczę sobie kompresor ze specjalną końcówką, albo ściągnę głowicę.
- to był jakiś taki kompresor na 10 barów z regulatorem , właczał sie jak cisnienie spadało do 1 bara.
- nie bujcie się ja już przypilnuje autora tematu aby coś opisał.
- też jestem zainteresowany tą metodą.
- a ten zaworek do gniazda świecy był kupiony na alegro ale nie wiem jak to się nazywa.
_______________________________________
- AR 156 TS 2.0 ecu M1.5.5
- 147 1.6 16v 105CV ecu ME7.3.1.
- G 1.4 MA 170CV@190CV ecu 8GMF przebieg 91000 km.
+ e-Niro KIA 64 kWh battery, 200CV, 400 Nm