Strona 3 z 5 PierwszyPierwszy 12345 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 21 do 30 z 49

Temat: wahacze

  1. #21
    Użytkownik Pirat drogowy Avatar maybah
    Dołączył
    11 2009
    Mieszka w
    Warszawa / Grudziądz/ Słupsk
    Auto
    AlfaRomeo 156 (Sport Pack 2) 1.8 T.S 16V 2000r.
    Postów
    239

    Domyślnie

    Są drogie.........ale jak zainwestujesz to nie będziesz zakładał tematu typu że coś ci piszczy stuka czy coś w tym stylu
    Pozdrawiam.

  2. #22
    marceell
    Gość

    Angry

    Qrwa Panowie, 8 godzin wyciągałem jeb... wahacz górny!! piłowałem końcówkę drążka żeby wykręcic, piłowałem łącznik stabilizatora. a teraz Qrwa nie mogę spowrotem wsadzić amortyzator na miejsce. blokuje się od dolny whacz...jutro cały dzień mam zjebany. po jasną cholerę chciałem sam wymienić???

  3. #23
    Użytkownik Świeżak
    Dołączył
    04 2009
    Mieszka w
    Chrzanów
    Auto
    alfa romeo 156 2.4 jtd 2001r- była, bravo 2.0 multijet- jest
    Postów
    245

    Domyślnie

    Ja wymieniałem jakiś miesiąc temu, też miałem problem z włożeniem amortyzatora, trochę się trzeba z tym naszarpać i użyć trochę siły żeby te szpilki weszły na miejsce, dasz radę. Mi zeszło 4 godz. na dwie strony.

  4. #24
    marceell
    Gość

    Domyślnie

    dzięki Kolego za podtrzymanie na duchu. powiedz mi tylko czy z podnośnika, kanału, lewarka. bo ja z lewarka i tylko mnie nie dobij!

  5. #25
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar kwasnybartek
    Dołączył
    03 2010
    Mieszka w
    Werynia, Kolbuszowa,
    Auto
    "Mruczuś" AR 156 2.0 TS, CF2,M3 '98 ECU M1.5.5, AR156 SW '04 1,9 JTD 140
    Postów
    900

    Domyślnie

    kolego marcell coś kiepsko w temacie mechaniki chyba u Ciebie, dziś pierwszy raz z wielkimi obawami zabrałem się za górne wahacze i poszło chyba dobrze. Naczytałem się na forum różnych rzeczy na ten temat i miałem mieszane uczucia ale postanowiłem spróbować. wynik był taki ze w 3,5 godziny wymieniłem dwa wahacze z pomocą kumpla który podawał klucze i piwo. Nie taki diabeł straszny jak go malują.
    1970 cm z sekwencyjnym wtryskiem LPG. Wolę pchać moją Alfę niż jeździć VW!!

  6. #26
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar iNTELL
    Dołączył
    08 2009
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    159 SW 1,9JTDm, 156 SW 1,9JTD, Spider 3.0 V6, Audi A8 3,7 V8
    Postów
    341

    Domyślnie

    Cytat Napisał kwasnybartek Zobacz post
    który podawał ... piwo.
    To dlatego tak szybko poszło

  7. #27
    Użytkownik Świeżak
    Dołączył
    04 2009
    Mieszka w
    Chrzanów
    Auto
    alfa romeo 156 2.4 jtd 2001r- była, bravo 2.0 multijet- jest
    Postów
    245

    Domyślnie

    Cytat Napisał marceell Zobacz post
    dzięki Kolego za podtrzymanie na duchu. powiedz mi tylko czy z podnośnika, kanału, lewarka. bo ja z lewarka i tylko mnie nie dobij!
    Wymieniałem z lewarka sam bez niczyjej pomocy, chociaż muszę przyznać że we dwóch byłoby łatwiej. Spróbuj dolny wahacz pociągnąć w dół przy wkładaniu amortyzatora, ja postawiłem na nim nogę i jakoś poszło. Powodzenia.

  8. #28
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar 100P
    Dołączył
    07 2009
    Mieszka w
    Kujawsko Pomorskie
    Auto
    AR GT 1.9 JTD DISTINCTIVE
    Postów
    489

    Domyślnie

    podlewaruj cały przod. postaw na czymkolwiek i zdejmij koła. odkręć końcówki łącznika stabilizatora, odkręć dolny wahacz od widełek amortyzatora. pociągnij lekko amorek w dól, sam wyskoczy razem z łapą. problem może sie pojawić tylko gdy masz zapieczoną gume amorka w tej łapie. wtedy trzeba troche poszarpać (obruszać) i będzie git. może też byc problem z zardzewialymi nakrętkami. niestety sam tego nie zrobisz. potrzebna jest druga osoba.
    BEZ SERCA, BYLI BYŚMY JEDYNIE MASZYNAMI..................

  9. #29
    marceell
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał iNTELL Zobacz post
    To dlatego tak szybko poszło
    właśnie ja byłem sam bez piwa

  10. #30
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    06 2010
    Mieszka w
    Gdynia
    Auto
    156 jtd (105)
    Postów
    619

    Domyślnie

    Temat rzeka a jednak nie ma nigdzie dobrego mana!!
    Czytalem wszytsko co sie da wiec
    Rada dla montujacych sroby od wachaczy, dokreca je kiedy samochod jest na nogach.
    Przy takim montowaniu tuleje pracuja, tylko podczas nierownosci , a nie podaczas obciazenia
    2) musze wymienic zawiszenie przod.
    Nie wiem w co sie pakowac, qap trw, fast? ludzie pisza ze tylko trw a rowniez wyczytalem ze trw rowni sie od siebie, tzn inne sa montowane na pierwszy montarz inne w aso a inne zamienniki zprzedawane luzem.
    Zastanawialem sie nad wymiana na tuleje PU ale .... to sa alementy wymienialne lecz wachacz skalda sie jeszcze z sworznia i go juz ciezko zregenerowac!!!!!

    A moze dobra opcia bedzie kupno takiego zestawu z ebay http://cgi.ebay.pl/Querlenkersatz-vo...ht_4888wt_1141
    ?
    Ostatnio edytowane przez odzi ; 08-11-2010 o 09:18

Podobne wątki

  1. Wahacze SRL
    Utworzone przez ffej50 w dziale 166
    Odpowiedzi: 30
    Ostatni post / autor: 13-04-2024, 22:10
  2. wahacze
    Utworzone przez pawel1284 w dziale GT
    Odpowiedzi: 21
    Ostatni post / autor: 29-12-2011, 19:09
  3. wahacze gta
    Utworzone przez Tacka w dziale 156
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 12-10-2009, 23:14
  4. Wahacze
    Utworzone przez szyby1 w dziale 147
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 07-09-2009, 11:20
  5. [155] wahacze
    Utworzone przez eryk84 w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 13
    Ostatni post / autor: 11-04-2009, 07:47

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory